Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-04-25, 16:02   #1

Reg.datum: sep 2014
Sharp$: 533
Standard

Vamos Rafa

Är gubben bakom denna blogg duktig eller bara väldigt självgod?
bandyfan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-25, 20:59   #2

Reg.datum: jun 2016
Sharp$: 1712
Standard

Om det man gör är att titta på tennis så skulle det förvåna mig om man inte blir bra på det, han har väl bara hållit på med det i femton år. Han pratar själv om sin ROI men säger samtidigt att han inte spelar själv.

Nu är han väl "köpt" av Bethard och ska flytta bloggen dit och till betting.se som drivs av Bethard.
Morgan007 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-26, 20:26   #3

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1281
Standard

Här skulle jag vilja:

PING @ RUNTOMKRING
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-26, 21:21   #4

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Här skulle jag vilja:

PING @ RUNTOMKRING
???
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bandyfan (+10)
Gammal 2017-04-27, 09:14   #5

Standard

Citat:
Här skulle jag vilja:

PING @ RUNTOMKRING
Gammal 2017-04-27, 20:47   #6

Reg.datum: dec 2016
Sharp$: 958
Standard

Börja inte...
sskssk (+10)
runtomkring är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-28, 11:23   #7

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av runtomkring Visa inlägg
Börja inte...
Sluta prata i gåtor då. Det kanske är uppenbart för er, men uppenbarligen inte för alla.
Gammal 2017-04-28, 12:23   #8

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 3177
Standard

Då ska man inte fråga, speciellt inte då det handlar om en så mytomspunnen man som Ralf
Nicksson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-28, 12:54   #9

Standard

Kortfattat. Gillar du att få tio spel om dagen, där insatsen är i snitt 8.5/10u, och där variansen är väldigt hög. Då, endast då, ska du hänga på "Ralfs" tipsservice.
bandyfan (+21)
Gammal 2017-04-28, 13:07   #10

Standard

Citat:
Kortfattat. Gillar du att få tio spel om dagen, där insatsen är i snitt 8.5/10u, och där variansen är väldigt hög. Då, endast då, ska du hänga på "Ralfs" tipsservice.
Ett väldigt mycket bättre svar. Tack.
Gammal 2017-04-28, 13:08   #11

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nicksson Visa inlägg
Då ska man inte fråga, speciellt inte då det handlar om en så mytomspunnen man som Ralf
Nu när man vet hur han ser ut dödade han dock alla mytbildningar.
Gammal 2017-04-28, 13:10   #12

Standard

Det hela eskalerade senhösten2015, han hade ganska bra siffror under lång tid (6-7 år), då lades ca 250-300 spel/månad. Det var när det skulle matas in mer volym 2500-3000 spel/månad som det började braka utför.
bandyfan (+10)
Gammal 2017-04-28, 13:12   #13

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bandyfan Visa inlägg
Nu när man vet hur han ser ut dödade han dock alla mytbildningar.
Jo tack
Gammal 2017-04-28, 13:13   #14

Standard

Citat:
Det hela eskalerade senhösten2015, han hade ganska bra siffror under lång tid (6-7 år), då lades ca 250-300 spel/månad. Det var när det skulle matas in mer volym 2500-3000 spel/månad som det började braka utför.
Han verkar dessutom nischad på dubbelspel på Future-touren, inte nån marknad som tar direkt tunga betor. Måste ha varit i princip omöjligt för hans följare att rygga.
Gammal 2017-04-28, 13:26   #15

Standard

Lite därför han valde att öka volymen, i tron att fler spel läggs så blir trycket per marknad mindre
Gammal 2017-04-28, 13:28   #16

Standard

Citat:
Lite därför han valde att öka volymen, i tron att fler spel läggs så blir trycket per marknad mindre
Han låter verkligen som en stjärna...
Gammal 2017-04-28, 14:42   #17

Standard

Citat:
Räckte det med 3000 spel/månad...? Jag signade upp mig för en månad, följde med i ett par dagar för att få en känsla av vad det var för en kuf...när jag hade fått 40 spel skickade till mig insåg jag att det var lite shady.

