![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() Brandvarnare bra eller dålig grej???
Gick upp och käka frukost,Isamma veva satte jag på en köttbit till hunden på spisen. Sen satt jag och klura ut vad jag skulle fixa ordning på tomten inför flytten hem till Söder. Bestämde mig för att kapa upp all ved som låg i skogen.
Så på med bygglurarna och starta sågen. Allt flöt på, stod och tänkte på dom vanliga problem man har(Bajen) naturligtvis. Efter en timme kände jag att det börja lukta grill.Tänkte inte mer på det,utan jag forsatte kapa veden. Ytterligare en timme senare börjar det verkligen lukta dundergrill. Såg att grannarna börja komma ut,de stod med näsan ivädret och sniffa o kika neråt gatan. Då kunde jag inte hålla mig längre. Trava ut jag med och sniffa. Försökte dra ett par skämt om att denna biff är nog inte blodig mm. Satte på mig lurarna och börja såga, Sen efter ytterligare en halvtimme ramla poletten ner. FAN KÖTTET så jag gick lungnt runt till köksingången så ingen skulle se att det var 08 som inte fick en blodig biff ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
Sharpest
|
![]()
En tråd är ingenting utan en bild. Så fram med bilder på det hela!
Annars är det redan allmänt känt att bajare och hög intelligens inte är något som går hand i hand ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
Men de börjar fundera på att göra en dokumentär om Blixten.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]() ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]()
Skapligt arg hunden måste blivit! Haha.. Blev inget med den saftiga köttbiten...
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]()
Fattar inte varför Bajens alla lag jämt gr i konkurs
![]()
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
LL Cool J is hard as hell.
|
![]()
Hahaha. Snyggt Blixth!
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish." - To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. "We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
![]()
Respekt för en hund som käkar stekt biff till frukost
![]() Man tycker ju att hunden borde varnat husse ...men som bajarhund är han väl van vid "konstig röklukt" hemma. Bajen, hasch och skumma agenter. ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|