Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-10-25, 19:12   #1
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Tråden där vi mäter oss med varann


Startar upp denna tråd och flyttar över inläggen från Theil's dagbok.

Det hela handlade om att jag kommenterade att Theil har bättre stats än dom borta på "Genuinebetting"
Fortsätt diskussionen här.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-25, 19:47   #2
Banned
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: St. Julian´s
Inlägg: 405
Sharp$: 281


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Får man fråga hur Theils stats ser ut? Lite löjligt påstå att han har bättre stats än alla oss fyra, det har knappast. Den gången Theil har 128 i TBP på 400+ spel (Bettingforce, Sharps, GenuineBetting) som jag har, lovar jag släppa alla spel från GB gratis här för all framtid.

Min stats 2010

Sharps, 115 spel, 129 TBP
Bettingforce, 326 spel, 126 TBP
Genuine Betting, 24 spel, 127 TBP (tennis) 11 spel, 144 TBP (volleyboll)

Sammanlagt 475 spel och ca 128 i TBP

Beat it Theil. Jag önskar dig verkligen lycka till.

Som sagt, om Theil kan skicka stats till mig i motsv. mängd spel med bättre stats från sin tjänst, så kommer jag hålla vad jag lovade ovan.

Egentligen sjukt onödigt av mig skriva så här, men eftersom KP skrev som han gjorde, var jag bara tvungen. Gällande vad du skrev om limits Theil, 70 % av mina rekade matcher är internationell tennis där limits är extremt höga, i alla fall mycket högre än din norska hockey.

Inget ont om dig annars, har själv följt ngt spel av dig, du kan din grej och är en duktig rekare, det är uppfattningen jag fått.
Luckystrike är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-25, 20:07   #3
 
Erik123s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 35
Sharp$: 30
Standard

Låter som att GenuineBetting enbart är dig LS? Totalen för er tjänst säger ju något annat http://www.spreadsheet.se/genuinebetting och det är väl det Theil påpekar att många av de rekarna är micromarknader.
Man får knappast in +10k på en svensk match så länge det inte är AS eller Elitserien, så statistiken blir gärna missvisande.
Dags att dumpa Akim och Winther kanske?
Erik123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-25, 20:14   #4
Banned
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: St. Julian´s
Inlägg: 405
Sharp$: 281


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Erik123: Verkligen inte. Winther rekar ju NHL, AHL och europeisk hockey, inga låga limits där inte.

Och gällande Akim, har man 9/9 i år och 47/51 ifjol på svenska basketligan till ett snittodds av 2,44 ifjol och 1,9 i år, ja då tjänar man ju trots allt en del, även med en limit på 1000 kr. Det behöver man knappast vara Einstein för att förstå.

Vi nämndes som "okej" rekare, det är kanske det största understatment jag hört. Finns ingen rekare vare sig på Sharps eller Rekatochklart som kan mäta sig med Akim.
Luckystrike är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-25, 20:16   #5
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Luckystrike Visa inlägg
Erik123: Verkligen inte. Winther rekar ju NHL, AHL och europeisk hockey, inga låga limits där inte.

Och gällande Akim, har man 9/9 i år och 47/51 ifjol på svenska basketligan till ett snittodds av 2,44 ifjol och 1,9 i år, ja då tjänar man ju trots allt en del, även med en limit på 1000 kr. Det behöver man knappast vara Einstein för att förstå.

Vi nämndes som "okej" rekare, det är kanske det största understatment jag hört. Finns ingen rekare vare sig på Sharps eller Rekatochklart som kan mäta sig med Akim.
Grov överdrift, finns flertalet rekare på sharps som tjänar otroligt mycket mer pengar än vad Akims rekar har möjlighet att dra in, och det är faktiskt det detta handlar om. Pengar.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-25, 20:16   #6
 
fuzzy_s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 583
Sharp$: 888
Standard

Nej 1000% ROI är faktiskt jävligt bra...
__________________
"Cruisin' down the street in my 6-fo', Jockin' the bitches, slappin' the hoe's "
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
speedmagic (+1), kingscania (+1)
fuzzy_ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-25, 20:19   #7
Banned
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: St. Julian´s
Inlägg: 405
Sharp$: 281


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

RobinD:Håller inte med. Limitsen blir vad du gör dom till. Känner en kille som satsade på flera konton samtidigt och fick in insatser runt 10k/match på hans basketliga. Du har ingen aning om hur mkt Akim gör på sina spel heller för den delen, hur mkt han har i sin plånbok. Eller uppenbarligen vet du haha
Luckystrike är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-25, 20:23   #8
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Luckystrike Visa inlägg
RobinD:Håller inte med. Limitsen blir vad du gör dom till. Känner en kille som satsade på flera konton samtidigt och fick in insatser runt 10k/match på hans basketliga.
Fungerar bara en begränsad tidsperiod och alla har inte möjlighet att skapa tillräckligt med konton för att uppnå de resultaten.

Får jag välja mellan att vara så bra som iCash, KP och Boone eller Akim så väljer jag garanterat de förstnämnda. Med de sagt, all cred till Akim för hans skills.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-25, 20:24   #9
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 26
Sharp$: 367


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Limitsen är väl bara en del av problemet? Jättebra för en person att få in 10k, men vad händer med oddset/linan efter att han har lagt sina spel? Ofta är värdet helt borta när nästföljande personer ska lägga sina spel.
Samuel^ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-25, 20:29   #10
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Luckystrike Visa inlägg
Vi nämndes som "okej" rekare, det är kanske det största understatment jag hört. Finns ingen rekare vare sig på Sharps eller Rekatochklart som kan mäta sig med Akim.
Lite spännande och humoristiskt att Sharps nämns i samma mening som RoK.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-25, 20:31   #11
Banned
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: St. Julian´s
Inlägg: 405
Sharp$: 281


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Okej, Icash och Boone kan inte matcha 128 i ROI på 470 lir heller i och för sig, säger jag i och för sig helt utan veta deras stats i nuläget, men 99 % säker i alla fall. Men skitsamma, dom är duktiga, vi är duktiga, jag lägger i alla fall ner diskussionen nu...
Luckystrike är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-25, 20:32   #12
Banned
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: St. Julian´s
Inlägg: 405
Sharp$: 281


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av speedmagic Visa inlägg
Lite spännande och humoristiskt att Sharps nämns i samma mening som RoK.
Hehe, kanske lite onödigt skriva RK ja
Luckystrike är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-25, 20:33   #13
 
Erik123s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 35
Sharp$: 30
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Luckystrike Visa inlägg
även med en limit på 1000 kr. Det behöver man knappast vara Einstein för att förstå.
Tycker du kan byta nick till "LSD", du lever i en fantasi värld.
Erik123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-25, 20:34   #14
Banned
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: St. Julian´s
Inlägg: 405
Sharp$: 281


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Haha, va? Om man sätter 1000 kr och sätter 58/62 spel till 2,3 i odds gör man en helt okej vinst, nu kan man få igenom klart högre men sa bara en exempelsumma.

Och snälla, kära lilla Erik123 vem är du att kritisera mig? Vem är du egentligen ? Varför skulle jag ens läsa vad du skriver. Ge mig en anledning. Nej, skulle slutat för länge sedan men nu loggar jag ur. Chacha
Luckystrike är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-25, 21:17   #15
 
Donalds avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: West Coast
Inlägg: 1 148
Sharp$: 181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag fattar verkligen inte vad problemet är. En förutsättning för att man ska kunna jämföra sig med varandra är väl att man spelar på samma sporter och ligor?

Men diskussionen är väldigt underhållande.
Donald är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td