![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
![]() Vart ska papak?
Undrar om någon vet var papak tar vägen. Vet att man ej får göra reklam så ni får gärna PM:a mig så bryter vi inga regler. Tack för en superb sida alla som är inblandade i Sharps.
![]() Tack på förhand! Rickard |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
FAman
|
![]()
umebon du kan la pm:a mig med när du fått ett svar
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Skulle också vilja veta vart han tar vägen, kan den som vet inte bara skriva det här istället?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 0007 ser grönt Stats: 275 - 366 - 21 ROI: 99.43% Vinstprocent: 43.00% |
![]()
[ame="http://www.flickr.com/photos/dynamosquito/4711780554/"]Papak | Flickr - Photo Sharing!@@AMEPARAM@@http://farm5.static.flickr.com/4058/4711780554_0c6f0cb926_m.jpg@@AMEPARAM@@4711780554@ @AMEPARAM@@0c6f0cb926[/ame]
![]() |
#5 |
![]()
Hej!
Såg att Papak hade börjat posta spel på siten "guldspel". Än så länge är han i kategorin experter och dessa spel kan man se utan att behöva betala. Finns ytterligare 1 högre kategori där spelen är låsta och kostar pengar. Hoppas jag inte bröt mot några regler när jag skrev detta!? Mvh // Psyace |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]()
Men det är väl bara för den som vet något att hosta upp det, så farligt kan det väl inte vara.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
Sharpest
|
![]()
Ja papak har gått och blivit tout
Han kommer att sälja sina spel på sidan guldspel vad det kostar? ingen aning men ett pm till honom lär ge er svaren varför han valt att gå den vägen? det får ni fråga honom om Inga regelbrott här inte. Det är när man själv länkar till sin egna sida med vinstintresse som man bryter mot reglerna. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
![]()
Tack
Fantastiskt forum detta. Svar på en gång och underbara spel. Vad mer kan man begära? |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
Sharp$: 0007 ser grönt Stats: 275 - 366 - 21 ROI: 99.43% Vinstprocent: 43.00% |
![]()
sporttjänsten borde hyra papak
![]()
![]() |
#10 |
Sharp$: 4756KirtapAlpina Stats: 210 - 741 - 32 ROI: 114.78% Vinstprocent: 22.08% |
![]()
sporttjänsten borde lägga ner, tar betalt för att gå back...
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|