![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#511 |
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#512 |
![]()
Jag blåser av dagens dubbel. Regn och för få deltagare. Kör en i taget och 40 är den värd efter första ledtråden.
![]() Har figurerat på forumet tidigare. Med bild och allt.
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#513 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6882Pacmanscorner Twitterpicks Stats: 1093 - 1168 - 229 ROI: 99.65% Vinstprocent: 48.34% |
![]()
Eller varför inte den gamla klassikern...
![]()
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#514 | |
![]() Citat:
Mannen som gav ägghalvan ett ansikte.
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#515 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#516 | |
![]() Citat:
![]() Är ni födda på 80-talet eller senare så har ni säkert ingen aning. Sista ledtråden och 25 Sharp$ innan svaret kommer vid 19:00 i kväll. Mannen som gav ägghalvan ett ansikte. Kan det vara sant? Trot om ni vill.
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#517 |
![]()
Den här gubben Åke nånting? (Ja jag försökte fuska och googla ledtråden)
![]() På den andra säger jag Sudden ![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+25) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#518 |
![]()
Det där tror jag inte är min Åke?
![]() Så här tänkte jag. Har figurerat på forumet tidigare. Med bild och allt. Nu hittar jag inte på han. ![]() Spoiler:
Mannen som gav ägghalvan ett ansikte. Se ovan. Mannen som gav ägghalvan ett ansikte. Kan det vara sant? Trot om ni vill. Så hette programmet som drog miljonpublik på 70-talet. För så var det väl? ![]()
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#519 |
![]() ![]() Åke Arenhill var det han eller? Så här ser han ut nu iaf. Du ska inte ställa frågor du ska ha svaren och dela ut sharps Wagner ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#520 |
![]()
Jag kör den andra så länge
Så djävla lika är dom inte heller, fick mest följa med för det skulle bli en omöjlig dubbel. ![]() Det blir bara en chans och 25 pistoler. Skådespelare som lyfte(t) sig tidigt.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#521 | |
![]() Spoiler:
Citat:
![]() ![]() Ge mig en länk så ska du få dina poäng. ![]() edit: hitta på han själv
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av Wagner den 2012-03-29 klockan 18:19. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#522 |
![]()
http://sverigesradio.se/sida/artikel...rtikel=3161050
SR säger att det är han,jag vet inte har aldrig sett programmet Får jobba som fan för de usla 25 sharpsen ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#523 | |
![]() Citat:
![]() Ta den andra nu. 21:00 får ni hålla på till.
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#524 | |
![]() Citat:
Du googla inte lyftet då? ![]() Spoiler:
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#525 |
![]() ![]() Vad dom heter kan kvitta. Det är redan alldeles för mycket. ![]() ![]()
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|