|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2012-11-01, 22:35 | #1636 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 825**Five in the sky, six mus Stats: 0 - 0 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
Kamara, din äckliga äckliga fula horunge! Jag hoppas att du får cancer och aids samtidigt och att du dör superlångsamt och att dina äckliga mediciner inte blir sanktionerade så din mamma får hora för dem. Men hon är för ful så du får inga mediciner. FAN FAN FAN FAN FAN FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!
Får du inte aids och cancer hoppas jag att du får en jättedålig karriär (det har du redan ditt äckel) och en massa vatten i knäna. Jag är så arg, så äckligt arg. Jag vill spy på alla. Senast redigerad av RobinD den 2012-11-02 klockan 19:41. Anledning: ÖVer gränsen |
2012-11-01, 23:59 | #1637 | |
Citat:
Senast redigerad av RobinD den 2012-11-02 klockan 19:41. |
||
2012-11-02, 07:13 | #1638 |
Sharp$: 825**Five in the sky, six mus Stats: 0 - 0 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
Jag tycker inte att en bajare ska uttala sig om något som det gäller riktig fotboll. Jag förstår att ni VILL spela med de vuxna och duktiga fotbollsspelarna med med tanke på att både er förening och supportrar är lite "efter" känns det avlägset. Så harva ni vidare där nere i ettan. Karlshamn......i all frustration blev det ett gott skratt i alla fall. Jag älskar alla såna "alltså ja, jag bor i en håla och min mamma är min syster men kolla, jag håller på denna superklubben. Alltså är jag cool". Jävla bonde.
Blir något komiskt när en från Blekinge kallar en från Skåne för dansk pajas. Det får liksom ingen effekt, det blir bara patetiskt...och retarderat. Senast redigerad av messijah den 2012-11-02 klockan 07:41. |
2012-11-02, 16:02 | #1639 |
Ajsingen vad surpuppig jag är för mff förlorade. Jag önskade så järnspikars mycket att den där läderbollen skulle rullat rätt. Fy bubblan.
I MIN BOK avreagerar jag mig hur jag vill i en avreageringstråd. Eller...så kan man ta mitt inlägg med lite distans, humor och för vad det är, avreagering. Det är väl självklart att jag inte menade vad jag skrev, det är en AVREAGERINGSTRÅD! Men med tanke på vem som tog bort mitt inlägg är det föga förvånande att det togs bort (referens till "förbjud tack"-tråden). Varför är alltid du inblandad i diskussioner med medlemmarna här och får ta emot allmänt missnöje? Kanske är det så att du inte klarar av att moderera utan att ditt ego tar över? Är det för att de andra moddarna kör efter regelverket och du kör efter DIN BOK? Är det din bok jag har anmält mig som medlem till? Ska man kolla vad du tycker innan man avreagerar sig? Ska jag skicka en preview som du godkänner? Kan du inte lägga upp en PDF på din bok så vi andra vet? Då denna del av forumet är omodererat förutom vid GROVA REGELBROTT undrar jag vilken regel du hänvisar till Robin? Är det din bok? Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
doob (+25) Senast redigerad av messijah den 2012-11-02 klockan 19:29. |
2012-11-02, 19:43 | #1640 |
Moderator
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
Du har rätt, reglerna tillåter det. Återställer inläggen, motvilligt, men så får det bli.
Detta trots att "Vanlig vett & netikett gäller samt ingen reklam/marknadsföring." ska tillämpas och det var väl rätt tydligt att det inte gjorde. Senast redigerad av RobinD den 2012-11-02 klockan 19:51. |
2012-11-02, 20:27 | #1641 |
Skrev ett långt jävla inlägg till dig om vad som är fel här men mitt inlägg går förlorat iom att du återställde inläggen (skulle precis posta det när jag såg att du återställt inläggen).
