Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Stängt ämne

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-08-18, 21:48   #16

Blixth1958s avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1376

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Fy fan. Vilket jävla folk det finns. Det är ju ett gäng polare på denna sida man sitter och blåser. Skulle jag ha ryggat denna jävla skitskalle och ha losat mina stålar på en sådan person,
Blixth1958 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-08-18, 22:03   #17

Pacmans avatar

Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rico Visa inlägg
Spreadsheet är genialt och big up till gänget bakom sharp.

Lägga in spel efter spelstopp är väl ingen big deal. Dock blir det tveksamt när vissa användare systematiskt bokför spel i efter hand men ändrar klockslag som så att det ser ut som spelet lagts innan spelstopp. Vad är syftet med det?

Har man en användare som favorit i spreadsheeten så ser man ju direkt att klockslagen inte stämmer. Pinsamt.
Jo precis, vinster så som förluster ska läggas in annars är det ju ingen poäng. Samt alltid bra att kunna ha en skärmdump att tillgå om nån skulle börja tvivla
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-08-18, 22:05   #18

Pacmans avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av greedy Visa inlägg
Brukar rätta spelet som Push, skriva i infon anledning (t.ex. fel insats) sen lägga ut spelet igen som det skulle se ut. Så länge det andra spelet är låst så ser det ändå trovärdigt ut.
Finns ju bara ett litet problem med det och det är ju att din ROI går ner för varje sån "miss". Speaking of... DnB borde ju egentligen inte räknas in på ens ROI eftersom spelet inte "läggs" om inte laget vinner...eller tänker man fel där?
Gammal 2010-08-18, 22:15   #19
i hate bunnies

booreds avatar

Sharp$: 1188

mackapär ver.0.8.1
Stats: 2879 - 3456 - 618
ROI: 100.19%
Vinstprocent: 45.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pacman Visa inlägg
DnB borde ju egentligen inte räknas in på ens ROI eftersom spelet inte "läggs" om inte laget vinner...eller tänker man fel där?
Ska väl räknas som vilken annan push som helst, är ju samma som AH +0 line, annat är de ju om match inte spelas eller avbryts....
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
|

"…a soccer match is equivalent to two teams throwing a dice. The number 6 means goal and the number of attempts of both teams is fixed already at the beginning of the match, reflecting their respective fitness in that season."
boored är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-08-18, 22:29   #20

Kattberts avatar

Sharp$: 54

Spreadsheet 1
Stats: 80 - 117 - 17
ROI: 97.42%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Alltså push räknas väl inte in i omsättningen? Det har jag tagit för givet iaf. Eller är det något annat som diskuteras?

Varför kan inte ett spel på spreadsheeten fungera som vilket inlägg som helst så att det kommer ett klockslag på när det senast är redigerat?
Jag använde låsfunktionen ganska länge men när man vill ha möjligheten att ändra ett spel så låter man helst bli och det är inte så att man loggar in och låser mlb-spel innan man går och lägger sig. Man kan ju förstås bokföra tillbakadragande av spel som spel på det motsatta eftersom det är så det går till i verkligheten men det igen påverkar ju ROI på ett felaktigt sätt.

Kattbert är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-08-18, 23:10   #21

Pacmans avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kattbert Visa inlägg
Alltså push räknas väl inte in i omsättningen? Det har jag tagit för givet iaf. Eller är det något annat som diskuteras?
Jo den räknas helt klart in i satsade units, t.ex

Du har två lagda spel med 1 unit och 2 i odds, rättar det första som vinst och har då 200% i ROI. Rättar du sedan det andra spelet som push så har du 150% i ROI.
Gammal 2010-08-18, 23:14   #22
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

Ni kan alltid öppna RSSlänken och leta efter PUBDATE där står exakt klockslag/datum som spelet lades in oavsett vad som visas på sidan. Ser ni att PUBDATE är senare än spelstopp så har den lagts in i efterhand.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-08-18, 23:58   #23

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 386
Standard

Jvk- 2010-08-19 00:01:57
NG

Jag gjorde en spreed häromdagen på sprredsheet.se men den var tydligen gammal eller nått så gick via deras sida och gjorde en.. Blev dock rörigt som fan med alla spel så tog bort den idag och har gjort en med bara tennis och ska göra en med div på..

När jag tog bort den var ROI 126,8% och 7000 plus. hade dock 1 match levande tror jag.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jo tjena att det va 126%.
4 Felrättade spel som det har skrivits om här o i den andra tråden, ett maxbet på 3000 kr borttaget och en drös med spel som inte gick in idag med en total insats på ca 3000 kr

Snacka om mytoman.
Hardcourt är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-08-19, 01:05   #24
Jvk

Sharp$: 35
Standard

Jag tror mig ha bra koll på bonnfotbollen. Skövde vann med 5-3??

