|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2011-01-22, 11:32 | #61 |
stolt same som älskar hojt
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1430Mina rekar Stats: 0 - 0 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
Pekka hade tagit bilen från Torneå till Sundsvall.
Det började skymma på fram mot kvällen och så small det plötsligt till i fronten. Han hade kört på ett jättestort djur. En medtrafikant upplyste honom om att han måste ringa 112 och anmäla olyckan. - Larmcentralen - Nåå, sena, det är Pekka. Jaag haar sört på en suur, - Va? Kan du vara vänlig och upprepa det - Nå, det är Pekka, jag har sört på en suur - Ursäkta, jag förstår inte. Vad har du kört på? - EN SUUR! - Näe, jag förstår inte, försöker du säga ett djur? - Satana perkäle, jaag haar söört påå en koo med kuuk
2011-01-24, 11:10 | #62 |
I begynnelsen skapade Gud jorden, och sedan vilade han.
Sedan skapade Gud Mannen, och sedan vilade han. Sedan skapade Gud Kvinnan. Sedan dess har varken Gud eller Mannen vilat
2011-01-24, 12:35 | #63 |
Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 585Blandade smågodis. Stats: 284 - 321 - 5 ROI: 115.66% Vinstprocent: 46.94% |
En finsk fotograf har precis öppnat en ny foto-atelje i Kiruna där han ställer ut sina foton. Fotona föreställer människors liv och leverne i Lappland.
På besök kommer en vacker kvinna från Boden och betraktar fotona med inlevelse. Hon frågar fotografen angående en bild som hon tycker är märklig. Varför har en utav dem här 4 nakna negrerna, på den här bilden en vit penis?? Fotografen svarar då: Tet är inga nekrer. Tet är kruvarpetare och han som tu pratar om, har pressis innan, vaarit hemma på lunsj, då jag tok den pilten. |
2011-02-12, 21:41 | #65 |
I was talking to my wife today after our son got sent home early from school for swearing.
I said 'Apparently, he said the 'c' word' ... She said 'Well that wasn't clever was it?' I replied 'No...it was 'cunt'.' I was sitting on the train this morning opposite a really sexy Thai chick. I thought to myself, "Please don't get an erection. Please don't get an erection." But she did. Some universities have Women Studies, but no Men Studies. That's pretty sexist, but then I realised we do have Men Studies. It's called History. As I looked down at my son in his coffin, I thought, 'Why can't the little Emo cunt sleep in a bed like normal teenagers?' My grandad has the heart of a lion and a lifetime ban from Edinburgh zoo. |
|
2011-02-12, 23:36 | #66 |
Vet inte om man får lägga upp ett youtube klipp som dagens skämt.. men det här är fan dagens..
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=pPpcdTzALWE&feature=player_embedded[/ame] |
|
2011-04-01, 19:57 | #67 |
Vad är det för likhet mellan Monica Zetterlund och Per Oscarsson?
OBS: Inget för känsliga. Spoiler:
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
2011-08-08, 14:28 | #68 |
Lionel Messi skulle sätta på en brud, han tar hem henne... I rummet säger bruden, "gör de bekvämt för dig, jag e strax tbx". När hon kommer tillbaka är där två nakna män bredvid Messi, och hon skriker. "Vad i helvete är detta?!" medans Messi säger nervöst " jag är ledsen, men jag kan inte prestera utan Xavi och Iniesta..
|
|
2011-08-08, 14:51 | #69 |
Det var en östgöte, en västgöte och en smålänning som var på strippklubb för första gången.
Efter en stund kommer en strippa in , klädd i bara två strumpe band.. Efter en stunds dans så plockar östgöten fram en hundring och stoppar innanför strippans ena strumpeband... Och efter ytterligare en stund så stoppar västgöten en hundring innanför det andra strumpebandet... Båda sitter sen och väntar på att även smålänningen ska ge ett bidrag.... Men smålänningen tar då fram sitt Visa-card, drar det genom hennnes springa och tar båda hundra lapparna som växel....... |
|
2011-08-08, 18:25 | #70 |
En fröken i första klass berättade för klassen att hon är ett Lulehockey-fan. Hon bad de elever som också är Lulehockey-fans att räcka upp handen. Barnen var inte riktigt säkra på vad en lulehockey-fan var, men eftersom de ville vara som sin fröken så viftade snart barnen ivrigt med sina armar. Det vill säga, nästan alla barnen: En flicka, Lisa, satt i sin bänk och rörde inte en min.
Lärarinnan frågade varför hon valde att skilja sig från mängden. "För att jag inte är ett Luleå-fan," svarade Lisa. "Vad är du då?", frågade fröken. Flickan svarar med stolt röst: "Jag är ett Boden-fan såklart." Lärarinnan blir förvånad och samtidigt lite irriterad. Hon frågar Lisa varför hon är ett Boden-fan. "Tja, min mamma och pappa är Boden-fans, så jag är ett Boden-fan också." Lärarinnan blev nu arg. "Det är ingen orsak!" säger hon med hög röst. "Om vi säger att din mamma var en dåre, och din pappa också var en dåre. Vad skulle du då vara?" Lisa funderar en stund, och ler sedan: "Jaa, då skulle jag vara ett Lulehockey-fan."
2011-08-16, 21:20 | #71 |
Dagens skämt måste vara att den schweiziska toppklubben Young Boys damlag heter precis samma som herrlaget. Försök föreställa er reaktionerna på om motsatsen skulle vara fallet!?
2011-08-16, 23:15 | #72 |
Banned
Sharp$: 2021Allsvenskan 2012 Stats: 2 - 1 - 0 ROI: 146.67% Vinstprocent: 66.67% |
Fordie
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Shell Peppe (+10) |
2011-08-17, 19:58 | #73 |
En ögonläkare fyllde 40 år och fick en tårta med 40 ögon på.
Han tittade på tårtan & sedan började han skratta. Alla frågade varför... Ögonläkaren svarade: -Jag kom att tänka på Hans, han blir snart 60 och är gynekolog! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Stekel (+2) |
|
2011-09-04, 13:00 | #74 |
En kvinna skrattade och pekade på ölmagen till en gammal tjock gubbe och sa:
- Är det Falcon eller Pripps du har där inne? Lite ställd blev han väl, men svarade: -Jag har ingen aning, men det finns en kran under om du vill smaka. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Stekel (+2) |
|
|