Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-11-01, 00:44   #136

Rilles avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 436

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DHIP Visa inlägg
Det finns fortfarande inget bevis på att det är som ni säger.....

Sen är jag absolut inte här för att försvara nåt alls. RoK behöver knappast mig för att försvaras.

Jag var nyfiken på varför man startar en tråd om en plankprofil på en annan sida. Varför man överhuvudtaget bryr sig om holms om allt med hans sida bara är skit osv.

Det jag får för mig är avundsjuka. Men så är det tydligen inte har jag fått förklarat för mig.

Läser man vissa saker som skrivs om Baggio så är det ju många på denna fantastiska sida som kanske inte heller har alla hästar i stallet!

Lägga ut en bild och skriva att det ser ut som nån som förlorar hela sin A-kassa osv?
Jag kan hålla med dig om att det där med a-kassa var lite dåligt, han ser ju seriöst inte gammal nog ut för att ha jobbat ihop dom månaderna som behövs för att vara berättigad A-Kassa. Det är väl snarare studiebidraget som ryker.
Bakläxa Boone.
Rille är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-01, 00:44   #137
Banned

Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Citat:
Det finns fortfarande inget bevis på att det är som ni säger.....

Sen är jag absolut inte här för att försvara nåt alls. RoK behöver knappast mig för att försvaras.

Jag var nyfiken på varför man startar en tråd om en plankprofil på en annan sida. Varför man överhuvudtaget bryr sig om holms om allt med hans sida bara är skit osv.

Det jag får för mig är avundsjuka. Men så är det tydligen inte har jag fått förklarat för mig.

Läser man vissa saker som skrivs om Baggio så är det ju många på denna fantastiska sida som kanske inte heller har alla hästar i stallet!

Lägga ut en bild och skriva att det ser ut som nån som förlorar hela sin A-kassa osv?
Ofta möts aggressioner med detsamma, det eskalerar och blir en konflikt. Det är en naturlig del av människans natur, även online.

Baggio är säkert inte fullt så retarderad som han verkar, även om han uppenbarligen är väldigt ung i sinnet och beter sig därefter.

Jag tror du misstar avundsjuka, med avsky. Det äcklar rätt många att Holms sitter och tjänar pengar på människors olycka, att han nazistmoderar all kritik. Om ett gäng människor vill stoppa en kille som lurar av pensionärer pengar genom olika scams, är dom då avundsjuka?

Det är möjligt att hatet mot R&K har ökat lite väl mycket, men sådant är ganska lätt hänt.
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-01, 00:45   #138

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 2
Standard

Det är ju stort av er här inne att kunna bete er som vuxna iaf
DHIP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-01, 00:46   #139
Banned

Allsvenskan 2012

Standard

Jag tycker det räcker med smädningar av honom nu, han försöker faktiskt diskutera på en sansad nivå och förtjänar ändå respekt för sin åsikt. Vi som är övertygade om Holms beteende skall då inte håna honom på R&K maner.
Gammal 2010-11-01, 00:47   #140

fuzzy_s avatar

Sharp$: 888
Standard

Men det handlar inte om att spela till höga eller låga odds, det handlar om att spela på odds med värde, om så det är [email protected] eller om det är StorumanIF@7. Det är lite det här som är grejen med RoK, de flesta förstår inte spel-teorin och vad som gäller för att bli vinnande i längden.

Sen håller jag med om att det är lågt att förolämpa folk som försöker föra en seriös diskussion.
Gammal 2010-11-01, 00:48   #141

Standard

Okej avsky... Är han den enda människan ni avskyr?
Eller är ni inne på diverse andra forum och diskuterar alla andra avskydda människor?

Och vad vill ni? ATt sajten läggs ner? Holms får fängelse eller vad?
Gammal 2010-11-01, 00:50   #142

Standard

Det är ju kanske det som jag funderar lite på... Att ni avskyr holms ok.
Men ni verkar ge er på folk som hänger på rok med. Tex Baggio.
Han är det ena och det andra. Men jag tycker inte alla här inne är så mycket bättre?

