Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-11-01, 17:39   #166

Grovbenstommes avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1665
Standard

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=t6FUR_nhGX8&feature=related[/ame]
"Selektivt minne innebär att man bara minns det man vill minnas. Detta kan vara medvetet eller undermedvetet. Som exempel kan nämnas att många personer bara minns när de har otur och inte när de har tur eller tvärtom."
Grovbenstomme är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-01, 17:51   #167

eddiehs avatar

Sharp$: 1751

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av R.Baggio Visa inlägg
vill bara klargöra IGEN för Icash att de var ett skämt JAG SKOJADE såg de verkligen ut som om jag menade allvar med det jag skrev eller herregud asså detta e helt otroligt haha mycket har man varit med om men detta tar priset väx upp killar o va inte så bittra.Jag tjänar just nu 10 lakan hos rekat för att bara va på planket.Sen e jag 25 o oberoende av pengar thats it=) ha de bra
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-01, 18:31   #168

RizZlas avatar

Sharp$: 718

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
vill bara klargöra IGEN för Icash att de var ett skämt JAG SKOJADE såg de verkligen ut som om jag menade allvar med det jag skrev eller herregud asså detta e helt otroligt haha mycket har man varit med om men detta tar priset väx upp killar o va inte så bittra.Jag tjänar just nu 10 lakan hos rekat för att bara va på planket.Sen e jag 25 o oberoende av pengar thats it=) ha de bra
Om nu plånboken är så välfylld tycker jag att Mister Baggio skall investera i en gymnasieutbildning i svenska.
Gammal 2010-11-01, 19:00   #169

Sharp$: 12
Standard

här kommer den berömda avendsjukan igen hahahahaha.

Rizza din hora till mamma ska ge mig privatlektioner.

Tog ni på allvar attjag tjänade de hos holms med??haha jävla nollor ni är här inne sharps världens sämsta sida ingenting mot rekatochklart ni e smååå haha

men som sagt mitt liv leker jag e ekonomiskt oberoende o äter mycket kebab för de e gott hej då på er=)

visst ja en sak till..

Det är bara att gratulera alla fantastiska bloggare, rekare och läsare på moderskeppet Rekatochklart.se. Tillsammans har ni sett till att Rekatochklart.se nu är en av världens fem bästa spel-communitys!

Rekat är en av fem sajter som nominerats i kategorin ”Gaming community site of the Year” inför spelbranschens egens Oscarsgala EGR Awards i London. EGR Awards är den mest prestigefyllda galan som finns inom spelbranschen och vinnarna utses 24 november.

Nominerade – Gaming community site of the Year
Rekatochklart.se
Online-betting-guide.co.uk
PokerStrategy.com
Armchair Partners
SportyTrader

ni ligger i lä=)
over and out för alltid hAHAHaha LOOOOSERSS
R.Baggio är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-01, 19:07   #170
HG

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 556
Standard

Ta en titt på de övriga nominerade. Tror Holms "missade" huvudrubriken Affiliate Categories. RoK tävlar om bästa affiliatesajt...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Eddie Hitler (+1)
HG är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-01, 19:14   #171

RizZlas avatar

Sharp$: 718

Standard

Citat:
här kommer den berömda avendsjukan igen hahahahaha.

Rizza din hora till mamma ska ge mig privatlektioner.

Tog ni på allvar attjag tjänade de hos holms med??haha jävla nollor ni är här inne sharps världens sämsta sida ingenting mot rekatochklart ni e smååå haha

men som sagt mitt liv leker jag e ekonomiskt oberoende o äter mycket kebab för de e gott hej då på er=)

visst ja en sak till..

Det är bara att gratulera alla fantastiska bloggare, rekare och läsare på moderskeppet Rekatochklart.se. Tillsammans har ni sett till att Rekatochklart.se nu är en av världens fem bästa spel-communitys!

