|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2011-01-10, 12:23 | #16 | ||
AWESOME
|
Citat:
Citat:
Sen så ska man alltid begära mer, speciellt då det finns en hel del dumskallar till personal chefer
2011-01-10, 12:26 | #17 |
Jag som trodde Wagner var äldst på forumet
2011-01-10, 12:48 | #18 |
AWESOME
|
Knappast äldst, just walking down the memory lane
2011-01-10, 14:08 | #19 |
Jobbade som fiskansvarig() på en Ica-butik i Oslo och gillade också jobbet. Är socialt och man får mycket säljerfarenheter, ja eller iaf erfarenheter av att ha med människor att göra vilket ju bara ses som positivt vidare i livet.
Ta jobbet och sök dig vidare undertiden är också mitt förslag. Tror inte du kommer ångra dig en sekund EDIT: http://www.handels.se/home/handels2/...25719300402658
2011-01-10, 18:12 | #20 | |
Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1951Sharps.se Kirtap million Stats: 28 - 30 - 0 ROI: 105.57% Vinstprocent: 48.28% |
Citat:
Jobbade varje lördag mellan 10.00-16.00 på en shell mack vid 14-16års ålder. Kan tänka mig att det är ungefär som att jobba på ICA, det var otroligt stressigt 12.00-14.00 när alla skulle lämna in travet, vi var två som jobbade, ibland var man ensam vissa perioder, något som var i princip omöjligt. Två kassor med lång kö, speciellt jobbigt när man ska göra flera korvar, hyra ut video eller släp och annat som segar ner lite extra samtidigt som 10 pers står i andra kassan och ska lämna in spel. Är man dock två som jobbar fungerar det utmärkt, gäller dock att vara bra på huvudräkning, annars blir det ju tufft när de är bråttom och nån har lämnat in både trav och några tripplar på lången + ska ha kaffe och en bulle eller vad som helst. Nu verkar iofs servicen på Ica vara totalt värdelös och personalen som har hand om spelet är ofta extremt inkompetenta, allt går så överdrivet segt, så det ska nog inte vara några problem. (nu har jag iofs inte besökt varenda ICA-butik i landet, men ändå) |
|
2011-01-10, 18:22 | #21 |
Huvudräkning är jag bra på! Har räknat kort i BJ bland annat, plus att lärare trott att jag fuskat på proven eftersom jag inte redovisat mina beräkningar och man inte kunde räkna de talen i huvudet.
|
|
2011-01-10, 18:32 | #22 | |
Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1951Sharps.se Kirtap million Stats: 28 - 30 - 0 ROI: 105.57% Vinstprocent: 48.28% |
Citat:
Något som var lite jobbigt var att det bara fanns kortköp för atg, skulle någon betala något från svenskaspel var man tvungen att slå in något i vanliga kassan och ta summan för spelet över beloppet, på vissa kort gick inte detta utan då fick man slå in hela beloppet som en vara och sedan göra återköp kontant på detta, för att de skulle bli rätt i boköringen. Skulle dock inte förvåna mig om ICA har något smidigare system... |
|
2011-01-10, 20:22 | #23 | |
Citat:
Om nån ska jobba i Norge och behöver nån att dela lägenhet med eller kanske redan bor där och är intresserad av nån att dela med så hojta till! |
||
2011-01-10, 21:17 | #24 |
Har också jobbat i ett spelombud under tre år och det var bara med positiva erfarenheter som jag lämnade det jobbet. Hade 100 kr i ingångslön men lyckades förhandla upp det ett par tior mot att man fick ta mer ansvarstagande uppgifter, rapportera försäljning till ATG/SvS etc. Om man har någon mellan pannbenen så är det relativt lätt att snabbt stiga i rang inom handelsbranschen, då min erfarenhet är att det oftast inte är de mest begåvade som jobbar inom handels.
Funderar faktiskt på att försöka ta tillbaka mitt jobb då jag trivs mycket bättre som det än elektrikerlärling som jag är för tillfället där man endast lyfter 75kr i timmen för betydligt mer slitsamt jobb. KP, Äger du din spelbutik själv? |
|
2011-01-10, 21:46 | #25 | |
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
Citat:
Tog emot varorna, frontade och packade upp sen kunde man sova mellan 9-11.30 ibland 12. Grymt skönt. Ibland sov jag sittandes inne i kylen, kom någon in i kylen hann jag vakna och jag skötte ju jobbet så syntes inte att jag slackade igenom hela skiten |
|
|