Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-10-25, 21:29   #16
Wej
 
Wejs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Småland
Inlägg: 121
Sharp$: 264


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

frrtt...
Vilken meningslös tråd,men eftersom jag inte är så insatt i winther luckystrike och akim så måste jag fråga, kan ngn länka deras stats?
__________________
Donator till spelbolagen
Wej är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-25, 21:30   #17
 
LosKrikons avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 463
Sharp$: 58
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Luckystrike Visa inlägg
Okej, Icash och Boone kan inte matcha 128 i ROI på 470 lir heller i och för sig, säger jag i och för sig helt utan veta deras stats i nuläget, men 99 % säker i alla fall. Men skitsamma, dom är duktiga, vi är duktiga, jag lägger i alla fall ner diskussionen nu...
470 spel är för lite för att säkerställa resultat med 99% säkerhet.
LosKrikon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-25, 21:35   #18
 
shorelines avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Ort: Sankt Petersburg
Inlägg: 780
Sharp$: 2222

KHL Playoff 2011
Stats: 26 - 35 - 6
ROI: 100.16%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

Kan vi inte starta en tråd om vem som har störst kuk också? För den här tråden verkar bara finnas för de som vill kompensera för sina peniskomplex.
shoreline är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-25, 21:38   #19
 
Blixth1958s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 798
Sharp$: 1376


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

För en oinvigd i detta med alla bettsidor mm ,Så verkar det vara en riktig pajkastning på dagis nivå.Är det så att Theils valt att byta forum därav sandlådan,Varför inte glädjas med andra och önska lycka till.
Blixth1958 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-25, 21:42   #20
 
Erik123s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 35
Sharp$: 30
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Luckystrike Visa inlägg
Okej, Icash och Boone kan inte matcha 128 i ROI på 470 lir heller i och för sig, säger jag i och för sig helt utan veta deras stats i nuläget, men 99 % säker i alla fall. Men skitsamma, dom är duktiga, vi är duktiga, jag lägger i alla fall ner diskussionen nu...
Förstår inte varför du blandar in andra då du skapar uppståndelsen kring genuinebetting själv?
Dom tjänar tydligen nog med pengar för att bjuda på detta forum med funktioner och bandbredd, du/ni använder fortfarande spreedsheet.se som är en del av sharps.se, så ni skiter lite där ni äter.

Hur tänkte du när du lade ut dina rekar i marknadsföringssyfte när du redan visste att forumet har ett service pk forum?
FYI det är enligt lag inte förbjudet att dela sådan information.

Min bror hade er tjänst, ni stängde av honom utan anledning och han fick inte pengarna tillbaka.
Han finner ej er f-skattsedel då han ska deklarera uppgifter av förlorad investering, ska han uppge paypal adressen till myndigheterna (RSV/Polisen) eller löser ni det på egen hand?
Erik123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-25, 21:43   #21
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Akim har enastående stats i svenska basketligan och det är bara att lyfta av hatten för honom. Tror ingen jag någonsin stött på kan jämföra sig med honom när det kommer till träffsäkerhet.
Du med LS har bra stats och är duktig, ingen snack om den saken. Winther känner jag inte till och har aldrig följt, den fjärde experten hos er vet jag inte namnet på så jag kan inte uttala mig om honom.

Nu vet jag inte heller vilka summor ni spelar men jag kan bara tala ur min egna erfarenhet.
Ditt spel på Brasilien grupp B idag LS är bra när du själv och den inre skaran (dina sammarbetspartners/vänner) spelar före de läggs ut officiellt på GB. Du tipsade om den på ladbrokes, ladbrokes är allmänt kända för att låsa matcher direkt när några märkvärdiga summor trillar in. Denna tipsade du till 9/10 u på.
Från 1.75 sjönk den till 1.53 direkt efter att ni la era spel. Vid 1.53 klev jag in med 5000 SEK(max limit där var 9000 på mitt halvt nyreggade konto). 30 sekunder efter det så gick spelet över till Suspended. Detta säger jag för att andra ska få ett humm om hur lätt marknader låses när man spelar för dessa insatser.

