Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-05-18, 21:40   #1
 
smalkes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 199
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Var tror ni Zlatan hamnar?


Majoriteten av läsarna på Barcelona-tidningen El Mundo Deportivo vill att Zlatan Ibrahimovic lämnar till hösten.
66 procent av läsarna, i en omröstning där drygt 36 000 personer röstat, vill hellre se Bojan eller Villa som lagets nummer nio.

Vad tror vi här på sharps händer med Zlatan??
smalke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-18, 21:47   #2
stolt same som älskar hojt
 
Bodens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boden
Inlägg: 808
Sharp$: 1430

Mina rekar
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Jag tror han stannar, dom kan ju inte värva en spelare för dom summor det handlade om (plus Etoo) och sen inte ge han chansen ett år till...min tanke iaf.
Men om han nu far så har jag hela tiden sagt att Man C lär vara där och hugga, så det är mitt tips.
Boden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-18, 21:48   #3
 
smalkes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 199
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boden Visa inlägg
Jag tror han stannar, dom kan ju inte värva en spelare för dom summor det handlade om (plus Etoo) och sen inte ge han chansen ett år till...min tanke iaf.
Men om han nu far så har jag hela tiden sagt att Man C lär vara där och hugga, så det är mitt tips.
Håller med dig... tror oxå han får 1 år till!
smalke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-18, 22:09   #4
 
Barney Gumbles avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 148
Sharp$: 0

Barney´s tennis
Stats: 10 - 5 - 1
ROI: 143.20%
Vinstprocent: 67.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av smalke Visa inlägg
Majoriteten av läsarna på Barcelona-tidningen El Mundo Deportivo vill att Zlatan Ibrahimovic lämnar till hösten.
66 procent av läsarna, i en omröstning där drygt 36 000 personer röstat, vill hellre se Bojan eller Villa som lagets nummer nio.
Enda anledningen till att Barcafansen gillar Bojan måste ju vara att han kommer från deras akademi, han håller ingen högre klass enligt mej och jag tror aldrig att han kommer bli någon storstjärna heller. Sjukt överskattad spelare.

Till frågan så tror jag faktiskt att Zlatan lämnar om Barca får in Villa (eller någon annan världsklassanfallare, typ Torres), tror det blir för tuff konkurrens och har svårt att tänka mej att Zlatan skulle acceptera att nöta bänk under en säsong, då lämnar han nog hellre... Får dom inte in några nya sådana spelare så stannar han nog kvar. Det är vad jag tror
Barney Gumble är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-18, 22:15   #5
 
papaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 2270
Standard

Barcelona säljer nog Zlatan och Henry som paket till Hasse Backes NY Red Bulls
papak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-18, 22:27   #6
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Antingen blir han kvar eller så går han till chelsea eller real madrid - helgardering Tycker faktiskt inte man helt kan utesluta att han går med anledning av priset. Etos kontrakt gick ju ut så han hade gått gratis vilket fall så om barca säljer zlatan för bara pengarna som var emellan i interaffären behöver det inte känns för dåligt ändå.
__________________
Sköter det tekniska - för andra ärenden kontakta Boone eller KP!
mars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-18, 22:29   #7
 
olof86s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 479
Sharp$: 27
Standard

Stannar no doubt. Om de behöll Henry efter hans kassa förstaår så finns nog tålamodet där.
__________________
"I find that the harder I work, the more luck I seem to have."
Thomas Jefferson
olof86 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-18, 22:38   #8
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

Barca (65%) eller city (35%)
finns bara city som alternativ om han skulle lämna.
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-18, 22:42   #9
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av calahan Visa inlägg
Barca (65%) eller city (35%)
finns bara city som alternativ om han skulle lämna.
Varför skulle han gå till city som inte ens spelar i CL nästa år å inte kommer ha någon större chans att kunna vinna CL inom några år heller för den delen. Barca har väl gjort rätt så klart att om zlatan säljs så bygger det att zlatan e med på det själv också.
__________________
Sköter det tekniska - för andra ärenden kontakta Boone eller KP!
mars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-18, 23:08   #10
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mars Visa inlägg
Varför skulle han gå till city som inte ens spelar i CL nästa år å inte kommer ha någon större chans att kunna vinna CL inom några år heller för den delen. Barca har väl gjort rätt så klart att om zlatan säljs så bygger det att zlatan e med på det själv också.
Det är inte den frågan man ska ställa sig. Vilken klubb vill och kan betala hans övergångssumma och fetlön? Enligt mig enbart city. Man bara hasplar ur sig massa klubbar men vem kan egentligen köpa honom. Övertyga mig gärna om varför chelsea, real, arsenal skulle köpa honom.
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-18, 23:10   #11
 
