![]() |
Men att trada pengarna till Betfair förutsätter ju att man faktiskt har möjlighet att plocka ut pengarna från spelbolaget förr eller senare. Om inte saknar spelet man lagt där värde och man riskerar att förlora sina egna pengar på Betfair samtidigt som man ökar saldot på en sida där man ändå inte har någon tillgång till pengarna man vunnit.
|
Har en ny fråga.
Kan någon hitta hur många % av matcherna som gått över/under i NHL föregående säsonger? |
En gång för alla nu, är det margarin man har på mackan och smör det man bakar med?
|
Citat:
|
Citat:
http://matfusket.wordpress.com/2010/...-och-margarin/ |
Citat:
Margarinet släppte du väl efter booreds länk? :) Smör/bregott är dessutom godare än margarin. |
Jag tror att KP har bekännelse att göra i den här frågan...Sick bastard...
:whoco5: |
Tackar för alla svar! Efter booreds länk blir det nog smör på allt framöver.
|
Jag använder bregott på mackan.
Jag steker kött med bregott också. Bregott ska inte jämföras med Lätta och annat skräp. edit: försöker du steka med Lätta så blir det som en plasthinna över hela stekpannan. |
Fast om man tänker på figuren så är lättmargarin ett bra alternativ på smörgosen, även om det inte går speciellt bra att steka med :)
|
Tänker man på figuren är det bättre att bara äta smöret och pålägget och skippa mackan..
|
Citat:
|
Citat:
Skoja bara. :) |
Citat:
|