Fortsatte dock att föra statistik över hans spelande. När han i ett mail skrev detta hade jag svårt att hålla mig:

"Tyvärr är bet365 numera för rädda för oss för att våga lägga upp odds på challengerdubblarna. De lägger upp allt, alla matcher, alla nivåer, även futuretouren där de lägger upp alla dubbelmatcher direkt, men just challegerdubblarna, där de märkt att vi krossar dem, har de skurit ner till någon enstaka om dagen. Minst sagt tråkigt. Vi får plocka någon match från betfair ibland istället där det åtminstone finns vissa som kan spela. Klasskillnad här. Jebavy är en klart bättre dubbelspelare än Behar, särskilt på hardcourt, och Rosol är en rejäl klass bättre än Golubev, inte minst just nu då Golubev knappt träffar bollen. Korrekt odds är 1.50"

Så jag skickade den statistik jag fört till honom och frågade hur han resonerade, kom ihåg att detta inte ens är en månad in i spelperioden...

bandyfan (+10)
Gammal 2017-04-28, 17:22   #18

Standard

Citat:

???
Gammal 2017-04-28, 19:32   #19

Standard

Citat:
???
Jag visste inte att det fanns någon som kallar sig Runtomkring och då tedde sig ditt inlägg väldigt märkligt/berusat. Nu har dock dimmorna skingrats, så du kan bortse från det där. Trevlig helg.
Gammal 2017-04-28, 19:34   #20

Standard

Citat:
Räckte det med 3000 spel/månad...? Jag signade upp mig för en månad, följde med i ett par dagar för att få en känsla av vad det var för en kuf...när jag hade fått 40 spel skickade till mig insåg jag att det var lite shady.

Fortsatte dock att föra statistik över hans spelande. När han i ett mail skrev detta hade jag svårt att hålla mig:

"Tyvärr är bet365 numera för rädda för oss för att våga lägga upp odds på challengerdubblarna. De lägger upp allt, alla matcher, alla nivåer, även futuretouren där de lägger upp alla dubbelmatcher direkt, men just challegerdubblarna, där de märkt att vi krossar dem, har de skurit ner till någon enstaka om dagen. Minst sagt tråkigt. Vi får plocka någon match från betfair ibland istället där det åtminstone finns vissa som kan spela. Klasskillnad här. Jebavy är en klart bättre dubbelspelare än Behar, särskilt på hardcourt, och Rosol är en rejäl klass bättre än Golubev, inte minst just nu då Golubev knappt träffar bollen. Korrekt odds är 1.50"

Så jag skickade den statistik jag fört till honom och frågade hur han resonerade, kom ihåg att detta inte ens är en månad in i spelperioden...

Intressant. Vad svarade han dig?
Gammal 2017-04-28, 21:30   #21

Standard

Citat:
Jag visste inte att det fanns någon som kallar sig Runtomkring och då tedde sig ditt inlägg väldigt märkligt/berusat. Nu har dock dimmorna skingrats, så du kan bortse från det där. Trevlig helg.
Du har alltså på mindre än en månad jämställt mig med signaturen ALA samt nu hävdat att jag skriver märkliga/berusade inlägg.

Jag måste ha varit riktigt svinig mot dig någon gång
Gammal 2017-04-29, 07:16   #22

Standard

ta bort

Senast redigerad av bandyfan den 2017-04-29 klockan 07:17.
Gammal 2017-04-29, 07:17   #23

Standard

Citat:
Du har alltså på mindre än en månad jämställt mig med signaturen ALA samt nu hävdat att jag skriver märkliga/berusade inlägg.

Jag måste ha varit riktigt svinig mot dig någon gång
Uppenbarligen var jag inte ensam om att tycka ditt första inlägg i tråden var förvirrande.

Den där ALA vet jag inte vem det är. Om du ska jämföras med någon borde det väl vara Hitler? Han var ju också en nazist som flydde utomlands när det började hetta till.
Gammal 2017-04-29, 17:26   #24

Standard

Citat:
Uppenbarligen var jag inte ensam om att tycka ditt första inlägg i tråden var förvirrande.

