Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-12-03, 17:32   #241

AndreasB1897s avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 3907
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Avej Visa inlägg
[16:36] <Andreas> jaja, ska vi slå vad vem som vinner?
[16:36] <Andreas> 20 Sharp$
[16:36] <Avej> make it 50
[16:36] <Andreas> deal
[16:36] <Avej> deal

Nååväl ?
De va på håret Avej...
Gammal 2010-12-04, 02:06   #242

calahans avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 724
Standard

Steven Stamkos
Brenden Morrow

mot

Jeff Carter
Ilya Kovalchuk
Jeff Skinner

Mitt lag står till förfogande om denna går igenom, ytterst löjligt rizzla...
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-04, 05:52   #243

RizZlas avatar

Sharp$: 718

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av calahan Visa inlägg
Steven Stamkos
Brenden Morrow

mot

Jeff Carter
Ilya Kovalchuk
Jeff Skinner

Mitt lag står till förfogande om denna går igenom, ytterst löjligt rizzla...
Orkar inte ta en diskussion med dig Calahan. Du gråter vilken trade som jag än får upp till review. För övrigt är det inte jag som godkänner från båda hållen om du nu trodde det? Du som dock vet hur spelare kommer att producera i framtiden borde ju inte ha några problem med att vinna fantasyligan? "Stamkos gör 150 poäng denna säsong, Ilya gör 30"

Senast redigerad av RizZla den 2010-12-04 klockan 06:23.
RizZla är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-06, 03:13   #244

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 2279
Standard

Tippa match-up 9! .. lite ont om tid. 1-X-2 gäller fortfarande naturligtvis.

Match-Up 9

Orange Cheese – SBG Avej
Real Mossen – HC Jaycers
Team Andreas B – Red Q's
Team Pingvin – The Jonks
ALF Team ALF – Mighty Ducks
tcm calahan – Team Ilar
Karlstad Booners – Flaxbuying Fatties
Blackeberg Bombers – Team RozZle

Deadline: Tisdag 7 December, 00:55.
ExtraCheese är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-06, 06:39   #245

mazzys avatar

Sharp$: 924

mazzys hockeyspel 13/14
Stats: 58 - 125 - 0
ROI: 96.49%
Vinstprocent: 31.69%

Standard

Jaha, jag förlorar stort IGEN. 2-8 den här gången, och G förlorar jag med ett mål, A med en assist och PIM med 3 utvisningsminuter.
mazzy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-06, 14:41   #246

calahans avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RizZla Visa inlägg
Orkar inte ta en diskussion med dig Calahan. Du gråter vilken trade som jag än får upp till review. För övrigt är det inte jag som godkänner från båda hållen om du nu trodde det? Du som dock vet hur spelare kommer att producera i framtiden borde ju inte ha några problem med att vinna fantasyligan? "Stamkos gör 150 poäng denna säsong, Ilya gör 30"
Många som tyckte så därför den blev nedröstad kvickt. Om du är synsk och kan se att kovie bõrjar producera är det ju samma sak som med stamkos. Sen så ju inte morrow en dussinlirare precis. Får man inte vara kritisk, ska man låta allt passera istället? Då blir det ju bara skit av allt...
Gammal 2010-12-07, 15:55   #247

jaycers avatar

Sharp$: 150

Saftiga räkor
Stats: 14 - 13 - 1
ROI: 110.11%
Vinstprocent: 51.85%

Standard

Det verkar lite som om vissa drar till med lite mer radikala trades. Stamkos är nog en guldklimp som jag inte personligen skulle släppa taget på.

Säsongen är lång och det behövs tålamod, tålamod och mer tålamod. Även Free Agents marknaden bjuder på godis, pga. att vi har en ganska liten serie. Man behöver inte alltid drälla till med så massiva moves.

Personligen så är jag nöjd hur laget presterar. Har tagit vinster på senaste tiden men nu tror jag på ett par förluster. Kane, Parise och Rinne skadad Det är tre spelare som jag vill ha tillbaka så fort som möjligt. Som tur hörde ja rykten på att Kanes skada inte är så allvarlig. Ondrej Pavelec från FA var ett bra kap enligt mig, och jag hoppas på att han presterar nu när Rinne är skadad. Är lite missnöjd på att jag bytte bort Bobrovsky men alltid kan man inte vinna.

Har Real Mossen mot mig, så seriens 2 topplag möter varandra. Tror faktiskt på en förlust pga. skadorna.
Gammal 2010-12-07, 17:16   #248
FAman

samans avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 3186
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaycer Visa inlägg
Har Real Mossen mot mig, så seriens 2 topplag möter varandra. Tror faktiskt på en förlust pga. skadorna.
ESPN bestämde dock för att ge dig lite handikap , kollade laget 00.30 innan matcherna igår och då var allt ok. Kollar 01.15 och det står DTD på Samuelsson och det visar sig att han är borta hela veckan. Så en aktiv spelare mindre den här veckan.
saman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-07, 21:17   #249

RizZlas avatar

Sharp$: 718

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaycer Visa inlägg
Det verkar lite som om vissa drar till med lite mer radikala trades. Stamkos är nog en guldklimp som jag inte personligen skulle släppa taget på.

Säsongen är lång och det behövs tålamod, tålamod och mer tålamod. Även Free Agents marknaden bjuder på godis, pga. att vi har en ganska liten serie. Man behöver inte alltid drälla till med så massiva moves.