Som jag förklarade tidigare så las mina spel i fel ordning idag, jag hade singel matcherna på King/Shvedova men på Spreeden blev det Nic/Peer. Kunde inte rätta den då givetvis. Bellucci vann med 3 game stämmer.

Jag skulle lägga in speedway spel idag MEN det blev under tennis de matcherna oxå och det blev rörigt. Har gjort en med tennis nu bara. Ska fixa en med div oxå.
Jvk är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-08-19, 01:35   #25

Overkills avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jvk Visa inlägg
Jag tror mig ha bra koll på bonnfotbollen. Skövde vann med 5-3??

Som jag förklarade tidigare så las mina spel i fel ordning idag, jag hade singel matcherna på King/Shvedova men på Spreeden blev det Nic/Peer. Kunde inte rätta den då givetvis. Bellucci vann med 3 game stämmer.

Jag skulle lägga in speedway spel idag MEN det blev under tennis de matcherna oxå och det blev rörigt. Har gjort en med tennis nu bara. Ska fixa en med div oxå.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-08-19, 02:07   #26
i hate bunnies

booreds avatar

Sharp$: 1188

mackapär ver.0.8.1
Stats: 2879 - 3456 - 618
ROI: 100.19%
Vinstprocent: 45.45%

Standard

Vid en Push har man ju riskerat och omsatt en summa...
tex Lakers -16 om dom vinner med 16, Åshöjdens BK +0(dnb) om den slutar 2:2

Att jämföra med en match som inte spelas, då har man inte riskerat insatsen och den är Void, inte Push
|
|
|

"…a soccer match is equivalent to two teams throwing a dice. The number 6 means goal and the number of attempts of both teams is fixed already at the beginning of the match, reflecting their respective fitness in that season."
boored är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-08-19, 08:04   #27

Kattberts avatar

Sharp$: 54

Spreadsheet 1
Stats: 80 - 117 - 17
ROI: 97.42%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av boored Visa inlägg
Vid en Push har man ju riskerat och omsatt en summa...
tex Lakers -16 om dom vinner med 16, Åshöjdens BK +0(dnb) om den slutar 2:2

Att jämföra med en match som inte spelas, då har man inte riskerat insatsen och den är Void, inte Push
Nej ett +0(dnb) -bet som blir ogiltigt pga aovgjort är likvärdigt som att matchen aldrig skulle ha spelats. När man spelar +0 -spel så villkorar man sitt spel och villkoret säger att man spelar endast om matchen inte slutar oavgjort. Det spelar ingen roll om villkoret avgörs före, samtidigt eller efter matchen.
Att ett +0-bet slutar med oagjort och push skiljer sig inte från en annan match som inhiberats till följd av ett skyfall på annat sätt än att man på förhand definierat vad som möjligtvis kan hindra en från att betta på matchen. När man spelar +0 så är det precis som att man skulle spela endast matcher där det på förhand är sagt att denna slutar inte oavgjort. Då vore det märkligt om även oavgjorda matcher skulle räknas in på något sätt alls. Att man nu sätter pengar på spel innan någon kan meddela om matchen faktiskt slutade oavgjort förändrar inte saken. Det handlar endast om ordningsföljden besked-pengar och pengar-besked. Det finns endast en känslomässig skillnad men resultat och ROI innehåller ingen känslofaktor.

Kattbert är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-08-19, 08:44   #28
AWESOME

iCashs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 1591
Standard

iCash är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-08-19, 08:57   #29

ricos avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 499

Sharps.se VM-tävling 2014
Stats: 1 - 0 - 0
ROI: 183.30%
Vinstprocent: 100.00%

Standard

Kul tråd med sidospår

tål att sägas ännu en gång..... Sharps spreadsheet är ta mej fan en av de smartaste finesserna på nätet. Ni som ligger bakom detta ska ha en stor ryggdunk
rico är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-08-19, 09:14   #30

pankbanks avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 0

007 ser grönt
Stats: 275 - 366 - 21
ROI: 99.43%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

oj oj oj. sikka problem. jag ser min egen sheetspread som bra hjälp. så slipper jag att skriva upp allt i min minidagbok .
ibland hinner/orkar jag inte skriva upp allt. och ibland råkar man missa att skriva upp rekare. dessutom gillar jag spana på andras spreadsheet, och se vad jag hittar för spel . det är väl det spreadsheet är till för.hoppas det är okej att man skriver rekare, som jag gör. även fast den personen inte skrivit rek. och självklart snor jag rekar från bloggare . det gör ju inget.

dags att jobba. sluta tjata .

Senast redigerad av pankbank den 2010-08-19 klockan 10:49.
pankbank är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne

td