Den där ALA vet jag inte vem det är. Om du ska jämföras med någon borde det väl vara Hitler? Han var ju också en nazist som flydde utomlands när det började hetta till.
Intressant, vart flydde Hitler?`Eller räknar du Berlin som Östtyskland redan -45?
Gammal 2017-04-30, 14:00   #25

Standard

Citat:
Intressant, vart flydde Hitler?`Eller räknar du Berlin som Östtyskland redan -45?
Han bodde länge i Sydamerika. Det har jag läst på Flashback så det är garanterat sant.

Senast redigerad av bandyfan den 2017-04-30 klockan 14:02.
Gammal 2017-05-05, 10:30   #26

Standard

Han svarade rätt spydigt då någon på Twitter frågade honom om hans resultat. Trist, jag hade verkligen hoppats han var någon att rygga, men nu inser jag att han inte är det. Inte han heller.
Gammal 2017-05-05, 14:29   #27

Standard

Citat:
Han svarade rätt spydigt då någon på Twitter frågade honom om hans resultat. Trist, jag hade verkligen hoppats han var någon att rygga, men nu inser jag att han inte är det. Inte han heller.
Du inser att han inte är något att ha för att han svarar spydigt på twitter?

Två tips i all välmening

1. Själv är bäste dräng.
2. Bedöm inte någons spel efter varför person han/hon är, bedöm efter hur spelen är.
Gammal 2017-05-05, 16:03   #28

Standard

Citat:
Du inser att han inte är något att ha för att han svarar spydigt på twitter?

Två tips i all välmening

1. Själv är bäste dräng.
2. Bedöm inte någons spel efter varför person han/hon är, bedöm efter hur spelen är.
Nej inte bara därför, men om han gett en vettig förklaring till varför hans resultat varit så dåligt hade det varit lättare att "ursäkta" honom. Nu svarade han bara drygt och kommer alltså aldrig få mig som kund.

Vad ett eventuellt dräng-arbete har med saken att göra förstår jag inte. Jag är intresserad av att hitta bra folk att rygga, jag är inte intresserad av att arbeta på en bondgård.
Gammal 2017-05-05, 16:38   #29

Standard

Citat:
Nej inte bara därför, men om han gett en vettig förklaring till varför hans resultat varit så dåligt hade det varit lättare att "ursäkta" honom. Nu svarade han bara drygt och kommer alltså aldrig få mig som kund.

Vad ett eventuellt dräng-arbete har med saken att göra förstår jag inte. Jag är intresserad av att hitta bra folk att rygga, jag är inte intresserad av att arbeta på en bondgård.
Misstänkte att det var bortkastad tid med dig.

Men det blir nog bra tillslut, du kan väl hojta till då när det rullar på riktigt bra med dina ryggningar.
bandyfan (+21)
Gammal 2017-05-05, 17:41   #30

Standard

Citat:
Misstänkte att det var bortkastad tid med dig.

Men det blir nog bra tillslut, du kan väl hojta till då när det rullar på riktigt bra med dina ryggningar.
Tack för dina lyckönskningar. Det värmer! Kanske du vill bjuda på lite spel också?
Gammal 2017-05-05, 19:38   #31

Standard

Citat:
Tack för dina lyckönskningar. Det värmer! Kanske du vill bjuda på lite spel också?
Där är också ett fel du gör.

Vad skall du med mina spel till?
Gammal 2017-05-06, 07:28   #32

Standard

Citat:
Där är också ett fel du gör.

Vad skall du med mina spel till?
Vaddå också?

Bli rik.
Gammal 2017-05-14, 21:36   #33

Standard

Davids bettingskola

http://betting.se/david-thorstensson-speltraning-del-1/
Gammal 2017-05-15, 11:10   #34

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Morgan007 Visa inlägg
Hans råd är alltså att man ska lyssna på någon som inte är en duktig spelare? Det låter "kanon"! Jag kommer helt säkert bli en kund igen!

Senast redigerad av bandyfan den 2017-05-15 klockan 11:50.
Gammal 2017-05-15, 15:20   #35

Standard

Citat:
Hans råd är alltså att man ska lyssna på någon som inte är en duktig spelare? Det låter "kanon"! Jag kommer helt säkert bli en kund igen!
Va fan du skulle väl aldrig bli kund hos han?

