Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-11-02, 10:05   #1
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 9
Sharp$: 204
Standard

Spelombudsmannen


Hejsan!
Jag har hängt en del på forumet under Spelombudsmannen. Signaturerna " The Coach" och Farbror verkar vara killarna som driver sajten om jag har uppfattat allting rätt.


Under senaste veckan har det dock uppstått några komiska debatterar som jag tycker är värda att dela med sig av.
"The Coach " hade rekat ett gäng matcher till odds långt under marknadsmedel varpå en skribent ifrågasatte kraftigt, och stötte på rejält motstånd.
Yttre omständigheter var argument nog till att spela på odds, som var nästan 40 punkter lägre än marknadshögsta enligt Coachen, och många medlemmar med honom blev väldigt fientliga till killen som ifrågasatte vad det hela var frågan om. Till följd av detta har Coachen som skriver dagliga krönikor, slutat att reka med ett odds till matcherna han tror på

Nästföljande episod är om möjligt än mer komisk. En medlem hade rekat AIK igår i Elitseriehockeyn och stötte på patrull av en annan medlem, varpå en diskussion uppstod. Rekaren undrade vad den andra killen hade velat ha för odds för att hitta spelvärde i AIK, och fick ett svar som bestod något i stilen med. " Det spelar ingen roll, för jag tror inte på AIK "

Rekaren ger killen ett exempel som lyder ungefär så här.
Så om du står inför en slantsingling och ges 2.15 på krona, och tror på klave så avstår du spel?

Killen med över 6000 inlägg på forumet berättar att han ALDRIG skulle tippa på någonting han inte tror på.

För humoristisk läsning, kika på spelombudsmannen under US sports och måndag.

Den andra killen som verkar stå bakom sidan, Farbror verkar vara en rätt sorglig figur. Skulle visa Forummedlemmarna att man kunde vinna pengar i en spelfond bara från ett bolag. Nu vilar fonden sig i form efter en dålig start och runt 70% i ROI. Via google har jag hittat en egen hemsida från honom, där hans beskriver sig som en professionel statistiker och handicapper med mer än 25 årig erfarenhet av spelteori. Hans ambition med den sidan var/är tydligen att starta en betaltjänst


Min fråga till någon som förhoppningsvis har lite bättre koll än jag.
Är denna sajt precis som RoK, bara intresserad av att hämta hem affepengar, trafiken är ju inte så tät?
Vad är det för tomtar som driver stället, är det inte en förutsättning att man är något så när påläst?
Vad är det här för snubbar, någon som är välbekant inom sportsbettskretsar?
BennyGuldfot är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-02, 10:53   #2
 
Donalds avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: West Coast
Inlägg: 1 148
Sharp$: 181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Verkar lik RoK och förtjänar inte en sekund av ens tid.
Donald är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-02, 11:35   #3
bbx
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 186
Sharp$: 97

Mestis 13-14
Stats: 17 - 19 - 0
ROI: 89.16%
Vinstprocent: 47.22%

Standard

Har inte Spelombudsmannen rekat i Aftonbladet i många år?
bbx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-02, 12:16   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 185
Sharp$: 2374
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BennyGuldfot Visa inlägg
Hejsan!
Jag har hängt en del på forumet under Spelombudsmannen. Signaturerna " The Coach" och Farbror verkar vara killarna som driver sajten om jag har uppfattat allting rätt.


Under senaste veckan har det dock uppstått några komiska debatterar som jag tycker är värda att dela med sig av.
"The Coach " hade rekat ett gäng matcher till odds långt under marknadsmedel varpå en skribent ifrågasatte kraftigt, och stötte på rejält motstånd.
Yttre omständigheter var argument nog till att spela på odds, som var nästan 40 punkter lägre än marknadshögsta enligt Coachen, och många medlemmar med honom blev väldigt fientliga till killen som ifrågasatte vad det hela var frågan om. Till följd av detta har Coachen som skriver dagliga krönikor, slutat att reka med ett odds till matcherna han tror på

Nästföljande episod är om möjligt än mer komisk. En medlem hade rekat AIK igår i Elitseriehockeyn och stötte på patrull av en annan medlem, varpå en diskussion uppstod. Rekaren undrade vad den andra killen hade velat ha för odds för att hitta spelvärde i AIK, och fick ett svar som bestod något i stilen med. " Det spelar ingen roll, för jag tror inte på AIK "

Rekaren ger killen ett exempel som lyder ungefär så här.
Så om du står inför en slantsingling och ges 2.15 på krona, och tror på klave så avstår du spel?

Killen med över 6000 inlägg på forumet berättar att han ALDRIG skulle tippa på någonting han inte tror på.

För humoristisk läsning, kika på spelombudsmannen under US sports och måndag.

Den andra killen som verkar stå bakom sidan, Farbror verkar vara en rätt sorglig figur. Skulle visa Forummedlemmarna att man kunde vinna pengar i en spelfond bara från ett bolag. Nu vilar fonden sig i form efter en dålig start och runt 70% i ROI. Via google har jag hittat en egen hemsida från honom, där hans beskriver sig som en professionel statistiker och handicapper med mer än 25 årig erfarenhet av spelteori. Hans ambition med den sidan var/är tydligen att starta en betaltjänst


Min fråga till någon som förhoppningsvis har lite bättre koll än jag.
Är denna sajt precis som RoK, bara intresserad av att hämta hem affepengar, trafiken är ju inte så tät?
Vad är det för tomtar som driver stället, är det inte en förutsättning att man är något så när påläst?
Vad är det här för snubbar, någon som är välbekant inom sportsbettskretsar?
Jag kan berätta om Spelombudsmannen:
Det startades med krönikören Jörgen Jonsson från Aftonbladet, det var i början på 2000-talet och Brytet/The coach tog över för några år sedan.
Han bor i USA och e rätt så duktig faktiskt, detsamma gäller Farbror, men det kan vara så att de ute efter affepengar och då e det läskigt.
Farbror och Brytet ska inte backa så mycket egentligen, de ska ha ca 98-102 i ROI så lite skumt e det. Brytet älskar Brynäs, Knicks och Yankee$.
Spelombudsmannen e äldre än RoK, antagligen har Holms tittat på Spelombudsmannen en hel del. Det som var poppis på Spelombudsmannen var fonder så ett försvar till denna "old shoolsida" e att många har redovisat alla sina spel. Det sorgliga e att nästan alla fonder har konkat.
Det har funnits något guldkorn men de flesta har lämnat Spelombudsmannen, det var ofta dålig stämning i början av Internetboomen på spel.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Record: 597-486-16 ( 55.1% , +6229)

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Boyd Tennis

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
timadolf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-02, 15:09   #5
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 968
Sharp$: 2245
Standard

Citat:
Spelombudsmannen.com firar i februari 10-årsjubileum med över 14.200 medlemmar! STORT tack till alla läsare och forummedlemmar för flera givande år och vi ska tillsammans se till att bli ännu bättre.
Att det är mindre än 142 aktiva medlemmar kvar glömdes bort i upphetsningen.

Hade som sagt sin "storhetstid" i början på seklet. Fast mest var det att likna vid ett stort Lunarstorm för undersysselsatta yngre män. Och så jag själv då.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-02, 16:15   #6
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

[ame]http://www.google.com/search?hl=&q=spelombudsmannen[/ame]

Haha, 3:e träff, bra PR!

Kul att ni medlemmar belyser halvbedragarsidor som försöker lura i folk dålig kunskap när det kommer till sportsbetting.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-03, 20:29   #7
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 9
Sharp$: 204
Standard

Tack för input alla!
BennyGuldfot är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td