Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-08-10, 09:33   #1

Blixth1958s avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1376

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Byta lag

Jag blir riktigt konfunderad när man läser på sidan att man skall byta lag för att spelare försvinner. Håller man på ett,så skall man förihelvete även hålla på det i motgång. Jag har varit med om upp och ner i systemet. Finns inte på världskartan att jag skulle gå och ställa mig på Stadion,Råsunda för att söderbröder åker ur. Mitt barnbarn är 2 år. Det kan jag fatta om hon byter,
Men det är väl en lite högre ålder på denna sida. SISTA KVARTEN ÖKA TAKTEN HAMMARBY
Blixth1958 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-10, 10:39   #2
Banned

Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Jag var det först också, men sedan kom jag och tänka på att i basket där det antaligen sker så handlar det om så få antal spelare att man inte direkt gillar lagen som man ändå inte har en geografisk anknytining till utan spelare och vissa spelstilar.
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-10, 11:14   #3

Sl4mp4s avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 87

sl4mp4 ryggar vidare
Stats: 136 - 193 - 9
ROI: 84.73%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Utan geografisk anknytning som Lemasive säger, eller historisk och/eller personlig anknytning till något särskilt för lagen, baseras favoriter i ligor man inte brytt sig om förän man "växt upp" möjligen på deras tränare/spelare, något kontemporärt. Försvinner det man har någon åsikt om så har man ingen åsikt

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Sl4mp4 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-10, 12:26   #4

DamageINCs avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 4014
Standard

Det Blixth1958 snackar om och det ni två andra beskriver är dock två helt olika saker. Håller man verkligen på ett lag så KAN man inte byta rent fysiologiskt. Det går inte att intala hjärnan att "nu åkte dom ur, så nu måste känslorna flyttas till ett annat lag". Klarar man det så kan man inte hållit på laget på riktigt, då det ofta är en så grundläggande del av en att stödja just sitt lag. Men det antar jag att ni vet om redan. Sen kan man ju som ni säger såklart gilla ett lag pga spelare/spelstil osv, men det är ett gillande där hjärtat inte är särskilt mycket inblandat. Själv har jag hjärtat för Leksands IF, och det har bidragit till myyyyycket smärta de senaste 8-9 åren. Men jag skulle ändå inte för något i världen vilja leva om mitt liv som fan till ett annat lag.
Gammal 2010-08-10, 12:43   #5

Sl4mp4s avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 87

sl4mp4 ryggar vidare
Stats: 136 - 193 - 9
ROI: 84.73%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Det fallet/dem fallen som Blixth1958 grundar sin OP i denna tråd på är inte tillräckligt specifikt beskrivet för att utröna ifall det var någon som höll på Basket Laget Bollklubb BK halva förra säsongen för att alla hade sköna Mr.T mohawks och sköt från mitt på plan varje offensiv eller om det var någon som höll på NHL Laget IK sedan barnsben men inte gilla dem längre för deras arena blev sponsrat av Al Qaida eller Bush administrationen.
Off-topic tråd med stor potential!

Sl4mp4 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-10, 14:10   #6

Archs avatar

Sharp$: 6827

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Tänk dessutom, om man menar det i en sarkastisk maner där man egentligen uttrycker missnöje över hur laget har sett ut/presterat senaste åren...
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-10, 14:22   #7
Super Moderator

dellgrens avatar

Sharp$: 8661
Standard

Eller så gör man som jag och håller på en spelare
Först var jag Blackburn-supporter för att sluta upp som Newcastle-supporter. Nu när Världens Bästa Fotbollsspelare lagt skorna på hyllan sedan fyra år tillbaka är Premier League inte längre lika intressant...
dellgren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-10, 15:57   #8

Blixth1958s avatar

Sharp$: 1376

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DamageINC Visa inlägg
Det Blixth1958 snackar om och det ni två andra beskriver är dock två helt olika saker. Håller man verkligen på ett lag så KAN man inte byta rent fysiologiskt. Det går inte att intala hjärnan att "nu åkte dom ur, så nu måste känslorna flyttas till ett annat lag". Klarar man det så kan man inte hållit på laget på riktigt, då det ofta är en så grundläggande del av en att stödja just sitt lag. Men det antar jag att ni vet om redan. Sen kan man ju som ni säger såklart gilla ett lag pga spelare/spelstil osv, men det är ett gillande där hjärtat inte är särskilt mycket inblandat. Själv har jag hjärtat för Leksands IF, och det har bidragit till myyyyycket smärta de senaste 8-9 åren. Men jag skulle ändå inte för något i världen vilja leva om mitt liv som fan till ett annat lag.
Tack ska du ha för att du förtydligar vad jag menar. Naturligtvis skulle jag fundera på att vända Bajen ryggen om Alqaida skulle köpa klubben.
Blixth1958 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-10, 16:01   #9

pankbanks avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 0

007 ser grönt
Stats: 275 - 366 - 21
ROI: 99.43%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

jag måste ju få byta från att vara sverigefan till skottland när jag har tippat på skottarna

Senast redigerad av pankbank den 2010-08-10 klockan 18:55.
pankbank är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-10, 17:18   #10

Grovbenstommes avatar

Sharp$: 1665
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pankbank Visa inlägg
jag måste ju få byta till att vara sverigefan till skottland när jag har tippat på skottarna
Hehe, gå emot hjärta är fan jobbigt när man spelar...
"Selektivt minne innebär att man bara minns det man vill minnas. Detta kan vara medvetet eller undermedvetet. Som exempel kan nämnas att många personer bara minns när de har otur och inte när de har tur eller tvärtom."
Grovbenstomme är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-10, 18:48   #11
LL Cool J is hard as hell.

Boones avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Blixth1958 Visa inlägg
Tack ska du ha för att du förtydligar vad jag menar. Naturligtvis skulle jag fundera på att vända Bajen ryggen om Alqaida skulle köpa klubben.
Haha vilket jävla exempel! Skön du är Blixten
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-10, 19:05   #12
Rob

Sharp$: 3084
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Blixth1958 Visa inlägg
Jag blir riktigt konfunderad när man läser på sidan att man skall byta lag för att spelare försvinner. Håller man på ett,så skall man förihelvete även hålla på det i motgång. Jag har varit med om upp och ner i systemet. Finns inte på världskartan att jag skulle gå och ställa mig på Stadion,Råsunda för att söderbröder åker ur. Mitt barnbarn är 2 år. Det kan jag fatta om hon byter,
Men det är väl en lite högre ålder på denna sida. SISTA KVARTEN ÖKA TAKTEN HAMMARBY
Uhm, det är ÖKA TAKTEN SISTA KVARTEN, TIDAHOLM!
Inte en siffra rätt kompis...
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td