Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-07-23, 08:01   #1

Blixth1958s avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1376

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Vad är det som styr spelen

Man håller fan på att bli religös genom att spela. Sen grabben har varit och hjälpt sin tröga farsa med att hitta de rätta spelen att satsa på har det enbart varit. Så satt jag nu här och titta på mina gröna klumpar och drömde om privatplan-lustjakt-städare. Så jag gick ju in och höjde insatsen för att skynda på min rulle uppåt. Vad fan händer, direkt blev det röda klumpar. Så man börjar ju att fundera..
Blixth1958 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-23, 08:10   #2

Pacmans avatar

Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Variansen min vän, alternativt dåligt Karma
Nä men det är som vanligt inte vettigt att kliva upp i insatser innan du har en bra rulle för det, en liten längre förluststreak och så är pengarna borta och så är det bara att börja om från noll igen.
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-23, 08:32   #3

zimzelens avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 2321

Standard

Har åkt på den plumpen själv och man tror man lär sig efter en gång men icke.

Ska man höja så gäller det att man till och börja med har minst dubblat startkassan. Felet man gör då är att man dubblar sin insats direkt. Det gäller nog att höja max 20% av den ursprungliga insatsen. möjligtvis mindre.

Men det är nog mina hjärnhalvor som spekulerar bara.
Gammal 2010-07-23, 13:07   #4

Sl4mp4s avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 87

sl4mp4 ryggar vidare
Stats: 136 - 193 - 9
ROI: 84.73%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Ökade min rulle till 250% (alltså med 150%) över förra helgen, ökade insatserna med 150%, blev röda dagar, nu på 186% av vad jag var innan helgen. Kör på lite färre spel, lite fler låginsats multispel, men minskar inte maxinsatsen. Minskar jag nya nivån jag lagt mig på och det fortsätter gå dåligt tar det bara längre tid innan jag förlorar pengarna, alternativt om det går bra, längre tid tills jag är tillbaks där jag var.
Bör gå att bibehålla rullen med ökat värde på units, men det är ändå betting, inte mycket som är helt säkert

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Sl4mp4 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-25, 08:16   #5

Blixth1958s avatar

Sharp$: 1376

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pacman Visa inlägg
Variansen min vän, alternativt dåligt Karma
Nä men det är som vanligt inte vettigt att kliva upp i insatser innan du har en bra rulle för det, en liten längre förluststreak och så är pengarna borta och så är det bara att börja om från noll igen.
Då min rulle var liten när jag starta så är min insats därefter. (är arbetslös). När jag öka insatsen så var det från 150 till 200 och det var en test på 2 spel.
Så jag har inte gjort några mega torskar. Ligger på + tack vare mina snälla kamrater (om jag nu har några. har 1, annars åker veckopengen tillbaka i min ficka) på SHARPS som hjälpt mig att få rätsida på livet inom betting.
Blixth1958 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td