Vad var det som gjorde att du ändrade dig?

Hur var statsen på dom spelen du ryggade?

Senast redigerad av sskssk den 2017-05-15 klockan 16:26.
Gammal 2017-05-15, 17:43   #36

Standard

Del två här:

http://betting.se/david-thorstensson-speltraning-del-2/

Måste erkänna att jag hade högre tankar om honom. Att någon som är bra på att "tradea" inte är bra på att "betta" förstår jag inte, eller att det per definition är dåligt att tradea ut sina bets - enda nackdelen är väl spreaden och oddsbörsens avgifter?
bandyfan (+5)
Gammal 2017-05-15, 17:44   #37

Standard

Citat:
Va fan du skulle väl aldrig bli kund hos han?

Vad var det som gjorde att du ändrade dig?

Hur var statsen på dom spelen du ryggade?
Jag var en kund hos honom under en kort period förut, men det gick åt helvete och det var då jag började ogilla honom. Jag insåg dock att det var bra korkat av mig att döma ut någon helt pga en usel spelmånad och det var därför jag började fråga er här om era erfarenheter av denne "stjärna".
Gammal 2017-05-15, 20:30   #38

Standard

Citat:
Nä, det är knappast han råd, hur fan lyckas du få till den tolkningen?

Han försöker promota sitt sätt, att reka utan att själv satsa pengar på objekten.

(Den dagen "Ralf" beskriver sig själv som "icke duktig" på tennis lär vi nog få vänta på...)

I teorin så är jag beredd att hålla med han, då man knappast är smartast på planeten i tyngre perioder och lätt uppfinner värde i jakten på att vinna tillbaka sina förluster.

Men tvivlar på att man blir helt oberörd i en tung period bara för att man inte torskar några pengar själv, pressen bör vara rätt så stor ändå, då en förlustmånad lär göra att man tappar en stor del följare.
Gammal 2017-05-15, 20:34   #39

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Morgan007 Visa inlägg
Del två här:

http://betting.se/david-thorstensson-speltraning-del-2/

Måste erkänna att jag hade högre tankar om honom. Att någon som är bra på att "tradea" inte är bra på att "betta" förstår jag inte, eller att det per definition är dåligt att tradea ut sina bets - enda nackdelen är väl spreaden och oddsbörsens avgifter?
Enligt mitt tycke så är det väl ungefär 1miljard gånger lättare att tradea än att betta.

Dock är han verkligen ute och seglar här:

Citat:
Människor som är oerhört slipade, matematiskt kunniga, och som via sina erfarenheter och kunskaper vet exakt vad en spelare ska stå i för odds vid ett valt tillfälle under en match
En vis man sa en gång
Citat:
egentligen är det så enkelt att den lokala busschaffisen skulle klara av det här
Jag är mer på "den vise mannens" linje här.
Gammal 2017-05-16, 15:21   #40

Standard

Citat:
Nä, det är knappast han råd, hur fan lyckas du få till den tolkningen?

Han försöker promota sitt sätt, att reka utan att själv satsa pengar på objekten.

(Den dagen "Ralf" beskriver sig själv som "icke duktig" på tennis lär vi nog få vänta på...)

I teorin så är jag beredd att hålla med han, då man knappast är smartast på planeten i tyngre perioder och lätt uppfinner värde i jakten på att vinna tillbaka sina förluster.

Men tvivlar på att man blir helt oberörd i en tung period bara för att man inte torskar några pengar själv, pressen bör vara rätt så stor ändå, då en förlustmånad lär göra att man tappar en stor del följare.
Lugn. Jag kanske överdrev en aning... Jag vidhåller dock att jag hellre ryggar en aktiv spelare än en David.
Gammal 2017-05-16, 15:39   #41

Standard

Citat:
Lugn. Jag kanske överdrev en aning... Jag vidhåller dock att jag hellre ryggar en aktiv spelare än en David.
Nä det kan mycket väl vara bättre att spelaren är aktiv och riskerar sina egna pengar, gör ju förhoppningsvis att rekaren är en mer noggrann än tex Ralf som inte spelar själv.