olof86s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 479
Sharp$: 27
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av calahan Visa inlägg
Det är inte den frågan man ska ställa sig. Vilken klubb vill och kan betala hans övergångssumma och fetlön? Enligt mig enbart city. Man bara hasplar ur sig massa klubbar men vem kan egentligen köpa honom.
Jo men det är ju inte så sannolikt att han säljs mot sin vilja, och eftersom han verkar inriktad på "den jävla Champions" faller antagligen City. Synd kanske då Mancini är där etc, osv, und so weiter.
__________________
"I find that the harder I work, the more luck I seem to have."
Thomas Jefferson
olof86 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-18, 23:15   #12
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olof86 Visa inlägg
Jo men det är ju inte så sannolikt att han säljs mot sin vilja, och eftersom han verkar inriktad på "den jävla Champions" faller antagligen City. Synd kanske då Mancini är där etc, osv, und so weiter.
Jo men han kanske tar det som en utmaning att få city att ta cl plats och utmana med dom. Ganska säker att han är kvar i barca nästa säsong men silly är alltid kul om man tar det för vad det är och inte tror på allt goal skriver
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-18, 23:30   #13
PHX
 
PHXs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 134
Sharp$: 271
Standard

Haha, ja det beror väl på om han har samma toffelegenskaper och krävande fru som David Beckham? Valet av fashionabla städer såsom Madrid, LA (?) och Milano har nog Posh Spice haft en hel del att säga till om...

Skämt åsido, Zlatan får tänka på saken under sommarlovet. Störst betydelse har nog i hur mycket stryk hans stora ego tog, i och med bänkningarna i såpass viktiga matcher. Han är inte van att få konkurrens om en plats i startelvan (vilket lag han än spelat i). Men eftersom hans mål är att vinna CL så stannar han nog ett år till (extremt svårt att vinna CL två ggr i rad.)

Vinner Barcelona (med Zlatan) CL nästa år blir det antingen att ge Juventus ett ansiktslyft... eller nedvärvning i HSK Zrinjski Mostar..!? Några invändningar?
PHX är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-18, 23:48   #14
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av calahan Visa inlägg
Det är inte den frågan man ska ställa sig. Vilken klubb vill och kan betala hans övergångssumma och fetlön? Enligt mig enbart city. Man bara hasplar ur sig massa klubbar men vem kan egentligen köpa honom. Övertyga mig gärna om varför chelsea, real, arsenal skulle köpa honom.
Arsenal tror jag inte, dem hade nog kunnat få råd genom en bytesaffär med fabregas men jag tror inte Zlatan vill dit pga dem kommer inte vinna CL.

Chelsea har råd + drogba börjar bli riktigt gammal.

Real har definitivt råd å kommer nog vara intresserade av att köpa en del.
__________________
Sköter det tekniska - för andra ärenden kontakta Boone eller KP!
mars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-19, 12:22   #15
 
Qirrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 169
Sharp$: 421

Hi-diddly-ho
Stats: 770 - 730 - 56
ROI: 110.07%
Vinstprocent: 51.00%

Standard

Med Villa klar känns Zlatans dagar i Barca räknade.
__________________
Hard work takes the gamble out of gambling.
Qirren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-19, 12:28   #16
 
htsolna08s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 980
Sharp$: 1987


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Zlatan får konkurrens. David Villa går till Barcelona för 40 miljioner euro och har skrivit ett fyraårskontrakt med klubben, uppger klubbens officiella hemsida.

htsolna08 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-19, 13:07   #17
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

Möjligheten finns ju att villa ska lira ytter. Men han känns som en spelare som ska lira centralt.
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-19, 13:21   #18
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Tror aldrig zlatan kommer resa norrut för att spela boll. Han har spenderat för mycket tid vid medelhavet och trivs nog i de vädret. Tror han värdesitter livet med frugan o barnen mer än att lira boll i England.
Nej zlatan kommer hålla sig där nere, att gå över till RM skulle nog vara de fulaste han kan göra. Juve -> inter -> barca -> RM snacka om att bli hatad av varenda klack som finns haha
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-19, 13:27   #19
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

Vem orkar bry sig om la liga? Storlagen köper sönder de andra lagen och glappet mellan real och barca är enormt. Jävla kalle anka liga, bundesliga, serie a även PL där finns iaf en jämnet. Sen är spanien ett jävla sömnpiller. Måste spy galla över denna ligan som en del kallar den "bästa" där alla lag kan slå alla, det är bullshit.
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-19, 14:15   #20
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Tror aldrig zlatan kommer resa norrut för att spela boll. Han har spenderat för mycket tid vid medelhavet och trivs nog i de vädret. Tror han värdesitter livet med frugan o barnen mer än att lira boll i England.
Nej zlatan kommer hålla sig där nere, att gå över till RM skulle nog vara de fulaste han kan göra. Juve -> inter -> barca -> RM snacka om att bli hatad av varenda klack som finns haha
Hehe fast om han går över till RM är det ju inte hans "fel" egentligen. Barca-supportrarna hade själva röstat i barcatidningen där 66% tyckte han skulle lämna. Löjligt å sura då.. men det kommer dem göra ändå såklart
__________________
Sköter det tekniska - för andra ärenden kontakta Boone eller KP!
mars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-19, 14:39   #21
PHX
 
PHXs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 134
Sharp$: 271
Standard

Om nu både Villa är klar för Barca och Mourinho för RM... då är det väl ingen omöjlighet att han går till de andra stjärnorna i RM tillsammans med Mourinho? Klackar skiter han nog fullständigt i, vilket han bevisade när han gick från Juve till Inter. Får Mourinho ordning på stjärnorna i divalaget RM så har man nog snart en chans på CL med, vilket även Zlatan är intresserad av...

Och ja, England lär han aldrig gå till... finns inte på kartan imo.
PHX är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-19, 15:59   #22
 
Johans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 44
Sharp$: 70
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av calahan Visa inlägg
Vem orkar bry sig om la liga? Storlagen köper sönder de andra lagen och glappet mellan real och barca är enormt.
Antar att du menar att glappet än enormt mellan lagen utanför topp 2 jämfört med barca och real.. För så stor skillnad är det ju inte mellan barca och real, även om barca har ett litet försprång imo
Johan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-19, 16:14   #23
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Johan Visa inlägg
Antar att du menar att glappet än enormt mellan lagen utanför topp 2 jämfört med barca och real.. För så stor skillnad är det ju inte mellan barca och real, även om barca har ett litet försprång imo
Det är också stort men inte enormt
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-19, 19:19   #24
 
eddiehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 267
Sharp$: 1751

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Dalkurd?

Skämt å sido,tror nog att Rosengårds Maradona stannar i Barca.
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-19, 20:08   #25
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 358
Sharp$: 1298
Standard

Jag tror på City och att han vill vara med om deras satsning. Real Madrid tror jag inte kommer lägga ut sådana summor som de la ut förra sommaren. De kommer fokusera på att få in Mourinho och jag är ganska säker på att han kommer pririotera förstärkningar defensivt före en svindyr anfallare.
City spelar inte i CL men det mesta tyder på att de kommer göra det nästa säsong så mycket som de spenderar och Mancini kommer få ordning på dom.
Chelsea känns inte sannolikt då de redan har en "powerforward" i Drogba, så City gissar jag på iaf.
Yoast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-19, 20:24   #26
 
Grovbenstommes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Så nära men ändå så långt borta
Inlägg: 562
Sharp$: 1665
Standard

Ironiskt x 2 om han går tillbaka till Inter och Barcelona vinner Champions nästa år..
Grovbenstomme är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-19, 23:52   #27
 
Zimonds avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 236
Sharp$: 1178

Who Is John Galt?
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av calahan Visa inlägg
Vem orkar bry sig om la liga? Storlagen köper sönder de andra lagen och glappet mellan real och barca är enormt. Jävla kalle anka liga, bundesliga, serie a även PL där finns iaf en jämnet. Sen är spanien ett jävla sömnpiller. Måste spy galla över denna ligan som en del kallar den "bästa" där alla lag kan slå alla, det är bullshit.
Jag känner att jag vill försvara La Liga när jag läser det här.
Zimond är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-19, 23:56   #28
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Zimond Visa inlägg
Jag känner att jag vill försvara La Liga när jag läser det här.
Argumentera för la liga då?
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-20, 00:27   #29
 