Rekat är en av fem sajter som nominerats i kategorin ”Gaming community site of the Year” inför spelbranschens egens Oscarsgala EGR Awards i London. EGR Awards är den mest prestigefyllda galan som finns inom spelbranschen och vinnarna utses 24 november.

Nominerade – Gaming community site of the Year
Rekatochklart.se
Online-betting-guide.co.uk
PokerStrategy.com
Armchair Partners
SportyTrader

ni ligger i lä=)
over and out för alltid hAHAHaha LOOOOSERSS
Ta fram din spade+hink och kasta dig ut i sandlådan med dina kamrater.
Gammal 2010-11-01, 19:14   #172

Overkills avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HG Visa inlägg
Ta en titt på de övriga nominerade. Tror Holms "missade" huvudrubriken Affiliate Categories. RoK tävlar om bästa affiliatesajt...
Haha, vissa höjer sajten till högre skyar än vad som skall göras.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-01, 19:18   #173

fuzzy_s avatar

Sharp$: 888
Standard

Haha, ni på RoK är verkligen så blåögda inför allt vad TH lurar i er. Det är precis så som HG säger, RoK tävlar under kategorin "Affiliates". Det har alltså inget som helst samband till betting.
fuzzy_ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-01, 19:31   #174

Abysss avatar

Sharp$: 318

Standard

Jag hade inte tänkt skriva något i denna tråd då jag inte ens bryr mig utan hänger här för att få tips från folk om bra spel.
Sen går man in och läser lite här och börjar små skratta lite åt det som skrivits här från många.

Till R.Baggio:
Sharps hade också kunnat varit bland de nominerade om Sharps brydde sig om publicitet. MODen på Sharps hade kunnat gå in på http://www.egr-awards.com/egrawards2...tions-form/827 och anmält siten, men de gjorde inte det. De är nöjda med den publicitet de har utan att behöva ställa upp i såna här tävlingar eller tidningar.
Abyss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-01, 21:08   #175
Webmaster

marss avatar

Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fuzzy_ Visa inlägg
Haha, ni på RoK är verkligen så blåögda inför allt vad TH lurar i er. Det är precis så som HG säger, RoK tävlar under kategorin "Affiliates". Det har alltså inget som helst samband till betting.
Och det är ju bara ytterliggare bevis på det som sagts om RoK..
mars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-01, 21:37   #176

apekatt66s avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 1129
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fuzzy_ Visa inlägg
Här kommer apan och skämmer ut sig ännu mer
What
Gammal 2010-11-01, 21:38   #177

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 175
Standard

Ny här. Varför allt detta tjafs? Hänger inte med. Vem är baggio o vad är RoK? Har nyligen hittat hit, har mest hängt på US och CAN sidor innan. Verkar finnas bra lirare här men stämningen i vissa trådar är tråkiga o har inte mycket med spel att göra.
gniden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-01, 21:40   #178

Overkills avatar

Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av gniden Visa inlägg
Ny här. Varför allt detta tjafs? Hänger inte med. Vem är baggio o vad är RoK? Har nyligen hittat hit, har mest hängt på US och CAN sidor innan. Verkar finnas bra lirare här men stämningen i vissa trådar är tråkiga o har inte mycket med spel att göra.
Just därför de ligger i Offtopic för att skiljas från allt det gottiga inom betting.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-01, 21:42   #179
Webmaster

marss avatar

Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av gniden Visa inlägg
Välkommen till Sharps!
Denna tråd ligger i Offtopic-delen av forumet och kan därför handla om allt möjligt. Om du inte vet vad RoK är så skulle jag inte lagt ner tid på det då det är ganska ointressant egentligen men om du gillar skvaller kan du ju läsa på www.rekatochklart.nu vad det hela rör sig om och varför det kan bli hetskt i denna tråd.
mars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-01, 21:59   #180

Sharp$: 12
Standard

Gniden rekatochklart.se sveriges bästa spelsida med ett grymt klotterplank kom in o joina oss vett jag mycket bättre där än här jag lovar dej=)
R.Baggio är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td