![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() Rak rygg
Nu leker livet. Skönt att slippa kröka rygg.
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Forza!
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
Sharpest
|
![]()
Utveckla gärna vad du syftar på Blixth
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
Hammarby- Elfsborg. Har fått åla omkring i buskarna i Småland sen starten på Superettan. Var lite för kaxig innan säsong, Stora samtalsämnet här i byn, hur länge har jag flaggan uppe. Räcker det KP
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
Sharpest
|
![]()
Du talar i gåtor min vän.
Menar du att du åkt på stryk eftersom du hejar på det sämsta laget med de fulaste färgerna samt de fetaste brudarna i klacken? Och pga ditt grönfärgade halva ansikte så fick du slag i baken, därmed hade du svårt att gå med rak rygg tidigare? OBS: Enbart spekulationer. Du får gärna rätta mig ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]()
Feta brudar? KP du vet inte vad snackar om. Låter som rent påhitt från din sida bara för att du torskat stålar på Bajen
![]() http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-..._4759720_n.jpg |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 | |
Sharpest
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2021Allsvenskan 2012 Stats: 2 - 1 - 0 ROI: 146.67% Vinstprocent: 66.67% |
![]() ![]() Approves |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
![]()
hehe, jadu dem kan inte vara glada i regnstaden just nu..
"Selektivt minne innebär att man bara minns det man vill minnas. Detta kan vara medvetet eller undermedvetet. Som exempel kan nämnas att många personer bara minns när de har otur och inte när de har tur eller tvärtom." |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
![]()
Skönt inlägg KP. Det fick mig att garva,Och det är det inte många som lyckats med den sista tiden
![]() Kan ha lite längre utlägg när lasset går hem igen. Blir tyvärr urkopplad hela tiden. Skriver jag mer blir det valkar på pekfingret. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 | |
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2021Allsvenskan 2012 Stats: 2 - 1 - 0 ROI: 146.67% Vinstprocent: 66.67% |
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 | |
![]() Citat:
Pinsamma Djurgår'n ![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#14 |
![]()
MERA ANDREAS.B. DE ÄR FORTFARANDE SÅ JÄVLA AVUNDSJUKA PÅ HUR VI FIRADE VÅRAT GULD. När de firar måste dom vara på söder. Dom har och kommer aldrig ha något eget
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|