![]() |
Citat:
:lol: |
Fan...den var rolig...:clap:
|
På engelska är det jet ski over, rätt gammal men skoj ändå.
|
Vad kallar man en man som har förlorat 98% av sin hjärnkapacitet?
Spoiler:
|
Hur skrämmer man en thailändare?
Spoiler:
|
Det var en gång en man som kom in på ett bageri, så frågade han:
- Har ni en tårta med senap på? - Nej det har vi inte. Nästa dag kommer mannen in igen och frågar: - Har ni en tårta med senap på? - Nej det har vi inte. När mannen hade varit där 9 gånger så bestämde sig bagaren att göra en tårta med senap på. Nästa dag kommer mannen - Har ni en tårta med senap på? - Ja, det har vi! - Usch, va äckligt... |
Vad sa hingsten som blev kastrerad?
Spoiler:
:skamsen: |
I vissa länder är det förbjudet att ha sex utanför äktenskapet äta
fläskkött och dricka sprit.. Spoiler:
|
Citat:
Citat:
|
.
Före äktenskapet:
Johan: - Åh, änteligen. Jag kan inte vänta längre. Sarah: - Vill du någonsin att jag lämnar dig? Johan: - Nej, tänk inte den tanken. Sarah: - Älskar du mig? Johan: - Så klart och kommer alltid att göra. Sarah: - Har du bedragit mig någon gång? Johan: - Nej, varför frågar du? Sarah: - Vill du kyssa mig? Johan: - Så fort tillfälle ges. Sarah: - Vill du slå mig? Johan: - Aldrig i livet är du dum. Sarah: - Kan jag lita på dig? Johan: - Ja! Sarah: - Älskling! Efter äktenskapet. Läs nerifrån och upp. |
Citat:
|
.
Förra julen fick Nisse en så skrikig pyjamas att han inte kunde sova om han inte använde öronproppar!
|
2011-01-02 Slurf - Ramos (UFC)
Datum: 2011-01-02
Tid: 05:00 Sport: MMA Land: UFC Liga: UFC Match: Slurf - Ramos Spel: Slurf Slurf Insats: 100000.00 Odds: 1.010 Bolag: Motivering: Efter att hört mig för bland tillförlitliga källor så kommer Slurf att bli utvisad före Ramos innan Jul. Lycka till ifall ni ryggar. Spelet är upplagt på spreadsheetet. Ogiltigt spel-ID: 183178 |
Citat:
|
Snubben kommer in med nya nicks som HPettersson ;) sen iaf så inget större värde men det var roligt :lol:
|