![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() Fy fan för Sverige![]() Denna jävla propaganda för att göda på avundsjukan och att ingen ska få vara bättre än den andra eller tjäna mer pengar. Så sjukt snevridet hela svenska systemet är! ..inte länge kvar i detta skitland... ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Hur är det i andra länder då vet du det?
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
eh så är det i de flesta välfärdsländer? Pengar kommer alltid göra folk avundsjuka och skapa konflikter. Inte för att jag bryr mig men många har inget bättre för sig än att reta sig på folk.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2021Allsvenskan 2012 Stats: 2 - 1 - 0 ROI: 146.67% Vinstprocent: 66.67% |
![]()
Jag har aldrig känt mig sämre i Sverige för att jag inte satsar stenhårt på att tjäna cash, i länder som USA och Tyskland förväntas du skämmas dock.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
Är precis det postkodlotteriet anspelar på.
"Går du inte med och betalar flera hundra i månaden, då kommer din petantiska gubbgranne som alltid svär åt dig och den där wt-familjen med de äckliga barnen bli jätterika och köra runt i sportbilar medan du förblir ett fattighjon med en gammal, ful bil medan han där med trädet vars grenar mittemot din trädgård kommer kunna renovera en ny fin uteplats medan du har samma gamla fula som byggdes för tio år sedan. Det vill du väl inte ska hända? Sitta där och se alla dryga grannar bli rika medan du sliter för att kunna ställa mat på bordet till dina otacksamma familj? Se till att bli rik istället. Du vinner antagligen inte något alls under flera års lottköpande och kommer med största säkerhet aldrig få tillbaka i närheten av vad du satsar, men tänk OM din postkod vinner. Då kommer allt detta hända. Gå med. Nu. För ska grannen bli rik ska du också bli det. Även om det kostar dig allt du får över efter räkningar och mat. Bättre att förlora det än att grannarna får pengar." |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|