|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2011-01-07, 15:54 | #1 |
[Ert senaste inköp]
Tjo. Tyckte en sån här tråd fordrades. Kan vara kul. Ni kan lägga ut en bild på de hela. Jag först ut då:
Logitech c9000 Edit av KP: Tanken med tråden är inte att visa era senaste artiklar ni köpt från lokala kiosken eller macken. Det är PRYLAR eller andra saker som gäller. Inga ciggpaket/Cheeseburgare/Colaburkar/Tuttifruttiaskar eller Tonfiskburkar från Ica. Håll en seriös nivå. |
|
2011-01-07, 16:37 | #2 |
Sharpest
|
OT RENSAT - Tanken med tråden är inte att visa era senaste artiklar ni köpt från lokala kiosken eller macken. Det är PRYLAR eller andra saker som gäller. Inga ciggpaket/Cheeseburgare/Colaburkar
Mitt senaste! |
2011-01-07, 16:40 | #3 |
Behöver man båda eller är fingrarna böjbara så de räcker med en och lite glidmedel?
2011-01-07, 16:47 | #6 |
Googlade lite på den.. Förklara gärna vad jag kan använda den till och avd du betalade för den.. Verkar schysst!
2011-01-07, 17:00 | #7 |
Har absolut ingenting mot frisk luft. Brukar bli 2 timmar om dan i rask takt, ja inte allt på en gång då. Sen har jag några små krav till. Fäste (absolut viktigast) att det inte snöar, regnar, blåser småspik och helst inte är mer än 15 grader kallt. Sen är jag startklar.
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
2011-01-07, 17:12 | #8 |
LL Cool J is hard as hell.
|
Undrade varför ingen hade kommit på lösningen med en längre sladd när man använder sig av en projektor tills jag kom på varför Kinect och projektor inte är en bra kombination...
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish." - To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. "We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
|
2011-01-07, 17:20 | #9 |
Aha, ok, min senaste pryl var ett högtalarpaket, Logitech Z523. Brukar inte gilla datorhögtalare rent generellt, utan köra med lös förstärkare och studiomonitorer, men med tanke på att jag betalade hela 100kr för den här datorn så kändes det inte lönt... Hade inte heller råd med bättre. Detta var min julklapp till mig själv. De låter dock mycket bra för att vara just datorhögtalare.
|
|
2011-01-07, 17:27 | #10 |
FAman
|
Mediabox, koppla den till tvn och streama filmer/serier från din dator eller NAS. Går även att installera diverse appar som t.ex. NBA TV, MLB TV osv.. ska även gå att streama från t.ex. atdhe.net direkt på tvn på något sätt.
|
2011-01-07, 17:59 | #11 |
Låter schysst! Hur blir bildkvaliten? Vad betalade du?
2011-01-07, 18:03 | #12 |
FAman
|
Känns grymt OT detta..... men iaf, bildkvalitén är vad du matar boxen med. Spelar du en nerladdad .mkv blueray rip så blir det såklart HD på tvn, dvs. det är precis samma sak som att kolla på datorn. HDMI sladd via box till tv. Jag betalade runt 2200 för den, http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=732165
|
2011-01-08, 16:09 | #16 |
Felpost , lol ;p
2011-01-08, 16:11 | #17 |
Köpte tangentbordet om det inte framgår.