Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-12-22, 23:42   #1
zz
 
zzs avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 329
Sharp$: 362

ZZ
Stats: 16 - 22 - 1
ROI: 127.54%
Vinstprocent: 42.00%

Standard

Långskott men någon mer strandsatt i Nordvästra england? (Manchester, Sheffield, Liverpool området)


Nån Sharpare som e strandad (pga flygproblemen) i Nordvästra England och som e sugen på att snacka lite spelteori över en bira nu i jul/nyår?
__________________
"Fail to prepare, prepare to fail"
zz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-23, 04:59   #2
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Nä men jag skulle dra till USA förrgår men kommer inte iväg. Ombokad tills idag så jag hoppas mitt plan lyfter senare ikväll.

Är 30 grader i miami nu
Är -21 grader i stockholm nu. En diff på 51!!!!! Skit också
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-23, 11:14   #3
zz
 
zzs avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 329
Sharp$: 362

ZZ
Stats: 16 - 22 - 1
ROI: 127.54%
Vinstprocent: 42.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Nä men jag skulle dra till USA förrgår men kommer inte iväg. Ombokad tills idag så jag hoppas mitt plan lyfter senare ikväll.

Är 30 grader i miami nu
Är -21 grader i stockholm nu. En diff på 51!!!!! Skit också

Fyfan vad segt!!! Får hålla tummarna för dig.. Jag åkte till Miami runt 19 dec ifjol och när jag kom dit efter 30h resande (hade t/r NY för jag skulle avsluta resan där) så spö-regnade det.. Efter ha kört hyrbilen ett tag funderade jag på varför de byggde vägar så nära vattnet, det visade sig att de var översväming i halva Miami-beach området...

Du har säkert varit där förut men om du inte varit de så kan jag verkligen rekomendera att bila ner mot Key West... Riktigt nice väg dit och fint ställe! Har du en tjej med är det ett måste!!!
__________________
"Fail to prepare, prepare to fail"
zz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td