Men sen går det ju vrida och vända på det psykologiska hur mycket man vill om vad som är bästa upplägget.

Bäst av allt är ju om man sköter allt själv och ber alla jävla rekare att dra åt helvete
kisumu (+25)
Gammal 2017-05-18, 11:27   #42

Standard

Citat:
Nä det kan mycket väl vara bättre att spelaren är aktiv och riskerar sina egna pengar, gör ju förhoppningsvis att rekaren är en mer noggrann än tex Ralf som inte spelar själv.

Men sen går det ju vrida och vända på det psykologiska hur mycket man vill om vad som är bästa upplägget.

Bäst av allt är ju om man sköter allt själv och ber alla jävla rekare att dra åt helvete
Givetvis är det så. Jag skulle gärna vilja kunna "sköta allt själv" på samma sätt som jag gärna skulle vilja ligga enbart med Victoria's Secret-modeller. Det är dock inte så min värld ser ut. Jag är inte tillräckligt bra för att slå någon av de större marknaderna på egen hand och jag är inte tillräckligt snygg för att få ligga med Victoria's Secret-modeller... Alltså får jag nöja mig med att rygga duktigare spelare och ligga med småfeta undersköterskor.
Gammal 2017-05-18, 21:48   #43

Semicolons avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 1997

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Alltså får jag nöja mig med att rygga duktigare spelare och ligga med småfeta undersköterskor.
Inget fel på småfeta undersköterskor, det finns en tid för allt
bandyfan (+1)
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-21, 18:50   #44

Standard

Davids twitterbild är nu bytt. Äntligen!
Gammal 2018-03-11, 00:17   #45

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 726
Standard

Är kund hos honom och kan säga att jag går stort minus i längden på hans premiumtjänst. Bättre att följa hans rekar på betting.se som det finns statistik på.

Premiumtjänsten är dryg för det kommer typ 10-15 spel per dag Minst och oddsen droppar på minuter.
Navindal är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-11, 20:57   #46

Reg.datum: jan 2016
Sharp$: 891
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Navindal Visa inlägg
Är kund hos honom och kan säga att jag går stort minus i längden på hans premiumtjänst. Bättre att följa hans rekar på betting.se som det finns statistik på.

Premiumtjänsten är dryg för det kommer typ 10-15 spel per dag Minst och oddsen droppar på minuter.
Spelar du själv till underodds och med anledning av det går back eller menar du att tjänsten i längden är minus (till rekade odds)?

Upplever att det titt som tätt skyltas vid vinstdagar på Twitter vilket rimmar illa om betaltjänsten inte ens landar på plussidan över säg ett år.
Fox97 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-11, 21:35   #47

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 3091
Standard

https://www.betting.se/anvandare/davidthorstensson

Hans statistik är bra på betting.se borde inte skilja så mycket på det och hans premiumtjänst?
bjarnea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-17, 21:56   #48

Sharp$: 763
Standard

Är det någon som ryggar denna herre aktivt?

Börjar bli alltmer tveksam då jag i kombination med det som skrivs i tråden, noterat att han ett par gånger inte reggat förlust på sin spread vid torsk. Han tenderar dessutom att göra väldigt optimistiska beräkningar när han värderar en match. Inte ovanligt att han ofta skriver att ett odds han spelar på (2.90) egentligen bör ligga på 2.10, knappast en rimlig värdering när man sedan ser att det lägsta oddset marknaden erbjuder ligger på 2.65.
ffrusciante är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-05, 17:13   #49

Reg.datum: okt 2018
Sharp$: 2209
Standard

Väcker liv i den här tråden.

Jag tänkte följa hans betaltjänst under 2020 och se vad resultatet landar på. Jag kommer att uppdatera med en bild här i tråden varje månad. Det här är alltså oddsen samt insatsen som han rekar ut.

Först ut januari. Inte jätteimponerande men visst är han plus. Det känns som att han kryddar insatserna en hel del för att skylta med många units. Han jobbar alltså med 1-10 och har en medelinsats på 8.55 efter 335 spel. I januari hade han inga spel med en insats mellan 1-6 units.

