Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-09-09, 13:14   #1

Blixth1958s avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1376

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Brandvarnare bra eller dålig grej???

Gick upp och käka frukost,Isamma veva satte jag på en köttbit till hunden på spisen. Sen satt jag och klura ut vad jag skulle fixa ordning på tomten inför flytten hem till Söder. Bestämde mig för att kapa upp all ved som låg i skogen.
Så på med bygglurarna och starta sågen. Allt flöt på, stod och tänkte på dom vanliga problem man har(Bajen) naturligtvis. Efter en timme kände jag att det börja lukta grill.Tänkte inte mer på det,utan jag forsatte kapa veden. Ytterligare en timme senare börjar det verkligen lukta dundergrill. Såg att grannarna börja komma ut,de stod med näsan ivädret och sniffa o kika neråt gatan. Då kunde jag inte hålla mig längre. Trava ut jag med och sniffa. Försökte dra ett par skämt om att denna biff är nog inte blodig mm. Satte på mig lurarna och börja såga, Sen efter ytterligare en halvtimme ramla poletten ner. FAN KÖTTET så jag gick lungnt runt till köksingången så ingen skulle se att det var 08 som inte fick en blodig biff När jag öppna köksdörren var det som att öppna en Tältflik på Roskilde. Att en liten köttbit kan orsaka så mycke rök och lukta så in i helvete. Såg inte mer än 3 meter i kåken. Röken som vällde ut avslöjade nog vem det var som grilla.Så nu åkte Brandvarnaren ut från skåpet, Den gör nog mera nytta i taket. Men vad gör man inte för att liva upp ett ställe.
Blixth1958 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-09, 13:27   #2
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45592
Standard

En tråd är ingenting utan en bild. Så fram med bilder på det hela!

Annars är det redan allmänt känt att bajare och hög intelligens inte är något som går hand i hand
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-09, 13:30   #3

Blixth1958s avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
En tråd är ingenting utan en bild. Så fram med bilder på det hela!

Annars är det redan allmänt känt att bajare och hög intelligens inte är något som går hand i hand
Skulle tyvär inte gå att se något.Det var inte det första man tänkte på att fota kolbiten.
Gammal 2010-09-09, 13:32   #4

Blixth1958s avatar

Standard

Men de börjar fundera på att göra en dokumentär om Blixten.
Gammal 2010-09-09, 13:40   #5
Gb

Gbs avatar

Sharp$: 1782

Standard

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-09, 14:14   #6
O12

O12s avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 3904

boken
Stats: 1777 - 1624 - 120
ROI: 105.38%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Skapligt arg hunden måste blivit! Haha.. Blev inget med den saftiga köttbiten...
O12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-09, 14:59   #7

apekatt66s avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 1129
Standard

Fattar inte varför Bajens alla lag jämt gr i konkurs
Gammal 2010-09-10, 22:26   #8
LL Cool J is hard as hell.

Boones avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 9728
Standard

Hahaha. Snyggt Blixth!
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-11, 12:12   #9
WHL

WHLs avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 2

WHL
Stats: 19 - 15 - 0
ROI: 132.32%
Vinstprocent: 56.00%

Standard

Respekt för en hund som käkar stekt biff till frukost
Man tycker ju att hunden borde varnat husse ...men som bajarhund är han väl van vid "konstig röklukt" hemma.

Bajen, hasch och skumma agenter.
WHL är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td