Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-11-26, 12:45   #31
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Ja det var inte mycket att se. Bara en av grabbarna i Kungarna av Tylösand efter en blöt frukost.
Jaså, jag visste inte att Pete Doherty var med i KaT i år?
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-26, 13:01   #32
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 194
Sharp$: 585

Blandade smågodis.
Stats: 284 - 321 - 5
ROI: 115.66%
Vinstprocent: 46.94%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Arch Visa inlägg
Bara att lägga mig som vän och klicka dit sig när man mår dåligt.
Vet inte hur jag ska kommentera detta. Kan vara så att jag har fått allt om bakfoten.

Annars, en helt godkänd avatar, som får en att glömma läsa inlägget.
Snittgurkan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-26, 13:27   #33
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

Ska vi ha censur på nätet, enligt mig ska vi inte ha det...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Boden (+1)
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-26, 15:19   #34
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 194
Sharp$: 585

Blandade smågodis.
Stats: 284 - 321 - 5
ROI: 115.66%
Vinstprocent: 46.94%

Standard

-


Citat:
Ursprungligen postat av calahan Visa inlägg
Ska vi ha censur på nätet, enligt mig ska vi inte ha det...
Det är inte frågan om någon censur.
Tycker bara att man kanske ska tänka till lite innan man sätter upp en "osmaklig avatar", som får medlemarna i forumet, att må illa och får besökarna på sidan att tro att det är en webbsida som handlar om "Disgusting things" Avskräckande bilder kan läggas upp i trådar, men att använda dem som avatarer är förkastligt, om man vill behålla websidan som en framstående spel- och rek.-sida.
Snittgurkan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-26, 15:37   #35
 
Frikeers avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 158
Sharp$: 64
Standard

Men du är väldigt känslig. Det finns inga osmakliga avatarer här. Det enda som ens kan komma i närheten är iCashs men vafan liksom.
__________________
BOL
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Frikeer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-26, 15:41   #36
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 194
Sharp$: 585

Blandade smågodis.
Stats: 284 - 321 - 5
ROI: 115.66%
Vinstprocent: 46.94%

Standard

-


Citat:
Ursprungligen postat av Frikeer Visa inlägg
Men du är väldigt känslig. Det finns inga osmakliga avatarer här. Det enda som ens kan komma i närheten är iCashs men vafan liksom.
Förlåt, vågade inte säga något om det eftersom att han är en av dem som ryggas mest och därför har en avatar som visar "ryggtavlan".
Snittgurkan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-26, 15:43   #37
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Det här var ju förfan det löjligaste jag har varit med om, även om jag har bråkat för bråkandets skull på ett annat forum om ett snarlikt "problem" så blev jag personligen aldrig stött och skulle aldrig känna stött av någons avatar. Det är en del av människans personlighet som ofta lyser igenom och även kanske ett statement som skall göras, som klubbtillhörighet eller dylikt, vem vet varför någon har en avatar ur american psycho eller kanske från bumbibjörnarna.

Du har fått reda på hur man hanterar detta ickeproblem och kan fan sluta skriva vilka avatarer som är ok eller inte, sådant här blir jag som ubertroll och snicksnackare bara trött på. När jag drar gränsen för något då har det fan gått långt, blocka dina bilder och lycka till med ditt liv nu.
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-26, 15:57   #38
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 194
Sharp$: 585

Blandade smågodis.
Stats: 284 - 321 - 5
ROI: 115.66%
Vinstprocent: 46.94%

Standard

-


Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive Visa inlägg
Det här var ju förfan det löjligaste jag har varit med om, även om jag har bråkat för bråkandets skull på ett annat forum om ett snarlikt "problem" så blev jag personligen aldrig stött och skulle aldrig känna stött av någons avatar. Det är en del av människans personlighet som ofta lyser igenom och även kanske ett statement som skall göras, som klubbtillhörighet eller dylikt, vem vet varför någon har en avatar ur american psycho eller kanske från bumbibjörnarna.

Du har fått reda på hur man hanterar detta ickeproblem och kan fan sluta skriva vilka avatarer som är ok eller inte, sådant här blir jag som ubertroll och snicksnackare bara trött på. När jag drar gränsen för något då har det fan gått långt, blocka dina bilder och lycka till med ditt liv nu.
Har inget emot att låsa tråden efter ditt inlägg trots att jag håller med dig i det du säger. Jag måste ju ändå få svara på kommentarerna som görs. "Cool" avatar har du i vart fall.

Senast redigerad av Snittgurkan den 2010-11-26 klockan 17:17.
Snittgurkan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-26, 20:35   #39
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eddieh Visa inlägg
Clintan hälsar och tackar,men bytte nyss avatar till en annan av mina husgudar.Hoppas den också passerar ditt filter,Snittgurkan.

"NASA tried to use Chuck Norris' urine as rocket fuel. We know this experiment as the Challenger explosion."

"Chuck Norris' Uzi weighs a ton."

"Statistics say, if Chuck Norris went on a diet for just one day, none of the third world countries would ever have food crisis."

"If you think other airlines kick your ass with fees wait until you fly Norris Airlines."
Dom var ju fan bland dom samsta.

"There is no 'ctrl' button on Chuck Norris's computer. Chuck Norris is always in control".
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td