![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
![]() SVT 24
SVT 24 kör igång sina dagliga sändningar redan 20:00. Då följer några timmar av tidigare repriserade sändningar från SVT.s övriga kanaler. Som höjdpunkter kan nämnas vem vet mest och ett besök hos Kalle Moraeus. Där pysslas det på hög nivå. Med hjälp av tidningspapper och tapetklister byggs en glob med hårrullar. Hemma hos Kalle Moraeus - Hemma hos | svt.se
Efter den glädjechocken är det förståeligt att tempos mattas lite. Så från midnatt fram till 05:00 får vi hålla till godo med regionala sändningar från Sveriges alla hörn och då menar jag verkligen alla. Tvärsnytt är en personlig favorit. Lagom tills att folk börjar vakna till liv blir det ett nätt sändningsuppehåll på 15 timmar. Man vill ju inte riskera att någon slår på kanalen av misstag under dagen. För redan 20:00 börjar ju festen om igen och då bänkar sig Sveriges befolkning som på Hylands tid. Ja minus den Tjeckiska dockfilmen då men Kalles gädda med fläsk kompenserar med råge ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2021Allsvenskan 2012 Stats: 2 - 1 - 0 ROI: 146.67% Vinstprocent: 66.67% |
![]()
Jag vet alltid mest, as proven by Trivia.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
Sharpest
|
![]()
Skönt att veta att mina 2000kr+ per år går till bra program som andra uppskattar. Annars hade jag inte varit så speciellt intresserad av att betala tvlicensavgiften.
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|