Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-04-27, 22:31   #2236
Cc
 
Ccs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Karon, Phuket - Thailand
Inlägg: 846
Sharp$: 11053
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
Så jävla sjukt. Har både U2.5 till sjuka 1.97 och krysset till 3.50 i Göteborg - Malmö. Har givetvis aldrig någonsin varit med om att en inställd tävling i något avseende gagnat mig, däremot så skall det givetvis gå emot en. Personen som kastade in skiten borde avrättas IS-style, skulle gladeligen skära halsen av horungen som kostade mig ex antal tusenlappar.
Beror på vilken bookie du använde! Expekt har så vitt jag vet kvar sin 80 min. regel...om en match avbryts och inte spelas om/färdigt gäller resultatet som det stod under förutsättning att minst 80 min. var spelade....är väl någon ytterligare som kör den också men minns inte vilka..
__________________
"Om det fanns en profitabel marknad skulle det just nu suttit ett team av insatta och tömt allt värde."
- matchingbetisover 2015-09-08
Cc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-27, 22:45   #2237
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1950

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cc Visa inlägg
Beror på vilken bookie du använde! Expekt har så vitt jag vet kvar sin 80 min. regel...om en match avbryts och inte spelas om/färdigt gäller resultatet som det stod under förutsättning att minst 80 min. var spelade....är väl någon ytterligare som kör den också men minns inte vilka..
Där ser man. Nu var det väl iofs minut 77 det inträffade i (?) och underspelet var lagt på Unibet, som dock inte har rättat spelet ännu. Krysset på Pinnen blev ju voidat i raketfart.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-27, 23:19   #2238
Cc
 
Ccs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Karon, Phuket - Thailand
Inlägg: 846
Sharp$: 11053
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
Där ser man. Nu var det väl iofs minut 77 det inträffade i (?) och underspelet var lagt på Unibet, som dock inte har rättat spelet ännu. Krysset på Pinnen blev ju voidat i raketfart.
Aha...var det så tidigt? Trodde det var runt 85:e men det var bara något jag antog eftersom de andra matcherna var slut när jag kollade...
__________________
"Om det fanns en profitabel marknad skulle det just nu suttit ett team av insatta och tömt allt värde."
- matchingbetisover 2015-09-08
Cc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-27, 23:25   #2239
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

För att väga upp lite, kan jag dela med mig av lite glädje över en avbruten match. Blev uppmärksammad av en vän att oddset på Natarov G./Pochtarev A. mot Blair R./Hall A. stördök cirka en timme innan start. Gick från ca 4.5-1.25 till 2.00-1.85 ish. Satte så mycket jag kunde på Natarov på de siter som ännu inte sänkt och lyckades även bli tipsad om en gulddubbel.

Gulddubbel:

Bet365:


Hur gick det då i matchen?

Jo, Blair/Hall vann första set enkelt med 21-12 och i andra set så har de en klar ledning med 19-12 när ryssarna bryter matchen och alla spel voidas.



Man kan ju spekulera i om det kraftiga oddsdroppet pre har något att göra med att ryssarna bryter matchen när den mer eller mindre redan är avgjord..

Senast redigerad av jaroiten den 2016-04-27 klockan 23:32. Anledning: ska försöka fixa till storleken. :p
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-28, 00:20   #2240
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1950

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Att andra springer sådär förklarar min kroniska negativa varians.

Jag begriper dock inte dubbeln, det ser ut att vara samma spelalternativ till olika odds. Var det en kommande match i en matchserie?
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-28, 00:29   #2241
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
Jag begriper dock inte dubbeln, det ser ut att vara samma spelalternativ till olika odds. Var det en kommande match i en matchserie?
Nä precis det var samma match som de hade listat dubbelt. Istället för att slasha oddset verkar det som att de helt enkelt la upp ett nytt objekt, ena hade typ 3.4-1.25 i odds och andra hade 2.0-1.71 så det var en nobrainer att komba. Jag hann dock aldrig komba andra sidan, hade ju också varit värde om än lite mindre..

Fick in i princip samma sorts dubblar på SvS i vintras. Då voidades det dock inte utan Myhrer vann.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-28, 05:22   #2242
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1950

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaroiten Visa inlägg
Nä precis det var samma match som de hade listat dubbelt. Istället för att slasha oddset verkar det som att de helt enkelt la upp ett nytt objekt, ena hade typ 3.4-1.25 i odds och andra hade 2.0-1.71 så det var en nobrainer att komba. Jag hann dock aldrig komba andra sidan, hade ju också varit värde om än lite mindre..