Personligen så är jag nöjd hur laget presterar. Har tagit vinster på senaste tiden men nu tror jag på ett par förluster. Kane, Parise och Rinne skadad Det är tre spelare som jag vill ha tillbaka så fort som möjligt. Som tur hörde ja rykten på att Kanes skada inte är så allvarlig. Ondrej Pavelec från FA var ett bra kap enligt mig, och jag hoppas på att han presterar nu när Rinne är skadad. Är lite missnöjd på att jag bytte bort Bobrovsky men alltid kan man inte vinna.

Jo, men att få skit för att man försöker att göra en trade är lite konstigt? "Ytterst löjligt RizZla" "Mitt lag står till förfogande" Är det inte bättre att fråga hur båda parter tänker istället för att direkt kasta skit på mig? Alla får skicka vilka trades de vill. Vissa blir godkända, vissa inte.
Gammal 2010-12-07, 21:39   #250

jaycers avatar

Saftiga räkor

Standard

Citat:
Jo, men att få skit för att man försöker att göra en trade är lite konstigt? "Ytterst löjligt RizZla" "Mitt lag står till förfogande" Är det inte bättre att fråga hur båda parter tänker istället för att direkt kasta skit på mig? Alla får skicka vilka trades de vill. Vissa blir godkända, vissa inte.
Jaja, håller med. Fast det blir alltid lite mer intressant när känslorna flammar upp här på forumet
Gammal 2010-12-07, 21:40   #251

jaycers avatar

Saftiga räkor

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av saman Visa inlägg
ESPN bestämde dock för att ge dig lite handikap , kollade laget 00.30 innan matcherna igår och då var allt ok. Kollar 01.15 och det står DTD på Samuelsson och det visar sig att han är borta hela veckan. Så en aktiv spelare mindre den här veckan.
Najs, man tackar! Fast Samuelsson är bara skräp
Man får ändå hoppas att det blir en blodig och hård match och vi får en rättvis vinnare.
Gammal 2010-12-07, 23:33   #252

calahans avatar

Standard

Citat:
Okej lite löjligt men tycker du fått rätt bra utdelning på dina trades redan och detta hade varit droppen för mig
Gammal 2010-12-07, 23:50   #253

AndreasB1897s avatar

Sharp$: 3907
Standard

Det var alltså jag & RizZla som skulle genomföra denna trade, känner att det inte är någon mening att "försvara" sig varför jag tänkte som jag gjorde. Men jag står fast vid att jag behöver bredd och då var detta inte helt idiotiskt. Känns som vissa redan bestämt sig att neka bara för att Stamkos var inblandad, kollade ni ens på traden eller nekade ni när ni såg Stamkos namn komma upp?
Gammal 2010-12-08, 00:19   #254

calahans avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Andreas B Visa inlägg
Det var alltså jag & RizZla som skulle genomföra denna trade, känner att det inte är någon mening att "försvara" sig varför jag tänkte som jag gjorde. Men jag står fast vid att jag behöver bredd och då var detta inte helt idiotiskt. Känns som vissa redan bestämt sig att neka bara för att Stamkos var inblandad, kollade ni ens på traden eller nekade ni när ni såg Stamkos namn komma upp?
Som sagt morrow är ingen dålig spelare alls.
Gammal 2010-12-08, 01:11   #255

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 2279
Standard

Rätt rad Match-Up 8:

The Jonks – Orange Cheese 1
SBG Avej – Real Mossen 2
HC Jaycers – Team Andreas B X
Red Q's – Team Pingvin 2
Team RozZle – ALF team ALF 2
Mighty Ducks – tcm calahan X
Team Ilar – Karlstad Booners 2
Flaxbuying Fatties – Blackeberg Bombers 2

Antal rätt - Namn

4 - alfonzo86
4 - saman
4 - Samuel^
3 - ExtraCheese
2 - Avej
2 - Qirren
2 - mazzy
2 - RizZla
2 - Andreas B

Grattis alfonzo86, saman, Samuel^

TOTALT:

30 - Avej
28 - Qirren
25 - ExtraCheese
24 - Boone
24 - mazzy
23 - RizZla
23 - Samuel^
20 - alfonzo86
17 - Andreas B
13 - jaycer
13 - saman
8 - calahan
2 - Ilar24
0 - Jonken, jynsson, valsen

Det är ju olika hur många och vilka som lämnar in tips för varje match-up, men så där ser det ut just nu.

Avej har fortfarande i topp, följt av Qirren.

===

7 tippningar kom in.

Match-Up 9

Orange Cheese – SBG Avej (2-0-5)
Real Mossen – HC Jaycers (4-1-2)
Team Andreas B – Red Q's (2-0-5)
Team Pingvin – The Jonks (3-1-3)
ALF Team ALF – Mighty Ducks (4-1-2)
tcm calahan – Team Ilar (6-0-1)
Karlstad Booners – Flaxbuying Fatties (3-0-4)
Blackeberg Bombers – Team RozZle (0-0-7)

Lycka till alla
ExtraCheese är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: https://www.sharps.se/forums/offtopic/4002-nhl-fantasy-2010-2011-a/
Postat av For Type Datum
Sharps League Office - Free Fantasy Hockey - ESPN This thread Refback 2010-09-25 00:09

td