|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2017-02-15, 12:35 | #16 | |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6794Smirnoff Ice Stats: 1059 - 1080 - 44 ROI: 98.87% Vinstprocent: 49.51% |
Citat:
Problemet kan ligga i att du, undermedvetet, vill vara mer korrekt och oftare väljer att offentligt spela på större och/eller "säkrare" favoriter och skippar större och/eller "osäkra" underdogs istället och det kan resultera i att dina privata spel visar bättre resultat. Jag tror att det är den insikten man måste komma till om man vill lägga ut sina spel offentligt: "jag är duktig på det här, jag har visat bra resultat över längre tid, jag gör det för att det är roligt och kul att också kunna hjälpa andra vinna, här är alla mina spel - lycka till om du väljer att följa". Och sen får tiden visa hur duktig man egentligen är. Och vad det gäller aktiviteten här, så har jag tyvärr varit så upptagen att jag har sett typ 10 matcher totalt i NBA hittills. För mig är det svårt då att spela nåt mycket då, bara spela på statistik är att be om trubbel. Lättare att bara rygga Laz då
2017-02-15, 22:44 | #17 | |
Citat:
Angående Laz så ser vi tydliga tecken på att public jinxen finns där också, bra spel som missar marginellt. Helt klart public jinx
2017-02-15, 23:05 | #18 | |
Administrator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 25027NFL 2017-2018 Stats: 51 - 50 - 0 ROI: 111.25% Vinstprocent: 50.50% |
Citat:
Du mer eller mindre tog orden ur min mun!
Gå med i Sharps lag på To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. och To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. för att köpa våra experters andelar! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Arch (+13) |
|
2017-04-24, 21:02 | #19 |
Jag tycker sportsbetting lyser upp de fakta vi redan har på ett exemplariskt sätt.
Desto mer info som är ute desto mindre rum finns det för en edge. Före internet kanske det gav en edge att ha läst sportbladet och jämfört odds på olika sidor. Nu harctekniken gjort marknaden så pass effektiv att den pulveriserar ner allting och samlar all kunskap i en stor marknad. Det är faktiskt vackert om man bortser från att vinsten försvinner. Vore än lättare att kunna konstatera om man fick vara där och plöja före massan. Information är verkligen key, den som kan ana morgondagens trend kan göra big bucks.