Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-09-18, 16:38   #226
 
Blixth1958s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 798
Sharp$: 1376


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av frages Visa inlägg
Haha.
Man skulle tippat PÅ aik istället då hade dom vunnit.

Och jag kanske i fortsättningen ska lägga ut mina spel så ni vet vad ni ska spela.
Bara spela emot mig rakt av.
Jag GARANTERAR vinst..

Den som inte vinner på att spela emot mina spel, skänker jag 500kr.
Du har ju mitt konto nr. Så det är bara föra över, Är i stort behov av 500
Blixth1958 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-18, 16:57   #227
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 1
Sharp$: 38
Standard

Ena veckan tipppar man Newcastle (hemma mot Blackpool), förlorar såklart... Nästa vecka tippar man mot skatfit.... Ja, då vinner dom jävlarna! Fyfan!
JOJO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-18, 17:03   #228
 
Godfathers avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 8
Sharp$: 10
Standard

En sak jag noterat är att allt man skriver upp i spreadsheeten innan match spricker. Helt magiskt. Men så fort jag inte skriver in ett spel i spreaden så sitter den fint. Så har gått så långt nu att jag inte vågar skriva in något i spreaden tills matchen är avgjord. Har aldrig varit vidskeplig men tror fan att det är jag som gör att lag torskar
__________________
När Kinas flagga innehåller mer grönt än mitt spreadsheet så är det något som inte stämmer
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Godfather är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-18, 17:31   #229
 
Blixth1958s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 798
Sharp$: 1376


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Nu är det bara för jävla mycket i fotbollen. Mina pengar satsas på rygg hockey och NFL fotboll. Allsvenskan och PL
Blixth1958 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-18, 19:11   #230
 
Godfathers avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 8
Sharp$: 10
Standard

Måste bara berätta om en sjuk statistik jag har i min bokföring. Efter att jag märkt att alla lag jag tippar på och sen kollar på matchen tilldelas straff så missar dom. Jag började därför bokföra alla missade straffar jag sett. Det här sträcker sig långt innan Zlatans missade straff för Milan och jag är nu uppe i sjuka 12 missade straffar på rad! Detta i och med Arsenals miss precis.

Seriöst, jag har alltså sett 12 tilldelade straffar nu på rad utan att sett ett mål. Måste vara världsrekord
__________________
När Kinas flagga innehåller mer grönt än mitt spreadsheet så är det något som inte stämmer
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Godfather är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-18, 19:59   #231
 
Pacmans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 769
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Aj fan, låter onekligen sjukt. Mitt personliga fitterirekord är fem raka matcher som förlorades långt in på övertid!
__________________
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-18, 20:17   #232
 
Godfathers avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 8
Sharp$: 10
Standard

Hehe, ja inte kul. Satte ett tipp på Milan att leda i halvtid nu. Tog inte lång tid för Catania att sätta första. Skiter i det här nu :P
__________________
När Kinas flagga innehåller mer grönt än mitt spreadsheet så är det något som inte stämmer
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Godfather är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-18, 21:21   #233
 
RizZlas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Ume
Inlägg: 850
Sharp$: 718


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Godfather Visa inlägg
Måste bara berätta om en sjuk statistik jag har i min bokföring. Efter att jag märkt att alla lag jag tippar på och sen kollar på matchen tilldelas straff så missar dom. Jag började därför bokföra alla missade straffar jag sett. Det här sträcker sig långt innan Zlatans missade straff för Milan och jag är nu uppe i sjuka 12 missade straffar på rad! Detta i och med Arsenals miss precis.

Seriöst, jag har alltså sett 12 tilldelade straffar nu på rad utan att sett ett mål. Måste vara världsrekord
Jag hade ett liknande facit tills Van Der Vaart slog in straffen idag. Tror jag var uppe i 9, vilket är helt otroligt.
__________________
Jojo..
RizZla är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-18, 21:49   #234
 
Godfathers avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 8
Sharp$: 10
Standard

Har blivit så sjukt att jag inte reagerar längre när det blir straff eftersom jag vet att dom missar. Hade asian på Arsenal -1 idag och när dom fick straff så lyfte jag inte ett ögonbryn och ännu mindre när han sköt över. Kändes helt självklart. Sen att Sunderland kvitterar i sista sekund gör det inte roligare när man iaf trodde att det skulle bli push

Har tippat på Real Madrid också så självklart ska dom också underprestera som fan! 0/15 bet idag med en hel del odds under 1.7

Men ska sluta gnälla nu så kanske det vänder. Bra att det finns en klagomur här på forumet trots allt
__________________
När Kinas flagga innehåller mer grönt än mitt spreadsheet så är det något som inte stämmer
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Godfather är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-19, 15:33   #235
 
