Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-06-28, 00:12   #1

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 32
Standard

Torrent-Tråden-Invites och annat.

Tappat alla mina koder. Var invitad på 3 bra sidor förut. Tanka typ inget det här året som inte gick lätt att fixa på PB och har nu glömt bort till och med vilka sidor jag var reggad på.

om någon har lite softa saker att ge bort, helst med mycket warez (programmering, "hacking" (moddar spel ), tools etc) eller med många filmer även lite ovanligare sådana så skicka gärna en invite! Det skulle uppskattas mycket.

Annars kan jag verkligen tipsa om den här sidan; De har en levande community och har allt ni behöver inom poker. Många är oroliga för att bli hackade men det mesta här är screenat. Även annan gambling finns här att tillgå:

Poker Torrents

Diskutera förövrigt vad ni vill om i den här tråden så länge det har med torrents att göra.

Senast redigerad av Kors i taket den 2010-06-28 klockan 11:53.
Kors i taket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td