|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2010-01-21, 20:12 | #1 |
TIPS INSÄTTNING VIA TELEFON
Har en fråga angående spelsidor. Undrar om det finns nån hemsida där jag kan göra en insättning via telefon? då jag för tillfälligt inte fått mitt visa kort från banken ännu. Finns det inte så får jag väll vänta tills på måndag och hoppas att det kommer då
|
|
2010-01-23, 22:00 | #2 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 138Flickvaen - Divison 4 Stats: 25 - 21 - 0 ROI: 113.22% Vinstprocent: 54.00% |
Finns nog inga pålitliga, tycker du gör bäst i att studera lite statistik inför måndag istället
|
2010-01-29, 18:55 | #3 |
Golfandbet har ju någon slags SMS-insättning.
|
|
2010-01-29, 22:48 | #4 |
AWESOME
|
Hur funkar det, om jag vill sätta in typ $10k, dras det då från telefon räkningen?
2010-01-29, 23:52 | #5 | |
Citat:
Spelen läggs i jämna 100-tal från 100 SEK upp till 1000 SEK. För att kunna spela via SMS måste du vara registrerad som kund och ha gjort en insättning på minst 100 SEK. Viktigt: Du kan bara spela från det mobilnummer som är kopplat till ditt spelkonto! Om du skulle sakna täckning på ditt konto när spelet läggs, förbinder du dig att betala in underskottet vid speltillfället inom tre dagar, oavsett utgången av ditt spel. Betalar gör du via en banköverföring till ditt spelkonto. Spelet är endast giltigt under dessa förutsättningar. Vid vinst cancelleras spelet om det eventuella underskottet på kontot vid speltillfället inte är reglerat inom tre dagar. Se även våra detaljerade regler. Alla spel via SMS registreras inom 24 timmar |
||
|