RizZlas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Ume
Inlägg: 850
Sharp$: 718


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hordomaren i Palermo - Inter är garanterad köpt.
__________________
Jojo..
RizZla är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-19, 16:16   #236
 
RizZlas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Ume
Inlägg: 850
Sharp$: 718


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Palermo blåst på straff
Mattia Cassani föll över Cristian Chivus ben i den 72:a minuten och trodde sig ha ordnat ett kanonläge för en kvittering till 2-2 mot favoriten Inter.
Men den assisterande domaren höll sin flagga nere och blåste Palermo på en klar straff.
Istället kunde de regerande mästarna pusta ut efter att Samuel Eto'o avgjort matchen med två mål.
Palermo tog ledningen genom Josep Ilicic efter en kontring och var på väg att ordna ett nytt favoritfall i hemmamatchen mot regerande mästarna Inter. Men Samuel Eto'o gav svar på tal.
Eto'o två gånger om
Anfallsstjärnan både kvitterade och gav Inter ledningen, på passning från Dejan Stankovic. Sedan kom domarmissen som räddade Milanolaget.
Mattia Cassani bröt fram från höger och var på väg att skaffa sig ett friläge mot Julio Cesar när försvararen Cristian Chivu snubblade till i närkampen.
Varnades för protest
Chivu föll in i Cassani som fälldes av rumänens ben och var själv helt säker på en straff.
Men domaren friade vilket fick Palermo-spelaren att i full fart löpa rakt ut till linjedomaren och, några centimeter från den assisterandes ansikte, skrika ut sin vrede.
Istället för straff varnades Cassani för protest och Inte kunde rädda hem tre poäng.
Förväntade toppkollegan vann med klara 4-0 mot Udinese samtidigt som Roma bara fick 2-2 hemma mot Bologna.
__________________
Jojo..
RizZla är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-19, 16:57   #237
 
eddiehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 267
Sharp$: 1751

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RizZla Visa inlägg
Palermo blåst på straff
Mattia Cassani föll över Cristian Chivus ben i den 72:a minuten och trodde sig ha ordnat ett kanonläge för en kvittering till 2-2 mot favoriten Inter.
Men den assisterande domaren höll sin flagga nere och blåste Palermo på en klar straff.
Istället kunde de regerande mästarna pusta ut efter att Samuel Eto'o avgjort matchen med två mål.
Palermo tog ledningen genom Josep Ilicic efter en kontring och var på väg att ordna ett nytt favoritfall i hemmamatchen mot regerande mästarna Inter. Men Samuel Eto'o gav svar på tal.
Eto'o två gånger om
Anfallsstjärnan både kvitterade och gav Inter ledningen, på passning från Dejan Stankovic. Sedan kom domarmissen som räddade Milanolaget.
Mattia Cassani bröt fram från höger och var på väg att skaffa sig ett friläge mot Julio Cesar när försvararen Cristian Chivu snubblade till i närkampen.
Varnades för protest
Chivu föll in i Cassani som fälldes av rumänens ben och var själv helt säker på en straff.
Men domaren friade vilket fick Palermo-spelaren att i full fart löpa rakt ut till linjedomaren och, några centimeter från den assisterandes ansikte, skrika ut sin vrede.
Istället för straff varnades Cassani för protest och Inte kunde rädda hem tre poäng.
Förväntade toppkollegan vann med klara 4-0 mot Udinese samtidigt som Roma bara fick 2-2 hemma mot Bologna.
En domare som är köpt MOT Palermo?Han lär inte leva länge till.Vänta tills maffioserna får tag i honom.
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-19, 18:44   #238
 
pankbanks avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 657
Sharp$: 0

007 ser grönt
Stats: 275 - 366 - 21
ROI: 99.43%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

idag har det gått så bra att jag måste avreagara mej
FAAAAAAAAAAAAAN VAD GOOOOOTT!! självförtroendet är tillbaka . vunnit hela 4 dollar efter 500 matcher

nu ska mina 3 spel på valet sitta. . annars jevlar

men varför fan ska dom festa? tror dom att det är idolfinal. jävla idiotpolitiker.
__________________
007 ser grönt

Senast redigerad av pankbank den 2010-09-19 klockan 18:49.
pankbank är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-19, 21:30   #239
 
Blixth1958s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 798
Sharp$: 1376


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Syrianska vilketJävla dyngjäng
Blixth1958 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-19, 23:30   #240
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 207
Sharp$: 543
Standard

SD in i riksdagen !!!!!!!!!! HATA!!!!!!
U-town är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td