![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() Västindien eller Hawaii, nån som varit där?
Tjabba!
Kan inte bestämma mig för vad jag ska göra i vår och fick en ide om att åka till västindien och grinda sportspel (eller vad kallar man det??). Nån som har någon erfarenhet från de ställena? Behöver bra internet-lina förstås. Schyssta brudar? Svenskar? Priser för boende osv.. Mata mig med info om ni har någon ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
Sharpest
|
![]()
Tycker du ska till keywest som ligger i södra florida
http://www.keywest.se/ samt googla lite Du kommer tacka mig sen ![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
zz (+5) |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
grinda sportspel, vad menas med det?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]()
Har varit på Barbados, inget märkvärdigt faktiskt. Skulle valt Hawaii alla dagar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
zz (+5) |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
Sharpest
|
![]()
På hawaii har du många internationella skolor. Flertalet svenskar åker dit och pluggar något år för att sedan åka hem igen. Där har du även fester etc. Nu vet jag inte din ålder iofs, men vem kan tacka nej till en vacker 22åring
![]() Internet är värdelöst i hela USA, tyvärr med någon highspeed lär du inte få uppleva såvida du inte ordnar ett adslabbonemang (som förvisso har kass routing mot sverige). Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
zz (+5) |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 | |||
![]()
Tack för responsen!!
Citat:
Citat:
Citat:
![]() ![]() |
![]() |