Jag får inte bilden att fungera så här kommer länken i stället: https://imgur.com/a/QDv4ImY

sskssk (+10)

Senast redigerad av KJELLKRUSE den 2020-02-05 klockan 17:16.
KJELLKRUSE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-05, 17:22   #50

Standard

30.63 units plus och en ROI på 101.07%.

Det är betydligt sämre än hans resultat på betting.se som slutade på 123.81 units och en ROI på 112%. Här har han dock rättat fel/fuskat på tre matcher och 26 units ska bort, så det korrekta resultatet på betting är 98 units. Fortfarande bra mycket bättre än betaltjänsten.
nock (+10)
Gammal 2020-02-18, 16:33   #51

Reg.datum: okt 2013
Sharp$: 870
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KJELLKRUSE Visa inlägg
30.63 units plus och en ROI på 101.07%.

Det är betydligt sämre än hans resultat på betting.se som slutade på 123.81 units och en ROI på 112%. Här har han dock rättat fel/fuskat på tre matcher och 26 units ska bort, så det korrekta resultatet på betting är 98 units. Fortfarande bra mycket bättre än betaltjänsten.
Inget du påpekat till han att det är felrättat?
nock är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-21, 11:08   #52

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nock Visa inlägg
Inget du påpekat till han att det är felrättat?
Jo, jag har kommenterat matcherna men ingen respons. Det är möjligt att han inte har sett kommentarerna, ska prova att mejla honom också.

Matcherna ifråga:

https://www.betting.se/speltips/peer...evalo-o-mara-1
https://www.betting.se/speltips/mari...milos-raonic-1
https://www.betting.se/speltips/feli...e-john-peers-2

Det har även smugit sig in en felrättning i februari:

https://www.betting.se/speltips/guinard-uchida-1
nock (+5)
Gammal 2020-03-02, 22:56   #53

Standard

Citat:
Jo, jag har kommenterat matcherna men ingen respons. Det är möjligt att han inte har sett kommentarerna, ska prova att mejla honom också.

Matcherna ifråga:

https://www.betting.se/speltips/peer...evalo-o-mara-1
https://www.betting.se/speltips/mari...milos-raonic-1
https://www.betting.se/speltips/feli...e-john-peers-2

Det har även smugit sig in en felrättning i februari:

https://www.betting.se/speltips/guinard-uchida-1
Alltid skumt när någon rättar fel. Det borde man ju veta om, känns mer som han försöker fuska sig till bättre resultat.
Gammal 2020-03-03, 12:50   #54

Standard

Februari, 325 spel, 144.74 units plus och en ROI på 105.18%.

https://imgur.com/xEu94KQ

Svajig inledning men en fin och stabil avslutning.

2020, 660 spel, 175.37 units plus och en ROI på 103.1%.

https://imgur.com/f6hhmsB
Gammal 2020-03-03, 13:02   #55

Standard

Tyvärr så fortsätter det förekomma en del fuffens. Odds som inte finns vid utskick och han rekar även på sidor där man blir limmad direkt och inte får in mer än några kronor. Maxspel på Interwetten, jo tjena...

Exempel: https://www.betting.se/speltips/gonz...cell-saville-1

Den här publicerade han 08:24 på Betting och den kom på mejlen 08:19. Problemet? Oddset hade droppat 20 minuter tidigare som ni kan se på bilden här: https://imgur.com/qB7Bf3T
sskssk (+10), nock (+10)
Gammal 2020-03-13, 17:18   #56

Standard

Citat:
Tyvärr så fortsätter det förekomma en del fuffens. Odds som inte finns vid utskick och han rekar även på sidor där man blir limmad direkt och inte får in mer än några kronor. Maxspel på Interwetten, jo tjena...

Exempel: https://www.betting.se/speltips/gonz...cell-saville-1

Den här publicerade han 08:24 på Betting och den kom på mejlen 08:19. Problemet? Oddset hade droppat 20 minuter tidigare som ni kan se på bilden här: https://imgur.com/qB7Bf3T
Haha vilken fisk han är, men så länge affepengarna fortsätter trilla in så lär han skita i vilket att vara ärlig, men bra ni avslöjar hans cirkus.
Svara

td