Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-01-09, 19:07   #1
zz

zzs avatar

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 362

ZZ
Stats: 16 - 22 - 1
ROI: 127.54%
Vinstprocent: 42.00%

Standard

Västindien eller Hawaii, nån som varit där?

Tjabba!

Kan inte bestämma mig för vad jag ska göra i vår och fick en ide om att åka till västindien och grinda sportspel (eller vad kallar man det??). Nån som har någon erfarenhet från de ställena? Behöver bra internet-lina förstås. Schyssta brudar? Svenskar? Priser för boende osv..

Mata mig med info om ni har någon
Gammal 2011-01-09, 19:29   #2
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

Tycker du ska till keywest som ligger i södra florida
http://www.keywest.se/
samt googla lite

Du kommer tacka mig sen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
zz (+5)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-09, 19:33   #3

perrys avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 4352

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

grinda sportspel, vad menas med det?
perry är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-09, 19:44   #4
Moderator

RobinDs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Har varit på Barbados, inget märkvärdigt faktiskt. Skulle valt Hawaii alla dagar.
zz (+5)
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-09, 19:58   #5
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

På hawaii har du många internationella skolor. Flertalet svenskar åker dit och pluggar något år för att sedan åka hem igen. Där har du även fester etc. Nu vet jag inte din ålder iofs, men vem kan tacka nej till en vacker 22åring

Internet är värdelöst i hela USA, tyvärr med någon highspeed lär du inte få uppleva såvida du inte ordnar ett adslabbonemang (som förvisso har kass routing mot sverige).
zz (+5)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-09, 20:28   #6
zz

zzs avatar

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 362

ZZ
Stats: 16 - 22 - 1
ROI: 127.54%
Vinstprocent: 42.00%

Standard

Tack för responsen!!

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
På hawaii har du många internationella skolor. Flertalet svenskar åker dit och pluggar något år för att sedan åka hem igen. Där har du även fester etc. Nu vet jag inte din ålder iofs, men vem kan tacka nej till en vacker 22åring

Internet är värdelöst i hela USA, tyvärr med någon highspeed lär du inte få uppleva såvida du inte ordnar ett adslabbonemang (som förvisso har kass routing mot sverige).
Hehe 22 åringar funkar perfekt, jag är bara nått år äldre själv. Hur menar du med orutingen mot Sverige är dålig? Jag hade tänkt att köra VPN mot min dator i Sverige om jag åker. Möjligt att få tag på åtminstonde 3-4 Mbit?

Citat:
Tycker du ska till keywest som ligger i södra florida
http://www.keywest.se/
samt googla lite

Du kommer tacka mig sen
Har faktiskt varit där så sent som förra vintern. Dock så ger det taskiga minnen då jag var med mitt ex där så det stryks tyvärr pga det.

Citat:
grinda sportspel, vad menas med det?
Poker-spelare brukar använda sig av den termen. Det jag menar är att jag åker ner dit för att kombinera resan med att jobba med sportsbettingen. Jag borde även lägga ner någon timme i veckan på mitt examensarbete..

td