Rio de janeiros avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Macaé, Rio de Janeiro
Inlägg: 20
Sharp$: 324
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av calahan Visa inlägg
Vem orkar bry sig om la liga? Storlagen köper sönder de andra lagen och glappet mellan real och barca är enormt. Jävla kalle anka liga, bundesliga, serie a även PL där finns iaf en jämnet. Sen är spanien ett jävla sömnpiller. Måste spy galla över denna ligan som en del kallar den "bästa" där alla lag kan slå alla, det är bullshit.
Serie A jämnhet, verkligen när Inter har vunnit fem år i rad. att jämföra Barcelona och Inter är som att jämföra Penelope Cruz och Mona Sahlin i snygghet Vad väljer man? För mig är i alla fall valet lätt.
Rio de janeiro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-20, 01:01   #30
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rio de janeiro Visa inlägg
Serie A jämnhet, verkligen när Inter har vunnit fem år i rad. att jämföra Barcelona och Inter är som att jämföra Penelope Cruz och Mona Sahlin i snygghet Vad väljer man? För mig är i alla fall valet lätt.
Skönspel behöver nödvändigtvis inte betyda vinst. Sen om du sett serie a har inter vunnit ligan i sista omgången ett par gånger och flera klubbar främst juventus tappade mycket i och med calciopoli.
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-20, 02:50   #31
 
Rio de janeiros avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Macaé, Rio de Janeiro
Inlägg: 20
Sharp$: 324
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av calahan Visa inlägg
Skönspel behöver nödvändigtvis inte betyda vinst. Sen om du sett serie a har inter vunnit ligan i sista omgången ett par gånger och flera klubbar främst juventus tappade mycket i och med calciopoli.
Ja självklart tappade Juventus och i viss mån Milan med mycket efter det och det gjorde att Inter blev helt överlägsna. Det har varit jämnare poängmässigt än det borde. Inget lag kan ju mäta sig med Inter i serie a i längden, sen att de har hållt på att bränna serie a i år och det året Zlatan avgjorde i sista matchen är ju enbart genom slarv. Du har absolut rätt i att skönspel inte behöver leda till poäng, det fick vi ju se mellan Barca och Inter, men det är bara min personliga åsikt att jag föredrar Barcas sätt att spela, men det är ju olika vissa föredrar ju ett mer taktiskt riktigt Inter.
Jag föredrar la liga därför att det är den mest tekniskt fulländade fotbollen, bäst passningsspel (nu vet jag att alla Premier league fanatiker ska säga att tempot är lägre) och de absolut bästa spelarna är där. Sedan det där med filmningar är ju något som var för 10 år sedan att det bara var nere i medelhavet, det förekommer ju ganska frekvent i premier league också.
Rio de janeiro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-20, 06:18   #32
 
Portugisens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 145
Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Som någon sa. Om han går tillbaka till Inter och Barca vinner CL 2011. Vore extremt roligt.
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-20, 07:12   #33
 
vonschweikerts avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 133
Sharp$: 37
Standard

Personligen gillar jag PL bäst. Inte lika förutsägbar liga samt så värderar jag tuffare spel och kämpafotboll minst lika mkt som snygga pass. PL har ju en bra kombination av detta idag jämfört om man backar 15 år tillbaka.
vonschweikert är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-21, 18:38   #34
 
Portugisens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 145
Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

zlatan vill inte ha PL och PL vill inte ha Zlatan. Tror inte han går dit...
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-22, 13:46   #35
 
yugoslavias avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 6
Sharp$: 3
Standard

Om Barcelona nu vill sälja honom så tror jag ärligt talat att få är särskilt sugna på att dra fram den stora plånboken. Tror faktiskt Zlatsko kommer få stanna i Barca, åtminstone en säsong till.
yugoslavia är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-22, 16:13   #36
 
Portugisens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 145
Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av yugoslavia Visa inlägg
Om Barcelona nu vill sälja honom så tror jag ärligt talat att få är särskilt sugna på att dra fram den stora plånboken. Tror faktiskt Zlatsko kommer få stanna i Barca, åtminstone en säsong till.
Tror jag också. Folk gillar rykten dock
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-10, 20:29   #37
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 10
Sharp$: 78
Standard

Malmö FF ;]
jaycah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td