![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() Rakning
Dagens idiotfråga: var rakar sig folk nu förtiden? Låter kanske lustigt, men när man ser yngre folk nu förtiden så verkar det som de mer eller mindre rakar hela kroppen (se exempelvis Plus om rakhyvlar på svtplay), medans folk som är lite äldre inte rakar något. En del verkar även raka händerna, för de har hår på armarna, men inte ett hårstrå på händerna. Själv är jag mitt emellan åldersmässigt och är förvirrad vad jag ska göra...
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Hahaha , ja detta är en IDIOT fråga
![]() Men personligen rakar jag mig inte nån annanstans än i ansiktet runt min musch skägg...... eller vad fan det kallas för. Är för övrigt född 1975 så det var väl inte så på min tid... |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 | |
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2021Allsvenskan 2012 Stats: 2 - 1 - 0 ROI: 146.67% Vinstprocent: 66.67% |
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 | |
![]() Citat:
Hehe ja de äre men om du rakar ditt ansikte och ser vårdad ut och de sedan möter en rygg och bröst som ser ut som en grek på badhuset så kan du ofta få räkna bort en re-match... ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
rakar rygg, bröst, ansikte, under armar och kuken
![]() det viktigaste enligt mig är pungen, den ska vara renrakad. kuken kan man frisera lite alt. ta bort allt. Under armarna är det fräscht om man tar bort med. Bröstet är skönt att ta bort för ofta fastnar håret i tröjan och blir elektriskt. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]()
Appropå rakat börst och rygg... Nu har jag ingen vidare rygghårväxt utan de rör sig snarare om 4-5 hårstrån... Men finns de nån rakhyvel som e elektrisk som rycker upp håren istället för att raka dem??
suck pillra in på forum när du är full ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#7 | |
![]() Citat:
![]() Tyckte det där Plusavsnittet var förvirrande, aldrig hört om män som rakar "intimt" förut (förutom i porrskådissammanhang möjligtvis). |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 | |
Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 1Tävlingsallsvenskan Stats: 30 - 31 - 5 ROI: 95.88% Vinstprocent: 49.00% |
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 | |
![]() Citat:
"En björn är alltså en maskulin homo- eller bisexuell, ofta icke alltför ung, man som uppvisar vissa fysiska drag, vilka ses som särskilt manliga, i synnerhet kraftig kroppsbehåring. Björnar uttrycker ofta en tydlig maskulinitet och undviker ibland att umgås med män som uppvisar femininitet eller fjollighet." Fuck, förutom att jag varken är homo eller bi, är det ju jag! |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
![]()
Själv rakar jag bara skägget när jag orkar. Varför anstränga sig mer än man behöver liksom?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 |
![]()
Jag trimmar bröstet och under armarna.
Pungen och anus kör jag med Veet (guds gåva till pungen). Det finns ju också en hygienaspekt på det hela. Med kortare hår under armarna så svettas man mindre och med ett icke igenväxt anus så blir där rent. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 |
Banned
Sharp$: 2021Allsvenskan 2012 Stats: 2 - 1 - 0 ROI: 146.67% Vinstprocent: 66.67% |
![]()
Testade Veet i helgen, Satan vad effektivt det var. Lite dålig lukt av själva krämen, men snabbt och effektivt. Tror det är omöjligt att raka pungen annars så den blir helt len.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#14 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#15 |
Banned
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|