Ja då var man hemma i storstan och kasta sig ut i arbetsmarknaden.Då jag nu har varit borta ett tag och äntligen fått en ny protes insatt(man kan ju tro att det är en del mellan axlarna som har bytts ut,men så är nu inte fallet utan jag är lika kass på data fortfarande) så lallade jag upp på AF och ställde mig till förfogande på arbetsmarknaden.
![Whistling](/forums/images/smilies/whistling.gif)
Efte de vanliga dumma frågorna,så sa snubben att jag skulle träffa någon
![Thumbup](/forums/images/smilies/thumbup.gif)
Då trodde jag ju naturligtvis att det var samma dag eller nästa.Då kläcker fanskapet ur sig 9 dec
![Omfg](/forums/images/smilies/omfg.gif)
![Omfg](/forums/images/smilies/omfg.gif)
Då kände jag armsvetten komma+lite skak i benen,fick verkligen räkna till 100 innan jag ens kunde öppna käften.Då jag lugnat mig lite frågade han vad jag kunde tänka mig att jobba med.Allt svarade jag för att snabba på det hela,Sa att jag kunde stå i en kloak och sortera gamla tamponger,Sånt jobb finns inte svarade han
![Whoco5](/forums/images/smilies/whoco5.gif)
Jag får inte vara sjukskriven,de kan inte hjälpa till med jobb,utan man får som vanligt fixa det på egen hand.Det blir ju till att samla burkar och hänga med A-laget på bänken,Det är exakt som jag ville ha det. MEN DET ÄR SÅ SKÖÖÖÖNT ATT VARA I STHLM
![Cheers](/forums/images/smilies/cheers.gif)