Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-01-07, 00:06   #1
 
htsolna08s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 980
Sharp$: 1987


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

En hyllning till ROK


07 Januari, 2011, 00:00
En hyllning till ROK
Oturen med tipsen fortsätter grina mig rakt i ansiktet, men jag tänker fortsätta nöta på tills det vänder! I och med att jag troligtvis är bland dom kallaste just nu på hela ROK så tänkte jag lämna det där med rekande lite åt sidan ikväll för att istället slänga ihop en liten hyllningstext (eller kalla det vad ni vill) till ROK.

Enjoy!
__________________________________________________ _____________

Jag har nu följt ROK i cirka 1.5 år och trots att jag inte varit någon av de mest framträdande profilerna här på sidan så har jag inte kunnat låta bli att fashineras av detta fantastiska skepp. Sedan jag började följa skutan så har en hel jävla del hänt, profiler har kommit, profiler har gått och inte minst har layouten och alla funktioner utvecklats till något riktigt bra! All cred till alla inblandade...

Nu har jag ju i och för sig inga siffror på hur mycket folk som dagligen klickar in här på ROK, men kan tänka mig att det är typ alla EMD:s skrikiga tonårsflickor med fittsaften rinnandes längs låren * 1000 ungefär (för att dra en jämförelse och sätta det i perspektiv). Det jag tycker är så fashinerande är hur många starka profiler det finns här på planket, som är så sjukt olika individer men som ändå enas (nåja oftast i alla fall) under samma tak här på planket dag in och dag ut.

Men vad är det egentligen som fängslar oss och får oss att ständigt återvända hit till ROK?

För att tjäna cash och ta del av skickliga rekar säger säkert många. Men är det verkligen hela sanningen? Jag tror inte det. Till en viss del absolut, men även g-e-m-e-n-s-k-a-p-e-n tror jag är en stark drivkraft för många här inne. Jag personligen älskar stämningen på planket strax innan och under matcherna då stämningen piskas upp och känslorna fullständigt tar över styr. Känslan av att se alla JAAAAA, MEN FÖR HELVETE, DOMARJÄÄVEL, FYFAAAN VA BRAAA, JOBBA NUDÅÅ osv är helt underbar. Ibland är det nästan så man glömmer av "verkligheten" när man sitter inne på planket. Man blir så fängslad av stundens hetta. Många gånger ser man mindre genomtänkta kommentarer som absolut inte hör hemma på ett forum som detta, men innerst inne tror jag att vi alla vet att när känslorna lagt sig lite så inser vi att vi alla är här av samma orskak: kärleken till betting och sporten.

Det jag vill komma fram till är att det är forum som ROK som förstärker och ökar upplevelsen för bettingen, man får en chans att jobba in vinster tillsammans. Att gå med vinst är naturligtvis prio ett för varje bettare, men just plankjobbet på vägen dit är en stor del i själva upplevelsen. Man skulle nästan kunna jämföra det med ett riktigt dåligt knull. Visst det är skönt när det väl går, men hur underhållande var det egentligen när fruntimmet låg där på rygg som en strandad säl utan minsta inlevelse?

NHL, NBA, Bandy, Tennis, Vintersport, Handboll, Trav, Fotboll från alla världens hörn... Ja listan kan göras ännu längre. Här på ROK finns allt samlat under samma tak, det finns någonting för alla på detta skeppet. Här ser vi inte hindrena utan bara möjligheterna. Låt oss nu (med alla ombord) styra detta ROK-skeppet mot nya höjder och se till att 2011 blir ett sjuhelvets vinstgivande år, där vi kan bada i skattkistor medan spelbolagen snällt kan sitta och kolla på i sin lilla eka bredvid och käka bark eller något annat smaskigt...


/ ROK for president

http://www.rekatochklart.se/blogg/Adam/3898/
htsolna08 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-07, 00:08   #2
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard



(Pallar bara inte misär-rok-trådar)
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-07, 00:14   #3
 
gustns avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 139
Sharp$: 513


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

__________________
Cash is king, that makes me to the king of the kings!
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
gustn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-07, 00:44   #4
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
forum som ROK som förstärker och ökar upplevelsen för bettingen
Ena handen sköter F5-andet på deras 1998 gästbok de kallar "klotterplank" och andra handen på kuken. Bra kombo en fredagkväll.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
zeke (+1)
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-07, 00:48   #5
 
eddiehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 267
Sharp$: 1751

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard


Oh mighty leader,were not worthy.
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-07, 00:53   #6
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Ena handen sköter F5-andet på deras 1998 gästbok de kallar "klotterplank" och andra handen på kuken. Bra kombo en fredagkväll.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-07, 01:10   #7
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 28
Sharp$: 360
Standard

Haha, det roligaste med inlägget är nog ändå deras bloggare Gurkens kommentar! Det är inte ens roligt att läsa längre :(

Citat:
Gurken 2011-01-07 01:08:07 Bra skrivet Adam! Jag håller med fullständigt. Ett one-of-a kind forum som har en själ och inte bara startats av finansiella intressen.
Fubar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-07, 01:23   #8
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 573
Sharp$: 4380
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fubar Visa inlägg
Haha, det roligaste med inlägget är nog ändå deras bloggare Gurkens kommentar! Det är inte ens roligt att läsa längre :(



Skulle precis klistra det, men han måste väl trolla?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-07, 01:52   #9
 
perrys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 438
Sharp$: 4183

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

Det måste ju vara Holms och hans polare som skriver i andra namn!
perry är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-07, 03:37   #10
 
Sandys avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 393
Sharp$: 2610

Tennis 2015
Stats: 81 - 118 - 5
ROI: 103.27%
Vinstprocent: 40.70%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eddieh Visa inlägg

Oh mighty leader,were not worthy.
Fy fan vad äckligt ful han är.. jag spyr bara jag ser hans fula fejs. Usch
Sandy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-10, 03:02   #11
 
Top Notchs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 185
Sharp$: 139

Mitt Sheet
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 100.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fubar Visa inlägg
Haha, det roligaste med inlägget är nog ändå deras bloggare Gurkens kommentar! Det är inte ens roligt att läsa längre :(



__________________
Användare Gurkan om ROK
Citat:
Bra skrivet Adam! Jag håller med fullständigt. Ett one-of-a kind forum som har en själ och inte bara startats av finansiella intressen.
Top Notch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-11, 13:09   #12
 
Donalds avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: West Coast
Inlägg: 1 148
Sharp$: 181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Ena handen sköter F5-andet på deras 1998 gästbok de kallar "klotterplank" och andra handen på kuken. Bra kombo en fredagkväll.
Hahaha

OT: För tvåhundratusen tycker jag att webbyrån skulle kunna fixa ett javascript som uppdaterar och hämtar nya inlägg, man gråter nästan när man ser klotterplanket.
Donald är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td