En anledning till att RAS har sådan respekt är för att de inte släpper ut spel till linor som skojarbolag har. Utan de släpper spelet till en "sämre" lina som majoriteten utav bolagen har. Detta eftersom de vänder tjänsten för sina kunder och inte för sig själva.

Häromdagen fick jag ett PM i chatten med en av akim's rekar. Där han lade ut ett spel på Clemens... som han rekade hos betathome. Han kan OMÖJLIGT själv ha spelat den hos betathome för den gick inte att singla ens. Nu fanns andra bolag att lägga den på som dessutom hade bättre odds men poängen är densamma.

Precis som andra rekare som brukar tipsa om spel, de kollar oddsjämförelsesidor och tar högsta oddset de finner såsom stanjames/tipico mfl. Tipico tillåter inte heller singlar på väldigt många objekt.

Min poäng är, när man säger 9/10 u så blir alltimestatsen egentligen missvisande på andras experter på sidan. För att allt ska överensstämma med varann så ska ni komma överens om ett värde på er unit som ni ska tillämpa för den (in)officiella statistiken ni bokför.
I det här fallet var det möjligt att få in 9/10 u om ens relativa maxinsats var höga 10000kr (vilket skall motsvara 10 av 10u). Dock justeras oddset kraftigt inför nästa persons spel om inte alla lägger spelen inom loppen av någon minut tillsammans.

Om du spelar för 9/10u när maxlimit är någon tusenlapp så skall nästa experts 9/10u motsvara exakt samma insatsnivå. Vilket det inte kan göra inom svensk basket tex såvida ni inte har lågt värde på en unit.
En enhet är trotsallt en enhet som saknar numerisk definition, dock ska X vara likamed X och inte likamed Y, annars stämmer inte siffrorna.

Att sedan plussa 100u på papper är inte samma sak som att plussa 100u i praktiken.

Detta är inget personligt gentemot dig utan det gäller även många andra touts där ute på nätet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
illen (+1), boored (+1), Avej (+1), speedmagic (+1), Fuzzy Dunlop (+1), trolow (+1), Boone (+1), RobinD (+1), saman (+1)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-25, 22:51   #22
 
LosKrikons avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 463
Sharp$: 58
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shoreline Visa inlägg
Kan vi inte starta en tråd om vem som har störst kuk också?
Det var det jag trodde tråden handlade om
LosKrikon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-25, 22:58   #23
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 536
Sharp$: 1780


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Måste bara påpeka lite undrande om era experter och spel. Jag tror jag talar för de flesta när jag säger att de som köpt tjänsten köpte den för LS volleyboll (även för wta) Och kanske till största del för Akims svenska basket. Men var är dessa spel? De är onekligen lätträknade gentemot hur många spel ni släpper ut.

I ärlighetens namn, Vem fan bryr sig om Winthers 3u spel från österike mfl liknande släpp?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Bobbobula är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-25, 23:05   #24
Banned
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: St. Julian´s
Inlägg: 405
Sharp$: 281


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Du har ju rätt i vad du skriver KP, har dock bara en inflik:

1u motsvarar 100 kr för oss på Genuine, hela tiden. Vi anser oss ha en målgrupp som inte är alltför high stake utan många är 20-25 åriga hobbyspelare från början som vill tjäna lite extra cash. Våra insatser kommer läggas utefter detta. Är limiten 600 kr lägger vi inte 7u tex. Gällande spelet på Clemensnäs så ändrade vi det fort till Betsafe istället. På så sätt tycker vi att resultatet ska vara trovärdigt utifrån en kassa med 10 000 kr. Detta är i alla fall strategin från början.

