Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-11-01, 22:45   #181

eddiehs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1751

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av R.Baggio Visa inlägg
Gniden rekatochklart.se sveriges bästa spelsida med ett grymt klotterplank kom in o joina oss vett jag mycket bättre där än här jag lovar dej=)
"Sveriges bästa spelsida,med ett grymt klotterplank;"

Hur kunde jag vara så dum att rygga innebandy? Faaan... AIK-reken kan ha varit dagens sämsta. =(

Om negeren får rødt kort i 2. så blir matchen kansellerad säger dem fra PL studio

Ska förvärra dagen ytterligare och lägger 1k på över 3.5 mål i spanien-matchen. Lika å gula rejält för helvete.

Skönt att man backar en miljon idag, fitt-mallis kan ju brinna i helvetet, skönt å sitta med -1 på dom på tusen kuponger

Planket: Härmed lovar jag dyrt och heligt att aldrig mer bomba iväg 50% av min spelrulle på en match. Faán, att man ska vara så girig. Noll rutin!

Hur vet man om man vinner ett spel på bet365 att man har vunnit asså får man meddelande elleR?

Ös på då era fucking jävla båtflyktingar!!! IN MED BOLLEN!

eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-01, 22:47   #182
LL Cool J is hard as hell.

Boones avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 9728
Standard

Det bästa med denna tråden är att R.Baggio aldrig låter den bli inaktiv så Google fortsätter att ranka oss högre på sökord som har med R&K att göra och när väl användare hittar in hit så inser de ganska snart vilken sida som är vettigare att hänga på. Hade du bara lämnat den där den befann sig för en vecka sedan hade det bara varit du som skämt ut dig, men det är snyggt av dig att lyckas förvandla det till R&K vs Sharps.

Snacka om att skjuta sig själv och TH i foten genom att bete sig som ett litet barn här och sen länka till att R&K har blivit självnominerade till en sida för de som utnyttjar sina användare mest. Trodde du allvarligt talat att folket på Sharps inte skulle se igenom det eller?

Sorgligt hur dålig svenska du skriver för att vara 25 förresten.
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-01, 23:27   #183

Overkills avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Eddie Hitler Visa inlägg
"Sveriges bästa spelsida,med ett grymt klotterplank;"

Hur kunde jag vara så dum att rygga innebandy? Faaan... AIK-reken kan ha varit dagens sämsta. =(

Om negeren får rødt kort i 2. så blir matchen kansellerad säger dem fra PL studio

Ska förvärra dagen ytterligare och lägger 1k på över 3.5 mål i spanien-matchen. Lika å gula rejält för helvete.

Skönt att man backar en miljon idag, fitt-mallis kan ju brinna i helvetet, skönt å sitta med -1 på dom på tusen kuponger

Planket: Härmed lovar jag dyrt och heligt att aldrig mer bomba iväg 50% av min spelrulle på en match. Faán, att man ska vara så girig. Noll rutin!

Hur vet man om man vinner ett spel på bet365 att man har vunnit asså får man meddelande elleR?

Ös på då era fucking jävla båtflyktingar!!! IN MED BOLLEN!

Helt enkelt fucking underbart! Där fick jag mitt garv för kvällen.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-01, 23:29   #184

fuzzy_s avatar

Sharp$: 888
Standard

Något annat roligt är att det är hur många som helst som lämnar RoK för Sharps, men åt andra hållet har jag aldrig hört talas om
Gammal 2010-11-01, 23:30   #185

Overkills avatar

Speedway 2013

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fuzzy_ Visa inlägg
Något annat roligt är att det är hur många som helst som lämnar RoK för Sharps, men åt andra hållet har jag aldrig hört talas om
Är du förvånad?
Gammal 2010-11-01, 23:31   #186

Sharp$: 12
Standard

Nästan samma nivå som denna tråden ju. haha boone din lilla illaluktande horunge du e sååå patetisk hahaha vi äger dej sluta va så avendsjuk de tjänar ingenting till.va inte bitter mer nu=)
R.Baggio är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-01, 23:32   #187

Standard

o ändå kommer ni aldrig bli större än ROK haha konstigt de e ju så många som lämnar hahaha
Gammal 2010-11-01, 23:35   #188

fuzzy_s avatar

Sharp$: 888
Standard

Citat:
Nästan samma nivå som denna tråden ju. haha boone din lilla illaluktande horunge du e sååå patetisk hahaha vi äger dej sluta va så avendsjuk de tjänar ingenting till.va inte bitter mer nu=)
Ditt språk(miss)bruk är ju oerhört patetiskt, man blir ju riktigt rädd
Gammal 2010-11-01, 23:36   #189
LL Cool J is hard as hell.

Boones avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 9728
Standard

Kan bjuda på den här bilden som visar på hur registrerandet har sett ut i oktober månad:

Ganska tydligt att många överger R&K för Sharps så fort de får reda på att vi existerar.
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-01, 23:38   #190

Overkills avatar

Speedway 2013

Standard

Snyggt!
Gammal 2010-11-01, 23:38   #191

Standard

hahahaha boone du har inget liv hahahahaha
Gammal 2010-11-01, 23:40   #192

Grovbenstommes avatar

Sharp$: 1665
Standard

Citat:
fett nice brychan, allah ackbar!
"Selektivt minne innebär att man bara minns det man vill minnas. Detta kan vara medvetet eller undermedvetet. Som exempel kan nämnas att många personer bara minns när de har otur och inte när de har tur eller tvärtom."
Grovbenstomme är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-01, 23:40   #193

htsolna08s avatar

Sharp$: 1987

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
hahahaha boone du har inget liv hahahahaha
Har du de då?
htsolna08 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-01, 23:44   #194

Standard

Fördelen när man e ekonomiskt oberoende e att man kan välja precis vad man vill här i livet att göra så JAAAAAAA=)=)

KLONK KLONK
Gammal 2010-11-01, 23:49   #195

Overkills avatar

Speedway 2013

Standard

Citat:
Fördelen när man e ekonomiskt oberoende e att man kan välja precis vad man vill här i livet att göra så JAAAAAAA=)=)

KLONK KLONK
Undrar om du kommer hålla låda fortfarande när Sharps går om R&K i medlemsantal, för då är ni ju inte större längre.
Svara

td