Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-01-18, 14:35   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 794
Sharp$: 2499
Standard

Fy fan för Sverige




Denna jävla propaganda för att göda på avundsjukan och att ingen ska få vara bättre än den andra eller tjäna mer pengar.
Så sjukt snevridet hela svenska systemet är!

..inte länge kvar i detta skitland...
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-18, 14:38   #2
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 573
Sharp$: 4380
Standard

Hur är det i andra länder då vet du det?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-18, 14:41   #3
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

eh så är det i de flesta välfärdsländer? Pengar kommer alltid göra folk avundsjuka och skapa konflikter. Inte för att jag bryr mig men många har inget bättre för sig än att reta sig på folk.
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-18, 14:42   #4
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Jag har aldrig känt mig sämre i Sverige för att jag inte satsar stenhårt på att tjäna cash, i länder som USA och Tyskland förväntas du skämmas dock.
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-18, 16:08   #5
 
Makandodeles avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 66
Sharp$: 288
Standard

Är precis det postkodlotteriet anspelar på.

"Går du inte med och betalar flera hundra i månaden, då kommer din petantiska gubbgranne som alltid svär åt dig och den där wt-familjen med de äckliga barnen bli jätterika och köra runt i sportbilar medan du förblir ett fattighjon med en gammal, ful bil medan han där med trädet vars grenar mittemot din trädgård kommer kunna renovera en ny fin uteplats medan du har samma gamla fula som byggdes för tio år sedan. Det vill du väl inte ska hända? Sitta där och se alla dryga grannar bli rika medan du sliter för att kunna ställa mat på bordet till dina otacksamma familj? Se till att bli rik istället. Du vinner antagligen inte något alls under flera års lottköpande och kommer med största säkerhet aldrig få tillbaka i närheten av vad du satsar, men tänk OM din postkod vinner. Då kommer allt detta hända. Gå med. Nu. För ska grannen bli rik ska du också bli det. Även om det kostar dig allt du får över efter räkningar och mat. Bättre att förlora det än att grannarna får pengar."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
calahan (+3), Boone (+5), mackyyy (+5)
Makandodele är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-18, 16:21   #6
 
LosKrikons avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 463
Sharp$: 58
Standard

LOL, precis som joker på lotto, "vågar du vara utan?" typ. Eller som folk som trampar ned små svampar i skogen, svampar som är för små för att plockas, men de trampas ned så att ingen annan kan ta dem senare.
LosKrikon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td