Nu får vi dock se vad som händer med sidan, möjligt vi byter namn och tar med dom vi litar på bara och höjer priserna lite istället...Detta har blivit rätt ohållbart faktiskt :(

Jag menar, hela vårt forum exploderar med rasande personer så fort en läcka här kommer, inget fokus på spelen utan bara läckan, det är ohållbart. Hade spelen spridit sig på en engelsk sida hade jag inte brytt mig alls, men eftersom alla personer typ har ett konto här blir läckan så obvious att det bara inte går fortsätta i längden...

Senast redigerad av Luckystrike den 2010-10-25 klockan 23:13.
Luckystrike är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-25, 23:10   #25
Banned
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: St. Julian´s
Inlägg: 405
Sharp$: 281


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Bobbobula: Volleyboll säsongen i Polen, Ryssland, Italien, Turkiet och Champions League samt VM har ju inte ens börjat.

Jag har rekat 24 tennismatcher hitills, under en period då tennisen är extremt svårtippad ska sägas med ohyggligt många slitna spelare, därför har jag valt spela färre matcher men likväl med en TBP på 127 där.

Akim har 9/9 hitills på svenska basketligan, och den började för 2v sedan.

Jag har full förståelse för att folk har saknat dessa spel som enl. många bör vara dominanta på sidan, men det kommer bli så framöver (oavsett om det blir på Genuine eller annan sida) men har inte varit så hitills då utbudet inte funnits där av naturliga orsaker.
Luckystrike är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-25, 23:19   #26
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 536
Sharp$: 1780


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Luckystrike Visa inlägg
Bobbobula: Volleyboll säsongen i Polen, Ryssland, Italien, Turkiet och Champions League samt VM har ju inte ens börjat.

Jag har rekat 24 tennismatcher hitills, under en period då tennisen är extremt svårtippad ska sägas med ohyggligt många slitna spelare, därför har jag valt spela färre matcher men likväl med en TBP på 127 där.

Akim har 9/9 hitills på svenska basketligan, och den började för 2v sedan.

Jag har full förståelse för att folk har saknat dessa spel som enl. många bör vara dominanta på sidan, men det kommer bli så framöver (oavsett om det blir på Genuine eller annan sida) men har inte varit så hitills då utbudet inte funnits där av naturliga orsaker.
Okej, Köper det! Då ser vi fram emot säsongstarterna i VB i ligorna!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Bobbobula är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-25, 23:24   #27
Banned
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: St. Julian´s
Inlägg: 405
Sharp$: 281


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Bobbobula är du medlem i Genuine om jag får fråga ?
Luckystrike är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-25, 23:25   #28
Banned
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: St. Julian´s
Inlägg: 405
Sharp$: 281


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Det är ju inte så att jag kommer reka matcherna om dom släpps gratis här, vi byter ju koncept om detta fortsätter, tror jag dom flesta märkt på mig, att jag inte tycker detta är okej.

Har 7 dagar kvar innan jag rekar igen också. Har som sagt var sagt att om någon släpper mitt lir här rekar jag inte på 7 dagar och det ska jag hålla.
Luckystrike är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-25, 23:26   #29
 
Qirrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 169
Sharp$: 421

Hi-diddly-ho
Stats: 770 - 730 - 56
ROI: 110.07%
Vinstprocent: 51.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Luckystrike Visa inlägg
Det är ju inte så att jag kommer reka matcherna om dom släpps gratis här, vi byter ju koncept om detta fortsätter, tror jag dom flesta märkt på mig, att jag inte tycker detta är okej.
Jag tror alla fattar, och jag tror lika många inte bryr sig.
__________________
Hard work takes the gamble out of gambling.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
boored (+1)
Qirren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-25, 23:31   #30
Banned
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: St. Julian´s
Inlägg: 405
Sharp$: 281


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Qirren Visa inlägg
Jag tror alla fattar, och jag tror lika många inte bryr sig.
Ingen bryr sig om vad du tror heller. Med tanke på hur många personer som sagt det är idiotiskt av er lägga ut spelen, och att det finns mängder av medlemmar hos oss som är förbannade, antar jag du måste vara helt retard för att ens lägga den kommentaren i och för sig.
Luckystrike är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td