Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Offtopic (https://www.sharps.se/forums/offtopic/)
-   -   Vamos Rafa (https://www.sharps.se/forums/offtopic/28729-vamos-rafa/)

sskssk 2017-05-05 18:38

Citat:

Ursprungligen postat av bandyfan (Inlägg 527074)
Tack för dina lyckönskningar. Det värmer! Kanske du vill bjuda på lite spel också?

Där är också ett fel du gör.

Vad skall du med mina spel till?

bandyfan 2017-05-06 06:28

Citat:

Ursprungligen postat av sskssk (Inlägg 527090)
Där är också ett fel du gör.

Vad skall du med mina spel till?

Vaddå också?

Bli rik.

Morgan007 2017-05-14 20:36

Davids bettingskola

http://betting.se/david-thorstensson-speltraning-del-1/

bandyfan 2017-05-15 10:10

Citat:

Ursprungligen postat av Morgan007 (Inlägg 528371)

Hans råd är alltså att man ska lyssna på någon som inte är en duktig spelare? Det låter "kanon"! Jag kommer helt säkert bli en kund igen! :lol:

sskssk 2017-05-15 14:20

Citat:

Ursprungligen postat av bandyfan (Inlägg 528386)
Hans råd är alltså att man ska lyssna på någon som inte är en duktig spelare? Det låter "kanon"! Jag kommer helt säkert bli en kund igen! :lol:

Va fan du skulle väl aldrig bli kund hos han?

Vad var det som gjorde att du ändrade dig?

Hur var statsen på dom spelen du ryggade?

Morgan007 2017-05-15 16:43

Del två här:

http://betting.se/david-thorstensson-speltraning-del-2/

Måste erkänna att jag hade högre tankar om honom. Att någon som är bra på att "tradea" inte är bra på att "betta" förstår jag inte, eller att det per definition är dåligt att tradea ut sina bets - enda nackdelen är väl spreaden och oddsbörsens avgifter?

bandyfan 2017-05-15 16:44

Citat:

Ursprungligen postat av sskssk (Inlägg 528389)
Va fan du skulle väl aldrig bli kund hos han?

Vad var det som gjorde att du ändrade dig?

Hur var statsen på dom spelen du ryggade?

Jag var en kund hos honom under en kort period förut, men det gick åt helvete och det var då jag började ogilla honom. :) Jag insåg dock att det var bra korkat av mig att döma ut någon helt pga en usel spelmånad och det var därför jag började fråga er här om era erfarenheter av denne "stjärna".

sskssk 2017-05-15 19:30

Citat:

Ursprungligen postat av bandyfan (Inlägg 528386)

Nä, det är knappast han råd, hur fan lyckas du få till den tolkningen? :whoco5:

Han försöker promota sitt sätt, att reka utan att själv satsa pengar på objekten.

(Den dagen "Ralf" beskriver sig själv som "icke duktig" på tennis lär vi nog få vänta på...)

I teorin så är jag beredd att hålla med han, då man knappast är smartast på planeten i tyngre perioder och lätt uppfinner värde i jakten på att vinna tillbaka sina förluster.

Men tvivlar på att man blir helt oberörd i en tung period bara för att man inte torskar några pengar själv, pressen bör vara rätt så stor ändå, då en förlustmånad lär göra att man tappar en stor del följare.

sskssk 2017-05-15 19:34

Citat:

Ursprungligen postat av Morgan007 (Inlägg 528393)
Del två här:

http://betting.se/david-thorstensson-speltraning-del-2/

Måste erkänna att jag hade högre tankar om honom. Att någon som är bra på att "tradea" inte är bra på att "betta" förstår jag inte, eller att det per definition är dåligt att tradea ut sina bets - enda nackdelen är väl spreaden och oddsbörsens avgifter?

Enligt mitt tycke så är det väl ungefär 1miljard gånger lättare att tradea än att betta.

Dock är han verkligen ute och seglar här:

Citat:

Människor som är oerhört slipade, matematiskt kunniga, och som via sina erfarenheter och kunskaper vet exakt vad en spelare ska stå i för odds vid ett valt tillfälle under en match
En vis man sa en gång
Citat:

egentligen är det så enkelt att den lokala busschaffisen skulle klara av det här
Jag är mer på "den vise mannens" linje här.

bandyfan 2017-05-16 14:21

Citat:

Ursprungligen postat av sskssk (Inlägg 528414)
Nä, det är knappast han råd, hur fan lyckas du få till den tolkningen? :whoco5:

Han försöker promota sitt sätt, att reka utan att själv satsa pengar på objekten.

(Den dagen "Ralf" beskriver sig själv som "icke duktig" på tennis lär vi nog få vänta på...)

I teorin så är jag beredd att hålla med han, då man knappast är smartast på planeten i tyngre perioder och lätt uppfinner värde i jakten på att vinna tillbaka sina förluster.

Men tvivlar på att man blir helt oberörd i en tung period bara för att man inte torskar några pengar själv, pressen bör vara rätt så stor ändå, då en förlustmånad lär göra att man tappar en stor del följare.

Lugn. Jag kanske överdrev en aning... Jag vidhåller dock att jag hellre ryggar en aktiv spelare än en David.

sskssk 2017-05-16 14:39

Citat:

Ursprungligen postat av bandyfan (Inlägg 528459)
Lugn. Jag kanske överdrev en aning... Jag vidhåller dock att jag hellre ryggar en aktiv spelare än en David.

Nä det kan mycket väl vara bättre att spelaren är aktiv och riskerar sina egna pengar, gör ju förhoppningsvis att rekaren är en mer noggrann än tex Ralf som inte spelar själv.

Men sen går det ju vrida och vända på det psykologiska hur mycket man vill om vad som är bästa upplägget.

Bäst av allt är ju om man sköter allt själv och ber alla jävla rekare att dra åt helvete :D

bandyfan 2017-05-18 10:27

Citat:

Ursprungligen postat av sskssk (Inlägg 528460)
Nä det kan mycket väl vara bättre att spelaren är aktiv och riskerar sina egna pengar, gör ju förhoppningsvis att rekaren är en mer noggrann än tex Ralf som inte spelar själv.

Men sen går det ju vrida och vända på det psykologiska hur mycket man vill om vad som är bästa upplägget.

Bäst av allt är ju om man sköter allt själv och ber alla jävla rekare att dra åt helvete :D

Givetvis är det så. Jag skulle gärna vilja kunna "sköta allt själv" på samma sätt som jag gärna skulle vilja ligga enbart med Victoria's Secret-modeller. Det är dock inte så min värld ser ut. Jag är inte tillräckligt bra för att slå någon av de större marknaderna på egen hand och jag är inte tillräckligt snygg för att få ligga med Victoria's Secret-modeller... Alltså får jag nöja mig med att rygga duktigare spelare och ligga med småfeta undersköterskor. :p

Semicolon 2017-05-18 20:48

Citat:

Ursprungligen postat av bandyfan (Inlägg 528595)
Alltså får jag nöja mig med att rygga duktigare spelare och ligga med småfeta undersköterskor. :p

Inget fel på småfeta undersköterskor, det finns en tid för allt :whistling:

bandyfan 2017-05-21 17:50

Davids twitterbild är nu bytt. Äntligen!

Navindal 2018-03-10 23:17

Är kund hos honom och kan säga att jag går stort minus i längden på hans premiumtjänst. Bättre att följa hans rekar på betting.se som det finns statistik på.

Premiumtjänsten är dryg för det kommer typ 10-15 spel per dag Minst och oddsen droppar på minuter.