![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#61 |
![]()
Såg att LosKrikon är bannad. Bannade han sig själv eller blev han bannad?
![]() ![]() |
![]() |
#62 |
![]()
Jag kollade hans 10 senaste inlägg och fann inget anmärkningsvärt. Så troligen det först nämnda.
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#63 |
![]()
Mm jag gjorde detsamma och såg inget anmärkningsvärt, bra de då.. Hade kännts väl tufft att banna någon som inte verkar helt stabil.
![]() ![]() |
![]() |
#64 |
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2021Allsvenskan 2012 Stats: 2 - 1 - 0 ROI: 146.67% Vinstprocent: 66.67% |
![]()
Är inte helt rätt tråd att ta det i, men en sjukdom bara förklarar. Det är inte en ursäkt, det fanns skäl och det är ingen fara med att det är någon abuse på forumet. Sedan så tas ju en del inlägg bort, och då kan man kanske inte se problemet/regelbrottet i efterhand.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#65 |
Sharpest
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#66 | |
![]()
Nu hitta jag det. https://www.sharps.se/forums/99760-post604.html
Citat:
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#67 | |
Sharpest
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() ![]() |