![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#31 | ||
![]() Citat:
Det är nästan äckligt, jag ligger hellre ett mode efter en vara moderiktig. Killar just nu: Kort hår på sidorna och långt hår bakåt, nedstoppade knytna gängor och ibland öppna, jeans med lite hål i och sedan någon form av dunjacka med glansigt matrial och sedan en väska man bär i handen. Var tredje kille ser ut så, ser du en så har 2/3 av hans kompisar också det... Instämmer någon? Citat:
![]()
![]() ![]() |
![]() |
#32 |
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]()
Buffaloes och vita jeans, skyldig till det under ett svagt år i 15-16 årsåldern!
Skyldig till kort hår på sidan, längre bakåtkammat, boots och instoppade jeans (gärna whyred) dock kör jag duffel och axelremsväska! ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#33 |
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2021Allsvenskan 2012 Stats: 2 - 1 - 0 ROI: 146.67% Vinstprocent: 66.67% |
![]()
ni pratarom kickers nu
Vita genomskinliga mjukisbyxor med svarta string, buffalo/Fila sko med plösen ute. En champion/nike tröja och tillhörande keps. Killarna hade alltid blåa/svarta träningsbyxor och rökte mer än gärna. Sveriges svar på Chavs. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#34 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#35 |
![]()
Haha mycket bra bild.
Ahmed All-star är det jag snackar om som turkarna har. Den med flest spännen när han dör vinner! Gillar annars Turkbirkenstock, skitsmidigt på stranden ju. Så man inte får in sand ![]()
![]() ![]() |
![]() |
|