Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Offtopic (https://www.sharps.se/forums/offtopic/)
-   -   dagens skämt (https://www.sharps.se/forums/offtopic/4337-dagens-skaemt/)

lordagspippi 2011-10-02 03:39

Varför släpade grottmännen hem sina kvinnor i håret?
Spoiler:

Så dom inte skulle fyllas upp med grus

kicken 2011-10-03 15:03

lordagspippi: haha

Soap 2011-10-19 15:58

Palomablancas speldagbok. Hur hittar "bokföring-är-för-bögar" jepparna hit?

Donald 2011-10-19 16:12

Citat:

Ursprungligen postat av Soap (Inlägg 146217)
Palomablancas speldagbok. Hur hittar "bokföring-är-för-bögar" jepparna hit?

Tänkt om det kunde införas ett form av prov med frågor från spelskolan innan en användare kan posta inlägg.

Norrman90 2011-10-19 16:28

Citat:

Ursprungligen postat av Kalle (Inlägg 146221)
Tänkt om det kunde införas ett form av prov med frågor från spelskolan innan en användare kan posta inlägg.

FC Barcelona är ditt favoritlag och idag möter de Granada CF som ligger långt ner i ligan, du får 1.08 på Barca seger, vad gör du?

A. Går in med allt jag äger, bankränta ju
B. Avstår spel, inget spelvärde i oddset
c. Jag drar ihop en skön åttling med bland annat denna

Overkill 2011-10-19 20:57

Dagens skämt!

Bet365's radiosändning från matchen mellan Marseille - Arsenal.

Låter som att en liten kille på mellan 10-14 år kommenterar denna match. En hel del roliga kommentarer och uttal på spelarna. Bara hoppas att det nätas i matchen så man får höra ett VRÅL från honom.

Hahahahaha!

Grnvit 2011-10-23 22:31

wezel :lol:

Overkill 2011-10-23 22:32

Citat:

Ursprungligen postat av Grnvit (Inlägg 147065)
wezel :lol:

Då säger jag att Grnvit är dagens skämt, för tomten heter welez. :lol:

Grnvit 2011-10-23 22:34

Citat:

Ursprungligen postat av performance (Inlägg 147066)
Då säger jag att Grnvit är dagens skämt, för tomten heter welez. :lol:

avgå perfa!
mäCktigt att jag inte lyckades minnas killens nick när han till och med är ett större troll än Lemmy i högform!

Soap 2011-11-09 21:12

Umeåpolisens civare?

Citat:

091112
Kvinna sparkade attackerande ”sluskar” – som var poliser

En 23-årig kvinna från Umeå trodde att hon skulle bli våldtagen och sparkade mot poliserna. Men nu friar tingsrätten henne från anklagelser om våld mot tjänsteman, rapporterar lokala medier.

Poliserna som var civilklädda och åkte i en civil polisbil skulle försöka hjälpa den berusade kvinnan. I rätten berättade en av poliserna att de såg ut som sluskar och att de tidigare haft problem med personer som inte trodde att de var äkta poliser.

dn.se
Kan de ha klätt ut sig till Hagamannen? Såhär blir det om man har två års yrkesutbildning!

Soap 2011-11-12 18:25

Det mest underhållande jag läst denna vecka på forumet kommer från Maijadonas speldagbok idag

Citat:

Ursprungligen postat av Maijadona (Inlägg 150298)
En tiltad upplevelse igår: Var ute med några kompisar och slog runt igår. Halv två ringer min fru och säger att jag måste komma hem, Varför det frågar jag ??? Jo för att en av mina kompsar som jag va ute med hade hoppat in i en taxi och åkt hem till mig och börjat spy ner hela nerevåningen . Frun och barnen hade låst in sig uppe i sovrummet :omfg: När jag väl kommer hem hittar jag kompisen endast iklädd kalsonger liggandes på vardagsrumsgolvet i sina egna spyor ( skall tilläggas att han är en riktig kolos på närmare 170 kilo)

Hoppas ni andra hade en lite mindre dramatisk kväll :cheers:

Maverick 2011-11-16 11:45

Citat:

Ursprungligen postat av Soap (Inlägg 150407)
Det mest underhållande jag läst denna vecka på forumet kommer från Maijadonas speldagbok idag

Was it me?

Stekel 2011-11-16 12:50

Citat:

Ursprungligen postat av Soap (Inlägg 150407)

Brukar kunna se det roliga i nästan allt men det där var ju bara tragiskt på alla plan.

eddieh 2012-02-04 14:59

Uncle Junior i högform...:lol:

http://www.youtube.com/watch?v=8G7lh...eature=related

Spoiler:
Pacifier är en napp. :p

spelaspelet 2012-03-05 10:01

Underbar tråd att sträckläsa såhär en måndagsförmiddag! Mycket, mycket underhållande! :lol: