Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-05-28, 07:54   #1
 
Masho123s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Östergötland
Inlägg: 429
Sharp$: 1994


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Högsta du spelat på odds?


Tja,

skulle vara intressant att veta hur mycket ni spelat för som mest?

Jag har som mest spelat 10,000 kr på en vanlig 1X2 match spanska ligan. Oddset var 1.50 och jag spelade på ATL Madrid vs Deportivo och det slutade 1-1 :/ Det var 3 år sen men jag minns det än
Masho123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-28, 19:38   #2
 
Mr. Johanssons avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 80
Sharp$: 669


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Felpost!
Mr. Johansson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-28, 20:20   #3
FAman
 
samans avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 183
Sharp$: 3186
Standard

Ett lilltiltat bett på 29K i matchen Tottenham-Chelsea, rak tvåa till 1.95. Bör tilläggas att jag är Tottenham supporter med....:(
saman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-28, 20:20   #4
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

40k på Molde FK @ 2.15 2009
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-28, 20:24   #5
 
fuzzy_s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 583
Sharp$: 888
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaroiten Visa inlägg
40kr på Molde FK @ 2.15 2009
FYP
__________________
"Cruisin' down the street in my 6-fo', Jockin' the bitches, slappin' the hoe's "
fuzzy_ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-28, 22:23   #6
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fuzzy_ Visa inlägg
FYP
Hehe, ok det var inte mycket det.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-28, 22:35   #7
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Tror jag la 60k på någon tennisbög som såklart gick och förlora. Ser jag Bagdhatis på öppen gata kommer jag inte tveka att ge honom en hulling.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-28, 22:56   #8
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Tror jag la 60k på någon tennisbög som såklart gick och förlora. Ser jag Bagdhatis på öppen gata kommer jag inte tveka att ge honom en hulling.
ja du, denne man fick en gång höra irl: HAR DU ARSLET SOM HATT ELLER?



mvh -25k
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-29, 20:43   #9
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

1520 SEK på Bury om jag inte missminner mig, något Engelskt fotbollslag i de lägre divisionerna. Vann.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-29, 20:46   #10
 
Barney Gumbles avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 148
Sharp$: 0

Barney´s tennis
Stats: 10 - 5 - 1
ROI: 143.20%
Vinstprocent: 67.00%

Standard

Jag har spelat 8k på Ronnie O'sullivan i snooker. Den horan gjorde en jävla läggmatch och förlorade mot en 19-årig kines som hade kvalat till turneringen...

Spelade 10k på Liverpool en gång också men dom vann dock...
Barney Gumble är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-29, 20:52   #11
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

10k på Sverige i senaste Malta - Sverige, var ganska kall men det var lite nervigt mot slutet innan maltas självmål kom i 81e minuten
__________________
Sköter det tekniska - för andra ärenden kontakta Boone eller KP!
mars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-30, 12:30   #12
 
Top Notchs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 185
Sharp$: 139

Mitt Sheet
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 100.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

1500 kr 2 gånger gick åt helvet båda gångerna
Top Notch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-30, 15:10   #13
Rob
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 946
Sharp$: 3081
Standard

2k på sandviken med ett litet minushandicap. Det andra laget vann med den marginalen så det var bara löjligt dåligt
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-30, 21:19   #14
 
Forshems avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Götene
Inlägg: 187
Sharp$: 1564


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

850kr på liveodds mellan kroatien och kanada om jag inte minns fel i fotboll. stod 1-0 till kroaterna, satte 850 kr i 73 minuten efter våldsam press från kroatien på ytterligare ett mål i matchen till sanslösa 11ggr pengarna. Kroaterna trycker in ett mål i 85 och jag börjar räkna in dom enkla pengarna då jag inser att jag satsat på över 0.5 mål mellan 45-75 minuten
Forshem är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-30, 21:38   #15
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Coop Arena
Inlägg: 606
Sharp$: 663


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Själv hade jag en period då jag jagade lite snabba pengar för några månader sen och satsade lite hej vilt dels på nån rygg utan större underlag saknades och endel egna spel jag plockade på NBA som parlays. Gjort flera liknande dumma missar pga poker/betting som gått dåligt vilket fått en att tappa omdömet av olika skäl, alltså ingen vidare bra idé om man inte har humöret och tålamodet i den här nischen. I runda slängar 1500:- har jag då spelat för cirka som mest på ett spel men totalt är de ju mer låg ute med flera tusen och dom gångerna förlorade man ju givetvis, riktigt surt men man lär sig bäst den hårda vägen. De som inte dödar de härdar som tur är

, har gått mycket +-0 sen ibland tiltar man lite så slutar de att man går back. Har lärt mig mycket och är tacksam för alla värdefulla tips man får ta till sig. Tillsammans blir vi starkare. aja nu ska jag sluta predika

Blir borta under sommaren, kommer flytta och ska vara mycket i stugan. Norrbotten
Fangtastic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-30, 22:54   #16
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fangtastic Visa inlägg
Själv hade jag en period då jag jagade lite snabba pengar för några månader sen och satsade lite hej vilt dels på nån rygg utan större underlag saknades och endel egna spel jag plockade på NBA som parlays. Gjort flera liknande dumma missar pga poker/betting som gått dåligt vilket fått en att tappa omdömet av olika skäl, alltså ingen vidare bra idé om man inte har humöret och tålamodet i den här nischen. I runda slängar 1500:- har jag då spelat för cirka som mest på ett spel men totalt är de ju mer låg ute med flera tusen och dom gångerna förlorade man ju givetvis, riktigt surt men man lär sig bäst den hårda vägen. De som inte dödar de härdar som tur är

, har gått mycket +-0 sen ibland tiltar man lite så slutar de att man går back. Har lärt mig mycket och är tacksam för alla värdefulla tips man får ta till sig. Tillsammans blir vi starkare. aja nu ska jag sluta predika

Blir borta under sommaren, kommer flytta och ska vara mycket i stugan. Norrbotten
Jag känner igen mig i det där, bättre lära sig den tuffa vägen. Men nu senaste åren har man fått rätsida på det, känns det som.

Jaså, norrbotten? Själv ska man tillbringa sommaren (från 22/6 --->) uppe i Jokkmokk hemma hos tösan.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-31, 00:07   #17
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Coop Arena
Inlägg: 606
Sharp$: 663


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av speedmagic Visa inlägg
Jag känner igen mig i det där, bättre lära sig den tuffa vägen. Men nu senaste åren har man fått rätsida på det, känns det som.

Jaså, norrbotten? Själv ska man tillbringa sommaren (från 22/6 --->) uppe i Jokkmokk hemma hos tösan.
Okej vad härligt. Jajemen är född o uppvuxen där, kring Kalix. De är där jag ska bo, har varit utflugen ett tag men nu blir de att flytta hemåt igen. Nu är de slut med stockholmsvinet blir hemkört och lingondricka istället. har du nån anknytning själv där uppåt annars? eller e du sölänning? kan ta de via pm om du vill. nåväl,

fick detta på mailen idag min modersklubb som spelar, Sangis AIF - mot Jokkmokks SK div 5 kommande veckan.

xxx bjuder in dig till "Sangis AIF - Jokkmokks SK" den 5 juni kl. 14:00.

Evenemang: Sangis AIF - Jokkmokks SK
Starttid: den 5 juni kl. 14:00
Sluttid: den 5 juni kl. 16:00
Var: Brännavallen, Sangis



Är lite misstänksamt med offtopic nu ber om ursäkt för detta mods. Funkade inte denna
Citat:
365 ursäkter att hälla upp en kall
www.ursakt.nu/ - Liknande
Fangtastic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td