![]() |
Citat:
|
Vi behöver inte ha Saves om folk är osäkra på det, men om 5 platser är SPs och 1 P (SP/RP) då har man absolut ingen nytta av RPs.
Har man tex 2 SP och 4 P platser, så kan man välja att tex spela relievers om 2-3 starters kombinerar bra starter i början av veckan, tex SP1 går 9 innings med 1ER, SP2 går 8 innings med 2 ER och SP3 går 6 innings med 1 ER. Då har man redan 23 IP med bra ERA och WHIP på måndagen och man vill kanske bara ha 4 RPs varje dag resten av veckan för att slåss om Ks utan att riskera ERA och WHIP. |
Tycker att vi kan köra som det är inställt nu, det är ju trots allt första säsongen, och det är inte säkert att alla har koll på RP's. Men kan gå med på att vi tar bort en till starting pitcher till förmån för "pitcher" men som sagt, alla har inte stenkoll.
*host*lemasive*host* :D:D:D |
1100 i potten nu för vinnaren, bara Lazlo som inte jag vet om han är med...
Ganska bra pris btw, räcker precis till MLB-TV 2012 och ett gäng öl. |
Citat:
|
Ingen som frågat, men visst jag kan va med på en hundring! :)
|
#2 pick och rankad sist efter draften... :cry:
|
|
Projections där betyder noll och ingenting eftersom den inkluderar alla spelare man draftade, inte bara de man har som starters. Jag och Arch (skulle jag tro?) värvade en del prospects som självklart inte värderas som tidigare etablerade spelare. Upp till bevis dock, jag är rätt nöjd med min draft. :)
|
Tippar att Bergslagen Pine Tards kommer kunna vara konkurrenskraftiga den har sasongen.
|
Citat:
|
BN traded Vernon Wells, LAA OF to Avej Caracciolo
BN traded Ricky Nolasco, Fla SP to Avej Caracciolo Avej traded Magglio Ordonez, Det OF to Northstars Avej traded Jhonny Peralta, Det SS to Northstars Bara jag som har problem med den här traden? |
För övrigt om ni vill rösta allowed eller veto på en trade, trycker ni league och så har ni valet till höger.
|
Citat:
|
Citat:
Inte jag ;) Maxx bör veta vad han gör. Btw, röstat på 20 moves/vecka, eller helst "no max" för vi har korta bänkar och det kommer nog att behövas med bara 1 DL plats |