Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-10-08, 21:31   #1

Blixth1958s avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1376

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hemma

Ja då var man hemma i storstan och kasta sig ut i arbetsmarknaden.Då jag nu har varit borta ett tag och äntligen fått en ny protes insatt(man kan ju tro att det är en del mellan axlarna som har bytts ut,men så är nu inte fallet utan jag är lika kass på data fortfarande) så lallade jag upp på AF och ställde mig till förfogande på arbetsmarknaden.Efte de vanliga dumma frågorna,så sa snubben att jag skulle träffa någonDå trodde jag ju naturligtvis att det var samma dag eller nästa.Då kläcker fanskapet ur sig 9 decDå kände jag armsvetten komma+lite skak i benen,fick verkligen räkna till 100 innan jag ens kunde öppna käften.Då jag lugnat mig lite frågade han vad jag kunde tänka mig att jobba med.Allt svarade jag för att snabba på det hela,Sa att jag kunde stå i en kloak och sortera gamla tamponger,Sånt jobb finns inte svarade hanJag får inte vara sjukskriven,de kan inte hjälpa till med jobb,utan man får som vanligt fixa det på egen hand.Det blir ju till att samla burkar och hänga med A-laget på bänken,Det är exakt som jag ville ha det. MEN DET ÄR SÅ SKÖÖÖÖNT ATT VARA I STHLM
Blixth1958 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-08, 21:38   #2

apekatt66s avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 1129
Standard

Haha, du verkar rätt skön ändå. Bara fortsätt lägga energi på det så lär det lösa sig. GL
Gammal 2010-10-08, 21:55   #3

calahans avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 724
Standard

Blixth lägg ner arbetsförmedlingen. Man har hört många skräckhistorier
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-08, 22:49   #4

Galeocerdo cuviers avatar

Sharp$: 7690
Standard

Sluta vara en så stereotypisk sportsbettare, jag får ångest över att jag själv håller på med det.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-08, 23:51   #5

eddiehs avatar

Sharp$: 1749

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Stort grattis till flytten kisen,antar att du inte hör glömt din nollåtta-dialekt.Men här kommer iallafall en liten påminnelse;
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=Ny8jvrqniHg&feature=related[/ame]

Håller tummarna för att det löser sig på jobbfronten kisen,för i Reinsvält och Arrogansens Sverige är det ingen höjdare att gå arbetslös.
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-09, 00:19   #6

Blixth1958s avatar

Sharp$: 1376

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Eddie Hitler Visa inlägg
Stort grattis till flytten kisen,antar att du inte hör glömt din nollåtta-dialekt.Men här kommer iallafall en liten påminnelse;
http://www.youtube.com/watch?v=Ny8jv...eature=related

Håller tummarna för att det löser sig på jobbfronten kisen,för i Reinsvält och Arrogansens Sverige är det ingen höjdare att gå arbetslös.
Det där är riktiga sthlm grabbar:h attenav:
Blixth1958 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-09, 13:45   #7

maddmaxs avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 3250

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Blixth1958 Visa inlägg
Det blir ju till att samla burkar och hänga med A-laget på bänken,Det är exakt som jag ville ha det. MEN DET ÄR SÅ SKÖÖÖÖNT ATT VARA I STHLM
Ja, folk kommer ju iallafall veta att du ar Bajare.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td