Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-10-10, 22:23   #286

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 663

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ÅÅÅÅÅÅÅHHHHHH SUCK LAGOMT LESS MAN BLIR FYYYYYYYFAAAAN VILKEN PISSSSSDAG!!!!
Fangtastic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-11, 00:32   #287

Vlads avatar

Sharp$: 1722
Standard

Överraskande att ett lag som heter Club Aurora visar sig vara ett horlag

Club Aurora låter som en smutsig Gay-klubb
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-18, 18:04   #288

velpelles avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 670
Standard

Är nybörjare och har bara kört (någorlunda) strukturerat i drygt en månad men fyfan i helvetesdjävlar horkuk vad illa det går för mig.

Gått från 5000 SEK i startkassa till drygt 2000 SEK på c:a 200 spel. Gjort några misstag (bettat två spel i $ istället för SEK, vilka naturligtvis blev röda) men inget som förklarar kurvan som pekar spikrakt nedåt.

Missförstå mig inte. Jag är överjordiskt tacksam för allt man får ta del av på sidan och jag inser att det är variansen som spelar mig ett spratt. Jag förutsätter alltså att jag haft sjuk otur under perioden?

Ville bara kuka ur mig detta så jag orkar gå in med nya tag. Vill nån kolla mitt spread och kommentera nåt som ser udda ut är jag såklart tacksam. Jag brukar inte gå in när oddset sjunkit mer än 9-10 punkter.
velpelle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-18, 20:24   #289

gooses avatar

Sharp$: 186
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av velpelle Visa inlägg
Är nybörjare och har bara kört (någorlunda) strukturerat i drygt en månad men fyfan i helvetesdjävlar horkuk vad illa det går för mig.

Gått från 5000 SEK i startkassa till drygt 2000 SEK på c:a 200 spel. Gjort några misstag (bettat två spel i $ istället för SEK, vilka naturligtvis blev röda) men inget som förklarar kurvan som pekar spikrakt nedåt.

Missförstå mig inte. Jag är överjordiskt tacksam för allt man får ta del av på sidan och jag inser att det är variansen som spelar mig ett spratt. Jag förutsätter alltså att jag haft sjuk otur under perioden?

Ville bara kuka ur mig detta så jag orkar gå in med nya tag. Vill nån kolla mitt spread och kommentera nåt som ser udda ut är jag såklart tacksam. Jag brukar inte gå in när oddset sjunkit mer än 9-10 punkter.

Känns som om variansen borde ha tagit ut sig självt efter 240 spel (?) Tips kan vara att ställa högre krav på dom du ryggar, dvs rygga inte om dom har minst, säg, 100 spel och en ROI på minst 110% och rygga aldrig om du inte kan få minst 95% av nettovinsten. Ett drop på 10 punkter är ganska mycket i sammanhanget om du frågar mig. (Ex. från 2.0 till 1.90 vilket ger en nettovinst på 90% jämfört med rekarens)
goose är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-18, 21:07   #290

Blixth1958s avatar

Sharp$: 1376

Standard

Trodde ja va på G. Fick känna mig som en tipskung i hela 2 dagar.
Blixth1958 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-18, 22:33   #291

Wagners avatar

Sharp$: 2248
Standard

Citat:

Jo jag kollade men är för dåligt insatt för att veta vilka odds du spelat till. Eftersom du frågar så verkar du inte ha koll själv heller och hur ska man då lyckas? Att inte se till att man spelar till marknadshögsta odds är ett säkert sätt att få röda siffror. Ett annat är att rygga utan att veta varför och dessutom till lägre odds än det rekats till.

Du verkar uppfylla bägge ovanstående kraven och därför är det helt i sin ordning att du backat.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-19, 10:07   #292

Blixth1958s avatar

Standard

Det var någon här på sidan som varnade mig för Arbetsförmedlingen, Sååå jävla rätt du hade. Det är ju bara ett enda stort jävla skämt att kliva in där. Springer omkring 4-7 personer med ett enda stort jävla och undrar om man behöver hjälp.Eftersom jag har svårt att låta bli att vara sarkastisk ibland, så sa jag naturligtvis att jag leta efter byxor.Då får man detta till svar.Den 22 sep blev jag utslängd av kassan den 23 var jag på AF då säger snubben att jag skall träffa någon annan som kan ta hand om mig, Va då någon annan undrar jag. Dels ålder och handikapp kläcker fan skapet ur sig.(har fått en ny höft i maj) men så som han kläckte ur sig så kan man ju tro att man satt i en rulle,totalförlamad från axel och neråt,med en vit käpp i mun.Då börjar nollan klicka på sin jävla data,efter att ha räknat till 1000 och svetten börja torka kommer nästa råsop i kistan. Den 9 dec får jag tid.Då känner jag en sån jävla ilska bara komma. Men jag lyckas samla ihop min hjälm och använder bara munnen som avsked.
Att det skulle vara så här jävla svårt att få ett jobb,man får som vanligt fixa med vänners hjälp så att man kan göra rätt för sig. Har aldrig litat på myndigheter,politiker mm. Nu är den inställningen TOTAL
Gammal 2010-10-19, 13:56   #293

eddiehs avatar

Sharp$: 1751

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Blixth1958 Visa inlägg
Det var någon här på sidan som varnade mig för Arbetsförmedlingen, Sååå jävla rätt du hade. Det är ju bara ett enda stort jävla skämt att kliva in där. Springer omkring 4-7 personer med ett enda stort jävla och undrar om man behöver hjälp.Eftersom jag har svårt att låta bli att vara sarkastisk ibland, så sa jag naturligtvis att jag leta efter byxor.Då får man detta till svar.Den 22 sep blev jag utslängd av kassan den 23 var jag på AF då säger snubben att jag skall träffa någon annan som kan ta hand om mig, Va då någon annan undrar jag. Dels ålder och handikapp kläcker fan skapet ur sig.(har fått en ny höft i maj) men så som han kläckte ur sig så kan man ju tro att man satt i en rulle,totalförlamad från axel och neråt,med en vit käpp i mun.Då börjar nollan klicka på sin jävla data,efter att ha räknat till 1000 och svetten börja torka kommer nästa råsop i kistan. Den 9 dec får jag tid.Då känner jag en sån jävla ilska bara komma. Men jag lyckas samla ihop min hjälm och använder bara munnen som avsked.
Att det skulle vara så här jävla svårt att få ett jobb,man får som vanligt fixa med vänners hjälp så att man kan göra rätt för sig. Har aldrig litat på myndigheter,politiker mm. Nu är den inställningen TOTAL
För att citera min gamla far;"Det skjuts för lite,i det här jävla ziegenarlandet"
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-19, 14:19   #294

Vlads avatar

Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Eddie Hitler Visa inlägg
För att citera min gamla far;"Det skjuts för lite,i det här jävla ziegenarlandet"
Påminner mig om min mormor som alltid brukade säga "Där har vi en till som de glömde skjuta i kriget"

Avreageringstråden sorry

Senast redigerad av Vlad den 2010-10-19 klockan 14:20. Anledning: Rage
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-19, 14:39   #295

LosKrikons avatar

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Blixth1958 Visa inlägg
Det var någon här på sidan som varnade mig för Arbetsförmedlingen, Sååå jävla rätt du hade. Det är ju bara ett enda stort jävla skämt att kliva in där.
Det är ju inte för inget de kallas för arbetsförnedringen. Enda anledningen att folk går dit är ju att det är ett krav för soc/a-kassa. Någon funktion fyller de ju inte. Jag brukar klaga massor när jag går dit, så nu vill de ha mig där minimalt, vilket passar mig utmärkt. Det handlar med om att hålla uppsikt på de arbetslösa för soc/a-kassans skull än att hjälpa folk få jobb. Vuxendagis helt enkelt. Jag kallade en av mina "handläggare" för lakej till a-kassan, det var inte uppskattat
LosKrikon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-19, 16:46   #296

Blixth1958s avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av LosKrikon Visa inlägg
Det är ju inte för inget de kallas för arbetsförnedringen. Enda anledningen att folk går dit är ju att det är ett krav för soc/a-kassa. Någon funktion fyller de ju inte. Jag brukar klaga massor när jag går dit, så nu vill de ha mig där minimalt, vilket passar mig utmärkt. Det handlar med om att hålla uppsikt på de arbetslösa för soc/a-kassans skull än att hjälpa folk få jobb. Vuxendagis helt enkelt. Jag kallade en av mina "handläggare" för lakej till a-kassan, det var inte uppskattat
Soc. där sätter inte jag ner min fot. Då blir det bög-ringen på Centralen.Det kanske man kan lägga till som en merit i Cv.Arbetslivserfarenhet, högre kan man nog fan inte komma eller längre.
Gammal 2010-10-19, 17:22   #297

kingscanias avatar

Sharp$: 56

Standard

Spoiler:
Citat:

Läs och begrunda det Wagner skriver.

Då du inte lyckas får vad rekare har fått i odds, hoppa då hellre över spelet, kvalitet före kvanitet....
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-19, 18:05   #298

velpelles avatar

Sharp$: 670
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kingscania Visa inlägg
Spoiler:

Läs och begrunda det Wagner skriver.

Då du inte lyckas får vad rekare har fått i odds, hoppa då hellre över spelet, kvalitet före kvanitet....
Jag tackar och tar till mig detta. Måste ändå säga att jag har svårt att tro det är hela förklaringen, då mitt ROI endast ligger på 75%.

Jag jobbar på...
velpelle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-19, 18:33   #299

kingscanias avatar

Sharp$: 56

Standard

Citat:
Jag tackar och tar till mig detta. Måste ändå säga att jag har svårt att tro det är hela förklaringen, då mitt ROI endast ligger på 75%.

Jag jobbar på...
Alltså, spelar du till lägre odds, samt att samtidigt några av de du ryggar får det lite tungt, då går det snabbt nedför....
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-19, 21:29   #300

Galeocerdo cuviers avatar

Sharp$: 7690
Standard

JÄVLA FITTLULEÅ. LYCKAS FAN INTE SÄTTA EN KUKIG JÄVLA 1.20-ODDSARE NÄR 2-ODDSARE PLOPPAR IN KONSTANT. Varför var de tvungna att ta ut målvakten med en minut kvar, kunde inte flickan fått stå kvar. Blir så fucking trött.

(Hade +2,5 maxbet)
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td