Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-12-10, 21:28   #256

RizZlas avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 718

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Team rozZle - Karlstad Booners 10-0-0
RizZla är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-11, 13:05   #257
LL Cool J is hard as hell.

Boones avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 9728
Standard

Promenadseger för mitt lag. Storform nu och RW-problemen är lösta. Laget är komplett och bara Taormina (fulast i laget haha) kommer tillbaka så räknar jag hem 10-0-0.
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
RizZla (+1)
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-11, 13:32   #258

RizZlas avatar

Sharp$: 718

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Promenadseger för mitt lag. Storform nu och RW-problemen är lösta. Laget är komplett och bara Taormina (fulast i laget haha) kommer tillbaka så räknar jag hem 10-0-0.
Bra. Då säger vi 50 Sharps till vinnaren?
Gammal 2010-12-11, 13:41   #259

mazzys avatar

Sharp$: 924

mazzys hockeyspel 13/14
Stats: 58 - 125 - 0
ROI: 96.49%
Vinstprocent: 31.69%

Standard

Nu har jag lagt upp en ny poll. Den handlar om ifall Ilar ska kickas eller inte. Pollen kommer ligga uppe i 24 timmar (till 13.30 imorgon), och om 80% eller fler av de röstande tycker att han ska kickas så blir han kickad.

Anledningen är att han inte svarar på trades. Självklart finns det inget krav på att man måste acceptera några trades, men man måste åtminstone kunna svara ja eller nej, och gärna även en kort motivering till varför man tackar nej, eller skicka ett motförslag.

Det finns även andra managers som är dåliga på att svara på trades, men just nu är det obvious att Ilar är mest inaktiv på den fronten.
mazzy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-11, 13:49   #260

Ilar24s avatar

Sharp$: 395
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mazzy Visa inlägg
Nu har jag lagt upp en ny poll. Den handlar om ifall Ilar ska kickas eller inte. Pollen kommer ligga uppe i 24 timmar (till 13.30 imorgon), och om 80% eller fler av de röstande tycker att han ska kickas så blir han kickad.

Anledningen är att han inte svarar på trades. Självklart finns det inget krav på att man måste acceptera några trades, men man måste åtminstone kunna svara ja eller nej, och gärna även en kort motivering till varför man tackar nej, eller skicka ett motförslag.

Det finns även andra managers som är dåliga på att svara på trades, men just nu är det obvious att Ilar är mest inaktiv på den fronten.
Är du seriös?? Fan man blir ju spammad skambud varje dag, inte fan orkar man svara på alla? Men visst kan jag göra det i fortsättningen om det stör så mycket....

Senast redigerad av Ilar24 den 2010-12-11 klockan 13:57.
Ilar24 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-11, 14:23   #261

mazzys avatar

mazzys hockeyspel 13/14

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ilar24 Visa inlägg
Är du seriös?? Fan man blir ju spammad skambud varje dag, inte fan orkar man svara på alla? Men visst kan jag göra det i fortsättningen om det stör så mycket....
Ja, jag är seriös. Det handlar ju inte bara om att svara/inte svara på tradeförslag. Vi måste ju få igång ligan. Det är inte speciellt skoj om managers inte är aktiva i chatten, inte röstar i de polls som dyker upp, inte godkänner/lägger veto för tradeförslag. Jag tycker man ska kunna kräva att managers ÅTMINSTONE svarar på trades. Men som sagt, det handlar inte bara om det. Det skulle vara roligare med en liga där de flesta håller sig mer aktiva än att bara ställa in laget en gång i veckan.
Gammal 2010-12-11, 14:43   #262

