Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-11-22, 21:57   #1
Nik
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 131
Sharp$: 405
Standard

Magnus Nyströms Krönika om Anton Hedman


Hallo!

Antar att dom flesta som sitter här inne är väldigt sport intresserade och har kanske läst denna krönika där han sågar Anton Hedman vid fotknölarna och går mot rent personangrepp.

Vad tycker ni om detta är väl frågan egentligen och borde man som journalist kunna vräka ur sig vad som helst?


Jag själv tycker detta är bland det mest pinsamma jag någonsin läst! Nyström verkar ha noll koll på hockey och tycker i princip att tacklingar borde förbjudas för det är att vara respektlös. Han har fan skämt ut sig denna gång!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Hammarn (+10)
Nik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-22, 22:25   #2
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Nyström har sina stunder, men tyvärr är han alldeles för mycket likt herr Ros och Wennerholm på sportblaskan, slickar på fingret, sticker upp det i luften och känner vart det blåser...."experter"....

Angådene krönikan tycker jag att man även ska läsa expressens artikel där Challe Berglund ger svar på tal....

Inget snack om att tacklingen Hedman gör är ful, och kommer att ge avstängning, men när Nyström börjar prata om respekt osv börjar man undra....Var är respekten mot ens motståndare om man anser att man kan lägga av att spela innan matchen är slut, hur ska spelare som får begränsad speltid, och luftas i slutet av redan "avgjorda" matcher kunna visa vad de går för, om de inte får gå för fullt?
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-22, 22:30   #3
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3907
Standard

Jag måste säg att jag inte tycker tackligen är så ful då motståndaren viker upp hela kroppen och gör sig betydligt sårbarare än vad han är. Hade han agerat normalt så hade han inte fått någon armbåge över näsan utan det hade utdelat i en vanligt propp.
Just my 2 cents.
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-22, 22:35   #4
Nik
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 131
Sharp$: 405
Standard

Ja det håller jag med om att dom som åker runt och tror dom är otacklingsbara visar ingen som helst respekt mot sina motståndare.

Armbågen är riktigt ful oberoende på hur holmkvist reagerar eftersom han sträcker ut armbågen såpass mycket sen om det är avsiktligt det låter jag vara osagt.
Nik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-23, 11:33   #5
 
bodhiswatwas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 28
Sharp$: 871
Standard

Magnus Nyström är en pajas.
bodhiswatwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-26, 23:49   #6
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Snubben är ett skämt....

Tydligen gör man inte sådana tacklingar, som Hedman gjorde på Wallin och Holmqvist i nhl, för där har man "respekt" för varandra....Herrgud....Är det något ställe man får se underbara tacklingar, OAVSETT tidpunkt i matcherna på spelare med puck som inte ser upp så är det för fan i nhl!

Kul också hur han har hyllat Murray och hans tacklingar, medan Hedmans bara är fega....





http://blogg.expressen.se/hockey/ent...?messid=634042
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-27, 02:56   #7
Nik
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 131
Sharp$: 405
Standard

Han skämmer bara ut sig med det han skriver just nu! Rent jävla hyckleri och dubbelmoral!
Nik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-27, 19:06   #8
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Nu väntar vi bara på Nyströms krönika över "återfallsförbrytaren" Nisse Ekman....
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-28, 05:43   #9
 
Talyss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boston, Massachusetts
Inlägg: 495
Sharp$: 554
Standard

Bevisar ju återigen kompetensen på de som skriver för Pajasbladet/Expressen.

Ska man försöka sig på en karriär som sport-journalist kanske? Verkar inte vara speciellt klurigt, hitta på något som låter bra o så är det klart.
Talys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td