Det är dagisnivå på påhoppen.
Gammal 2010-11-01, 00:51   #143

fuzzy_s avatar

Sharp$: 888
Standard

Nej, här diskuteras allt vad som rör betting kretsarna och mer där till. Kolla t.ex trådarna om iceeman, GB mfl.
Gammal 2010-11-01, 00:54   #144
Banned

Allsvenskan 2012

Standard

Citat:
Okej avsky... Är han den enda människan ni avskyr?
Eller är ni inne på diverse andra forum och diskuterar alla andra avskydda människor?

Och vad vill ni? ATt sajten läggs ner? Holms får fängelse eller vad?
Det ideala vore att hans sida lades ner helt eller gjordes om som den var tänkt från början.

Jag är inte en sådan som står brevid och ser någon bli misshandlad, eller lurad. Jag agerar till den bästa av min förmåga och ett antal andra gör det med. Det är inget fel att hänga på R&K men Holms tjänar pengar på förlorande spel, så hur galen vore han inte då om han inte la förlorande spel. Han skulle förlora hela sin inkomst..

Tror du det är pga hans bra spel, och att han tjänar pengar på sportsbetting som gör att företagen står i kö för att sponsra honom och ge ut olika tävlingar?

Tänk logiskt nu

Holms tjänar på att dom som har reggat ifrån R&K förlorar på spel, varför skulle han då vilja ha massor som vinner där eller själv sänka sin inkomst?

Dom som startade Sharps kan leva på sin betting, dom tjänar inte på att du är här förutom dina tankar om spel om dom är vettiga. Det finns inga dolda motiv eller massa reklam, det är fakta.
Gammal 2010-11-01, 00:54   #145

dgothes avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 1076

Sabermetrics-Test MLB
Stats: 236 - 128 - 4
ROI: 109.75%
Vinstprocent: 65.00%

Standard

Citat:
Han är det ena och det andra. Men jag tycker inte alla här inne är så mycket bättre?

"Påhoppet" på Baggio förklaras i ett tidigt inlägg i den här tråden; nämligen att han påstod sig ha blivit erbjuden pengar för att skriva i trådarna här på Sharps.

-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
dgothe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-01, 00:55   #146

Standard

En sista gång så skall jag skriva varför jag ens är här.

Jag ville veta vad ni är ute efter med holms? Att sidan läggs ner? Han får nåt straff?

Sen vill jag veta varför man startar en tråd om en person på ett forum som man hatar grundaren till?
Gammal 2010-11-01, 00:55   #147
AWESOME

iCashs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 1591
Standard

Citat:

Man skiter i det blå skåpet om man öppet påstår att vi försökt betala honom tiotusentals kronor för att hänga här, m.a.o placerade han en ren lögn och förtal, vi upplyser helt sonika att så är inte fallet och att det nu finns förevigat i googles cash, men "ge-oss-på" gör vi ej så länge det inte finns befogenhet för det.
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-01, 00:56   #148
Banned

Allsvenskan 2012

Standard

Citat:
En sista gång så skall jag skriva varför jag ens är här.

Jag ville veta vad ni är ute efter med holms? Att sidan läggs ner? Han får nåt straff?

Sen vill jag veta varför man startar en tråd om en person på ett forum som man hatar grundaren till?
Läs lite högre upp om du missade
Gammal 2010-11-01, 00:57   #149

Standard

Det är alltså värt att skapa denna långa tråd med påhopp högt och lågt för en sån sak?
Kom igen!
Gammal 2010-11-01, 00:57   #150

dgothes avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 1076

Sabermetrics-Test MLB
Stats: 236 - 128 - 4
ROI: 109.75%
Vinstprocent: 65.00%

Standard

Citat:
Det är alltså värt att skapa denna långa tråd med påhopp högt och lågt för en sån sak?
Kom igen!
Längden på tråden har du hjälpt till med genom att ifrågasätta startandet av den.. grattis

-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
dgothe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td