Ilar24s avatar

Standard

Citat:
Ja, jag är seriös. Det handlar ju inte bara om att svara/inte svara på tradeförslag. Vi måste ju få igång ligan. Det är inte speciellt skoj om managers inte är aktiva i chatten, inte röstar i de polls som dyker upp, inte godkänner/lägger veto för tradeförslag. Jag tycker man ska kunna kräva att managers ÅTMINSTONE svarar på trades. Men som sagt, det handlar inte bara om det. Det skulle vara roligare med en liga där de flesta håller sig mer aktiva än att bara ställa in laget en gång i veckan.
Tror inte bara det är jag som inte hänger i chatten men det kanske var en hake jag missade. Har svarat på minst 90% av traden jag fått och även kommenterat många av dom så ser inte det stora problemet alls??
Gammal 2010-12-11, 15:03   #263

mazzys avatar

mazzys hockeyspel 13/14

Standard

Citat:
Tror inte bara det är jag som inte hänger i chatten men det kanske var en hake jag missade. Har svarat på minst 90% av traden jag fått och även kommenterat många av dom så ser inte det stora problemet alls??
Nej, det är inget krav att hänga i chatten. Jag menar bara att det blir roligare om man gör det. Jag har själv dålig koll på hur ofta du svarat på tradeförslag. Men i och med att vissa har klagat på aktiviteten från din sida (då främst att du inte svarat på tradeförslag den senaste tiden) valde jag att lägga upp en omröstning. Hoppas inte du känner dig allt för påhoppad.
Gammal 2010-12-11, 16:44   #264

calahans avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 724
Standard

Citat:

Finns folk som inte gjort någon trade eller bara typ 1, ilar har iaf gjort några trades...
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-11, 16:46   #265

mazzys avatar

mazzys hockeyspel 13/14

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av calahan Visa inlägg
Finns folk som inte gjort någon trade eller bara typ 1, ilar har iaf gjort några trades...
Ja, så är det. Men jag tycker inte man ska behöva trada om man inte vill. Man kan ju vara nöjd med sitt lag och inte vilja trada bara för tradandets skull. Däremot tycker jag man kan begära att alla managers svarar på de förslag de får.
Gammal 2010-12-11, 17:36   #266

Ilar24s avatar

Standard

Okej, hade ju kanske varit bra med någon slags varning eller så men omröstningen ser ju bra ut än så länge ( tack för nej rösterna) Får väll skärpa till mig i fortsättningen antar jag?
Gammal 2010-12-11, 17:42   #267
FAman

samans avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 3186
Standard

Tror vi får ta det som det är den här säsongen, så länge alla är aktiva nog att svara på trades och iaf "försöka" förbättra sitt lag så att det blir lite kul för oss andra som antagligen lägger ner lite mer tid.

Inför nästa säsong, eller nästa fantasyliga (MLB?) så borde vi dock införa två ligor, en för alla hyperaktiva "chattare" och en som är öppen för alla?
saman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-11, 17:58   #268

mazzys avatar

mazzys hockeyspel 13/14

Standard

Citat:
Okej, hade ju kanske varit bra med någon slags varning eller så men omröstningen ser ju bra ut än så länge ( tack för nej rösterna) Får väll skärpa till mig i fortsättningen antar jag?
Ja det är sant. Du borde fått en varning innan, så du haft chansen att bättra dig. Det var dumt gjort av mig. Nu verkar det ju ändå som att Ja-rösterna inte kommer upp i 80%.

Det är svårt att få alla nöjda tycker jag. Vissa managers är "petiga" och tycker att aktiviteten är för låg hos många andra managers i nuläget. Jag tycker att samans lösning med två ligor nästa säsong är en bra idé.
Gammal 2010-12-11, 18:06   #269
LL Cool J is hard as hell.

Boones avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RizZla Visa inlägg
Bra. Då säger vi 50 Sharps till vinnaren?
Make it 100!
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-11, 18:10   #270

Qirrens avatar

Sharp$: 421

Hi-diddly-ho
Stats: 770 - 730 - 56
ROI: 110.07%
Vinstprocent: 51.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av saman Visa inlägg
Inför nästa säsong, eller nästa fantasyliga (MLB?) så borde vi dock införa två ligor, en för alla hyperaktiva "chattare" och en som är öppen för alla?
Me like.

Det roliga med fantasyn tycker jag är att hela ligan är aktiv och inte bara loggar in någon gång då och då för att ställa in sin lineup.

LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: https://www.sharps.se/forums/offtopic/4002-nhl-fantasy-2010-2011-a/
Postat av For Type Datum
Sharps League Office - Free Fantasy Hockey - ESPN This thread Refback 2010-09-25 00:09

td