![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() Vad är det som styr spelen
Man håller fan på att bli religös genom att spela. Sen grabben har varit och hjälpt sin tröga farsa med att hitta de rätta spelen att satsa på har det enbart varit
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6882Pacmanscorner Twitterpicks Stats: 1093 - 1168 - 229 ROI: 99.65% Vinstprocent: 48.34% |
![]()
Variansen min vän, alternativt dåligt Karma
![]() Nä men det är som vanligt inte vettigt att kliva upp i insatser innan du har en bra rulle för det, en liten längre förluststreak och så är pengarna borta och så är det bara att börja om från noll igen. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Har åkt på den plumpen själv och man tror man lär sig efter en gång men icke.
![]() Ska man höja så gäller det att man till och börja med har minst dubblat startkassan. Felet man gör då är att man dubblar sin insats direkt. Det gäller nog att höja max 20% av den ursprungliga insatsen. möjligtvis mindre. Men det är nog mina hjärnhalvor som spekulerar bara.
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 87sl4mp4 ryggar vidare Stats: 136 - 193 - 9 ROI: 84.73% Vinstprocent: 41.00% |
![]()
Ökade min rulle till 250% (alltså med 150%) över förra helgen, ökade insatserna med 150%, blev röda dagar, nu på 186% av vad jag var innan helgen. Kör på lite färre spel, lite fler låginsats multispel, men minskar inte maxinsatsen. Minskar jag nya nivån jag lagt mig på och det fortsätter gå dåligt tar det bara längre tid innan jag förlorar pengarna, alternativt om det går bra, längre tid tills jag är tillbaks där jag var.
Bör gå att bibehålla rullen med ökat värde på units, men det är ändå betting, inte mycket som är helt säkert ![]()
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 | |
![]() Citat:
Så jag har inte gjort några mega torskar. Ligger på + tack vare mina snälla kamrater (om jag nu har några. har 1, annars åker veckopengen tillbaka i min ficka) på SHARPS som hjälpt mig att få rätsida på livet inom betting. ![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|