Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-03-19, 22:03   #406
Super Moderator
 
dellgrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö
Inlägg: 1 163
Sharp$: 8661
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Då kör vi igen och 50 Drachmer$ till den som är först. Kommer 40 sek in i klippet, 1:40 med reklamen, så man får vara snabb att stoppa. Å andra sidan tror jag nunan visats i varenda program hittills så den som följt med (ordvits ) känner igen nyllet.

Dra av cirka 10 år från dagens utseende så hamnar vi mer rätt. Ni ska få en bild sen och dom är lika. Så vem där? http://www.filipochfredrik.com/tv-ar...tt-6-sasong-1/
Hahaha... Detta slår fanimej allt!
Om ni tittade på Filip och Fredrik idag så ser ni att ovan nämnde herre var med i programmet. OCh vart bodde denna subtila herre? Jo, i Eslöv. Vem bor mer i Eslöv? Jo, undertecknad!

Mitt försvarstal:
Nej. Eslöv är inte någon romantisk tillflyktsort för sämre begagnade polacker som söker efter kärlek hos en tröstande äldre herre.
Det ni fick se på TVn är dessvärre delvis representativt för denna idyll. Överskottet av WT är ständigt närvarande och jag satt med "skämskudden" genom hela programmet.

En jävla miss att jag inte kände igen herren i klippet med andra ord. Dessvärre kände jag igen Paula redan när dom träffade henne på tåget. Att hon sa att hon bodde i Lund understryker Eslövs mindervärdeskomplex till grannstaden...

Nej fy och tvi vale!
dellgren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-20, 22:26   #407
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 968
Sharp$: 2222
Standard

kärringen på slutet då. Inte för att jag hörde ett ord av vad hon sa..skrek mena jag. Men vilket djävla rivjärn.

Titta först i dag då jag spelar in allt jag ska se, och det blir en del, och därför blir det en dags fördröjning på vissa sändningar. Inte ens det som går utan reklam kan jag se live för jag är så van vid att kunna stoppa och backa när jag t ex missat vad GW mumlat om.

Förstår inte hur folk är funtade som orkar traggla igenom samma reklam timme för timme och dag efter dag. Jag skulle inte stå ut och till skillnad mot dom flesta andra har jag ändå all tid i världen

Efterlyst är ett perfekt spolningsprogram. När man spolat förbi reklam, inför snack före reklamen och efterlysningar av stulna hjullastare så återstår bara knappa 35 minuter av den där timmen. Och sen Bodström tog över slipper man titta alls.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-22, 15:20   #408
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 968
Sharp$: 2222
Standard

Carl Johan Bergman?

Åke Svanstedt?

Bonusmaterial.
Spoiler:
Sillen? Åke?
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+3)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-23, 17:18   #409
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 968
Sharp$: 2222
Standard



Fredag så generösa 100 Sharp$ till den som först hittar det andra bäret. Här handlar det mer om detaljer än renodlat utseende. Inga fler ledtrådar kommer ges och svaret ska ha kommit senast 20:00 i kväll annars fryser degen inne.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-23, 17:33   #410
 
Shell Peppes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blue Berry Hill
Inlägg: 1 045
Sharp$: 987

NHL Grind 14-15
Stats: 19 - 31 - 3
ROI: 93.74%
Vinstprocent: 38.00%

Standard

Förmodligen fel men jag chansar

Shell Peppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-23, 17:49   #411
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 968
Sharp$: 2222
Standard

Du kan inte ha rätt varje gång.

Fast jag blev orolig när jag såg ditt nick i tråden.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-23, 18:00   #412
 
Shell Peppes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blue Berry Hill
Inlägg: 1 045
Sharp$: 987

NHL Grind 14-15
Stats: 19 - 31 - 3
ROI: 93.74%
Vinstprocent: 38.00%

Standard

Ok...hittar tyvärr ingen bild där han bolmar i hatt men jag vet att han röker.

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+10)
Shell Peppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-23, 18:07   #413
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 104
Sharp$: 591
Standard

Spontant tänkte jag "ahh det liknar ju Per Persson" , kan se lite Reinfeldt , men e väl ej rätt ?
Stooges är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-23, 18:14   #414
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 968
Sharp$: 2222
Standard

45 minuter kvar.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-23, 18:28   #415
 
Pacmans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 769
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

River till från höften med Tom Waits?
__________________
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-23, 19:03   #416
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 968
Sharp$: 2222
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shell Peppe Visa inlägg
Ok...hittar tyvärr ingen bild där han bolmar i hatt men jag vet att han röker.

Ja du Peppe! Sångare, hatt och cigg var just detaljerna jag syftade på. Trodde faktiskt du hittat rätt då jag smög fram din bild.

Bad boys bad boys..

Spoiler:


__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-23, 19:08   #417
 
Pacmans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 769
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Men va falls Wagner, kolla godtycklig bild på Tom Waits så har du just det
__________________
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+5)
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-23, 19:23   #418
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 968
Sharp$: 2222
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pacman Visa inlägg
Men va falls Wagner, kolla godtycklig bild på Tom Waits så har du just det


Men den här gången fanns det minst en till som passade in. Hade varit för enkelt om det bara funnits ett alternativ.

Sen är jag totalt ointresserad av musik, man hör ju inte teven då. Så det måste vara någon som figurerat i slaskmedia av andra skäl och då tror jag Pete leder över Waits med ett åsnelass heroin.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-23, 19:50   #419
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg


Fredag så generösa 100 Sharp$ till den som först hittar det andra bäret. Här handlar det mer om detaljer än renodlat utseende. Inga fler ledtrådar kommer ges och svaret ska ha kommit senast 20:00 i kväll annars fryser degen inne.
Här har vi ett bildlikt bär iaf. Kan vara samma människa iofs, Fredrik Hallgren heter han här och är "skådis" vad det verkar.

__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-24, 00:37   #420
 
Zimonds avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 236
Sharp$: 1178

Who Is John Galt?
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Wagner, den tog jag utan att blinka, synd att du avslöjade svaret. Blev dock osäker på om gamla du kände till en sån populärkulturell artist.

Bilden jag tänkte vinna med innan jag insåg att tiden var gången:
Spoiler:


Edit: Det där kanske är som att bokföra i efterhand?

Senast redigerad av Zimond den 2012-03-24 klockan 00:40.
Zimond är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td