Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-07-28, 13:52   #1

Kattberts avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 54

Spreadsheet 1
Stats: 80 - 117 - 17
ROI: 97.42%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Kommer ej in på pinnaclesports

Ja det kopplar inte idag helt enkelt. Alla övriga sajter fungerar. Jag har ju vid några tillfällen de senaste dagarna haft problem med seghet på den sajten också.
Kan jag ha misclickat på nåt så att sajten inte kommer upp? Jag har haft igång datorn nästan konstant de senaste dagarna och blivit autoutloggad åtskilliga gånger. Jag har nu startat om helt, raderat historia mm men pinnacle orkar bara inte öppna. Jag sticker nånannanstans nu och försöker. Det är alltså inte inloggningen utan uppkopplingen till sajten. Jag har heller inte fått något mejl till den på sajten registrerade mejladressen.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kattbert är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-28, 14:19   #2

Sharp$: 1781

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

kommer inte heller in..
Bobbobula är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-28, 15:13   #3

Abysss avatar

Sharp$: 318

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag gör. Till första sidan i alla fall, har ingen konto där så kan inte testa att logga in.
Abyss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-28, 16:54   #4
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

Dom skulle vara nere tidigare idag för underhåll. Borde dock vara uppe nu
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td