Fick in i princip samma sorts dubblar på SvS i vintras. Då voidades det dock inte utan Myhrer vann.
Ehm.. Fick du seriöst behålla vinsten hos staten?

Jag skulle personligen inte ägna mig åt att lägga spel vid sådana misstag på de flesta bolagen, det slutar nog ofta med tråkigheter.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-28, 08:54   #2243
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
Ehm.. Fick du seriöst behålla vinsten hos staten?

Jag skulle personligen inte ägna mig åt att lägga spel vid sådana misstag på de flesta bolagen, det slutar nog ofta med tråkigheter.
Jepp, det fick jag.

Vad tror du det kan sluta med för tråkigheter menar du? Svs har väl inga personliga limmar och på CO är jag redan limmad, om jag skulle bli helt stängd gör det inte direkt något då det finns 3-4 andra skins med samma odds ändå.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-28, 11:38   #2244
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1950

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaroiten Visa inlägg
Jepp, det fick jag.

Vad tror du det kan sluta med för tråkigheter menar du? Svs har väl inga personliga limmar och på CO är jag redan limmad, om jag skulle bli helt stängd gör det inte direkt något då det finns 3-4 andra skins med samma odds ändå.
Det är ju i princip ett bedrägligt beteende, så om det hade skett på ett bolag som jag hade kontroll över så hade det inneburit problem för dig som kund.

På de flesta bolagen så hade jag inte blivit förvånad om t ex det antingen blivit void eller en korrigering till ett singelspel till ett av oddsen, vilket då skulle innebära en ekonomisk förlust för dig. Men fungerar det för dig så är det ju bara att köra på, även om du minskar dina chanser genom att skriva om det på forum.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-28, 18:16   #2245
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
Det är ju i princip ett bedrägligt beteende
var det du som skulle:
Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
Personen som kastade in skiten borde avrättas IS-style, skulle gladeligen skära halsen av horungen som kostade mig ex antal tusenlappar.
Har inget emot att utnyttja lite buggar som bolagen har, de flesta är ändå så vidriga som bara låter spelberoende kunder lira. Tror inte att jag postar här direkt påverkar mina chanser att lira sånna här spel i framtiden. Låter som du bara är bitter över att du själv inte fått lira sånna här dubblar.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-28, 20:14   #2246
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1950

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaroiten Visa inlägg
var det du som skulle:


Har inget emot att utnyttja lite buggar som bolagen har, de flesta är ändå så vidriga som bara låter spelberoende kunder lira. Tror inte att jag postar här direkt påverkar mina chanser att lira sånna här spel i framtiden. Låter som du bara är bitter över att du själv inte fått lira sånna här dubblar.
Du missförstår. Jag dömer dig absolut inte för det, skulle dock inte försöka utnyttja det själv om jag hade möjligheten just för att jag upplever att det endast kan skada en själv. Men om det fungerar för dig - kör hårt.

Att jag kallar det för ett "bedrägligt beteende" är inget moraliskt ställningstagande emot vad du gör, utan endast en korrekt beskrivning av handlingarna.

Att utnyttja spelbolagens uppenbara felsteg kräver fingertoppskänsla och kunskap om det aktuella bolaget i fråga. Vissa saker kommer man undan med, andra inte.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-11, 09:58   #2247
 
hardballss avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 477
Sharp$: 1340
Standard

När Kennedy missar straff i sista minuten.

__________________
sharp dig!
hardballs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-11, 21:57   #2248
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1272
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hardballs Visa inlägg
När Kennedy missar straff i sista minuten.

Värre för mig, hade ju 3.11 i odds

Örebro SK FK vs Hammarby IF (May 09, 2016)
Over 5.5 (Asian, In-running: 3-2) Settled 3.110
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-19, 08:05   #2249
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 343
Sharp$: 4184
Standard

En genombedrövlig vecka så här långt toppas av att Istomin bryter matchen mot Ferrer i ledning 6-3, 3-2 med break upp i andra till 4ggr pengarna. Han hade dessutom inte tappat et servegame under matchen, riktigt kul, verkligen.....
pittaluga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-23, 12:58   #2250
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Frågade i en tråd om tips gällande rekare att rygga, fick PM ifrån en användare som kunde tänka sig att sälja ett par gratisrekares spel till mig. Ok om man inte vill dela med sig av det man ryggar då oddsen slashas snabbare desto fler som ryggar, men att vilja ha betalt för att länka till någon gratisrekares sheet/blog är magstarkt.

Nej, det blir en halv sol av fem möjliga 4523 på Bolaget.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td