![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() Reklamera 118100?
Kan man reklamera sms:et från 118100? Frågade hur spelbolagen räknar ut sannolikheterna för totalt antal mål i fotboll. Här kommer svaret:
"Spelbolagen brukar oftast sätta en gräns på över eller under 2,5 mål, eftersom det inte brukar bli fler mål. Det är inte baserats (stavas tydligen så...) på någon speciell formel." ![]() Ska man behöva betala sms-kostnaden för det svaret?? Hmmm. Tror jag vet vem de har ringt och frågat! ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Citat:
Detta är ett inlägg som gillas. Speciellt det sista ;D |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Ja jag hade tråkigt när jag satt och sket
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
Haha. Det är då man tar fram telefonen. och smsar 118100 hur spelbolagen får fram ett odds på över/under. Fiffigt!
Gillas ännu mer nu! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
Ja va fan, kombinera nytta med nöje vet du
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]()
Har faktiskt jobbat där, var med och startade upp tjänsten. De flesta som jobbar med det där riktiga nötter som inte kan formulera ett korrekt svar oavsett fråga, och du kommer tyvärr inte ha mycket för att klaga på svaret heller...
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 | |
![]() Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
![]()
Förresten, när jag ändå har en ot-tråd... fladdermöss under takpannorna... ska man ta bort dem eller? Nån som vet?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
![]()
lol har själv funderat på om det går att stämma dem. Försök att spela in samtalen.
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
AWESOME
|
![]()
Dem ska marineras i vitlök, basilika, balsamico & olivolja, snabb halstras på grillen.. kanske lite mango chutney eller chipottle bea
![]()
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
Sharpest
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|