Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-05-19, 13:28   #16

htsolna08s avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1987

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Zlatan får konkurrens. David Villa går till Barcelona för 40 miljioner euro och har skrivit ett fyraårskontrakt med klubben, uppger klubbens officiella hemsida.

htsolna08 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-19, 14:07   #17

calahans avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 724
Standard

Möjligheten finns ju att villa ska lira ytter. Men han känns som en spelare som ska lira centralt.
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-19, 14:21   #18
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

Tror aldrig zlatan kommer resa norrut för att spela boll. Han har spenderat för mycket tid vid medelhavet och trivs nog i de vädret. Tror han värdesitter livet med frugan o barnen mer än att lira boll i England.
Nej zlatan kommer hålla sig där nere, att gå över till RM skulle nog vara de fulaste han kan göra. Juve -> inter -> barca -> RM snacka om att bli hatad av varenda klack som finns haha
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-19, 14:27   #19

calahans avatar

Standard

Vem orkar bry sig om la liga? Storlagen köper sönder de andra lagen och glappet mellan real och barca är enormt. Jävla kalle anka liga, bundesliga, serie a även PL där finns iaf en jämnet. Sen är spanien ett jävla sömnpiller. Måste spy galla över denna ligan som en del kallar den "bästa" där alla lag kan slå alla, det är bullshit.
Gammal 2010-05-19, 15:15   #20
Webmaster

marss avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Tror aldrig zlatan kommer resa norrut för att spela boll. Han har spenderat för mycket tid vid medelhavet och trivs nog i de vädret. Tror han värdesitter livet med frugan o barnen mer än att lira boll i England.
Nej zlatan kommer hålla sig där nere, att gå över till RM skulle nog vara de fulaste han kan göra. Juve -> inter -> barca -> RM snacka om att bli hatad av varenda klack som finns haha
Hehe fast om han går över till RM är det ju inte hans "fel" egentligen. Barca-supportrarna hade själva röstat i barcatidningen där 66% tyckte han skulle lämna. Löjligt å sura då.. men det kommer dem göra ändå såklart
Gammal 2010-05-19, 15:39   #21
PHX

PHXs avatar

Sharp$: 271
Standard

Om nu både Villa är klar för Barca och Mourinho för RM... då är det väl ingen omöjlighet att han går till de andra stjärnorna i RM tillsammans med Mourinho? Klackar skiter han nog fullständigt i, vilket han bevisade när han gick från Juve till Inter. Får Mourinho ordning på stjärnorna i divalaget RM så har man nog snart en chans på CL med, vilket även Zlatan är intresserad av...

Och ja, England lär han aldrig gå till... finns inte på kartan imo.
PHX är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-19, 16:59   #22

Johans avatar

Sharp$: 70
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av calahan Visa inlägg
Vem orkar bry sig om la liga? Storlagen köper sönder de andra lagen och glappet mellan real och barca är enormt.
Antar att du menar att glappet än enormt mellan lagen utanför topp 2 jämfört med barca och real.. För så stor skillnad är det ju inte mellan barca och real, även om barca har ett litet försprång imo
Johan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-19, 17:14   #23

calahans avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Johan Visa inlägg
Antar att du menar att glappet än enormt mellan lagen utanför topp 2 jämfört med barca och real.. För så stor skillnad är det ju inte mellan barca och real, även om barca har ett litet försprång imo
Det är också stort men inte enormt
Gammal 2010-05-19, 20:19   #24

eddiehs avatar

Sharp$: 1751

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Dalkurd?

Skämt å sido,tror nog att Rosengårds Maradona stannar i Barca.
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-19, 21:08   #25

Sharp$: 1298
Standard

Jag tror på City och att han vill vara med om deras satsning. Real Madrid tror jag inte kommer lägga ut sådana summor som de la ut förra sommaren. De kommer fokusera på att få in Mourinho och jag är ganska säker på att han kommer pririotera förstärkningar defensivt före en svindyr anfallare.
City spelar inte i CL men det mesta tyder på att de kommer göra det nästa säsong så mycket som de spenderar och Mancini kommer få ordning på dom.
Chelsea känns inte sannolikt då de redan har en "powerforward" i Drogba, så City gissar jag på iaf.
Yoast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-19, 21:24   #26

Grovbenstommes avatar

Sharp$: 1665
Standard

Ironiskt x 2 om han går tillbaka till Inter och Barcelona vinner Champions nästa år..
Grovbenstomme är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-20, 00:52   #27

Zimonds avatar

Sharp$: 1178

Who Is John Galt?
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Vem orkar bry sig om la liga? Storlagen köper sönder de andra lagen och glappet mellan real och barca är enormt. Jävla kalle anka liga, bundesliga, serie a även PL där finns iaf en jämnet. Sen är spanien ett jävla sömnpiller. Måste spy galla över denna ligan som en del kallar den "bästa" där alla lag kan slå alla, det är bullshit.
Jag känner att jag vill försvara La Liga när jag läser det här.
Zimond är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-20, 00:56   #28

calahans avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Zimond Visa inlägg
Jag känner att jag vill försvara La Liga när jag läser det här.
Argumentera för la liga då?
Gammal 2010-05-20, 01:27   #29

Rio de janeiros avatar

Sharp$: 324
Standard

Citat:
Serie A jämnhet, verkligen när Inter har vunnit fem år i rad. att jämföra Barcelona och Inter är som att jämföra Penelope Cruz och Mona Sahlin i snygghet Vad väljer man? För mig är i alla fall valet lätt.
Rio de janeiro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-20, 02:01   #30

calahans avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rio de janeiro Visa inlägg
Serie A jämnhet, verkligen när Inter har vunnit fem år i rad. att jämföra Barcelona och Inter är som att jämföra Penelope Cruz och Mona Sahlin i snygghet Vad väljer man? För mig är i alla fall valet lätt.
Skönspel behöver nödvändigtvis inte betyda vinst. Sen om du sett serie a har inter vunnit ligan i sista omgången ett par gånger och flera klubbar främst juventus tappade mycket i och med calciopoli.
Svara

td