![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2021Allsvenskan 2012 Stats: 2 - 1 - 0 ROI: 146.67% Vinstprocent: 66.67% |
![]() Zlatan
Jag har länge avskytt denna spelare mer än något annat, äntligen får han den kritiken han förtjänar...
AS: ”Milananfallaren bidrog inte med mycket till spelet. Ibrahimovic var apatisk, okreativ och inte delaktig i matchen”. Marca: ”Anfallaren förlorade matche mot Pepe och Carvalho. Bernabéu har fortfarande inte sätt den Ibra som Mourinho känner" (Mourinho sa ju att Spanien inte lärt känna den riktiga Ibra i förrgår). Marca: ”Ibra var osynlig, som resten av Milan och sköt bara på mål en gång”. Han har teknik och styrkan, men är så jävla svag i skallen och attitydsmässigt så det två motsatser. Iof, Milan är väl inte bra nog, han får ju inga passningar!!! ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
Moderator
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]()
hater
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Zlatan suger jävligt hårt just nu.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
Har inte sett något ligaspel direkt men tycker han gör otroligt mycket för svenska landslaget sedan han fick spelglädjen att spela där igen.
Innan tycker jag han har fått ovanligt bra omdömen hela tiden...
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
Är bara Zlatan som presterat i Milan denna säsongen.
Försvaret ser riktigt uselt ut.. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 | |
![]() Citat:
+1 ![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
![]()
+1
Zlatan har ju lyckats göra det han är bra på denna säsong. Dock är det lite störigt att han och alla andra där nere ser honom som kung av Italien vilket tydligen gör det ok att mest masa runt tills bollen är nära, tyckte han försökte bevisa mer i Barca. Jag fattar absolut inte hur killen tänkte när han gick till Milan, för Scudettos har han nog av och han kan seriöst inte trott att Milan skulle ta CL. Hade verkligen hoppats på att han skulle gå till England och satsa på att bli den första att vinna La Liga, Scudetton och PL (rätta mig om jag har fel). Det vore ett passande mål för någon med Zlatans mentalitet.
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
![]()
Överbetald dryg fan. Lyckas ju aldrig leverera mot bra motstånd. Medborgarplatsen Bk är på hans nivå
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 |
Webmaster
|
![]()
Zlatan är kung och förstår faktiskt inte varför just han kritiseras för matchen igår, det var han som plockade ner alla långbollar runt straffområdet. Håller dock med om att han lunkar för mycket ibland och på sistone har han gjort en del konstiga saker.. missar vissa inlägg med 100m osv. Men att han är överbetald håller jag inte med om, han är inte i klass med Ronaldo eller Messi men ligger högt upp ändå imo.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 | |
![]() Citat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#14 | |
Banned
Sharp$: 2021Allsvenskan 2012 Stats: 2 - 1 - 0 ROI: 146.67% Vinstprocent: 66.67% |
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|