Det är väl klart som fan att jag inte menar det jag skrev, det är fula, otäcka ord och allt vad det innebär. Inget jag är stolt över, inget jag ångrar. MEN, jag avreagerade mig, vilket är meningen i denna tråd. Kan posta svaret men då blir jag väl bannad Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
RobinD (+5) Senast redigerad av messijah den 2012-11-02 klockan 20:37. |
2012-11-02, 20:30 | #1642 |
Sharpest
|
Har fördelen att kunna läsa ditt inlägg messijah innan du redigerade bort det nu och jävlar vilken avreagering det var
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
messijah (+20) |
2012-11-02, 20:36 | #1643 |
Moderator
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
Jag med. Kul läsning
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
messijah (+20) |
2012-11-02, 20:38 | #1644 |
HAHAHHA!!! Va fan, vilka fördelar ni har
ps. feedback? PM är "a ok". Har ni ändå läst inlägget kan ni ju "lufta" svar i pm. Annars känns det som att jag kom i kondomen. Ni har "varit med mig men inte fullföljt akten". Jag hade uppskattat det iaf ds. Senast redigerad av messijah den 2012-11-02 klockan 20:55. |
2012-11-03, 00:00 | #1645 |
Nu får man alltså PM från den mäktiga messijah om att man inte svarar, vad ska jag säga? Det var jävligt lågt och jag hade inte skyllt gårdagens poängtapp på Crespo, 10 mycket bra lägen + en straff är nog för att vinna mot Örebro.
Det må vara en avreageringstråd och du får skriva i princip vad du vill, men lite hyfs kan man väl ha kvar trots att man håller på Malmø? |
|
2012-11-03, 00:37 | #1646 | |
Citat:
Ja, jag får skriva i princip vad jag vill, vilket de senaste posterna handlat om; men jag är nyfiken på varför du känner dig tvungen att strö salt i såren i en tråd där man uppmuntras att skriva ut sin frustration ( oftast är det ju då för något inte gått ens väg)? Ska jag komma in och håna dig när du är arg för Hammarby inte vunnit? Att håna ditt lag är som att stöta på den tjocka tjejen på festen = du vet du får ligga. Skämta om Hammarby = du vet att du kommer briljera. Att Hammarby inte platsar i allsvenskan kan jag skämta om hela dagen, men jag hade aldrig gjort det i denna tråden, då det är en avreageringstråd (där man ska få avreagera sig). Hade du skrivit något hade jag (om jag läste tråden då, uppmuntrat dig, så länge du inte höll på HIF) I denna tråd, om du hade skrivit något arg om Hammarby (ja, jag skriver inte HIF för det är som Helsingborg, och jag har redan lärt min dotter sm inte ens kan gå att iaf nynna med i "det är tyst, det är sorg, det är Helsingborg". Vi tar inte de bokstaverna i mun eller fingrar här. Men du, rapporterade och kommenterade, så DU, är en jag inte gillar alls. Du är en sån som står bakom och posar som cool. Senast redigerad av messijah den 2012-11-03 klockan 00:39. |
|
2012-11-03, 00:44 | #1647 | |
Citat:
1. Kalla det strö salt i såren eller vad du vill, jag skrev här ENBART för att jag tyckte ditt inlägg var otroligt omoget och rent ut sagt idiotiskt, ENBART därför. Det har absolut inget att göra med att du håller på MFF, hade skrivit likadant om du hade varit supporter till Elfsborg, Helsingborg, Gefle, you name it. 2. Jag har inte rapporterat ett skit, måste varit någon annan som kände likadant som mig i så fall. 3. Nu ska vi inte kladda här mera då det är mycket OT. Du kan skicka 100 PM till, men jag kommer inte ta någon löjlig diskussion och lyssna på dina förortsinlägg. 4. Tack och hej! |
||
2012-11-03, 01:04 | #1648 | |
Citat:
2. Ok, ja, då var det så , lilla punkt i universum (kan inte översättningen) 3. OT = är det inte OT denna tråd handlar om??? Vad är OnT? Berätta snälla? Jag hade helst inte skickat ett enda PM till dig då jag helt enkelt inte anser dig värdig till det (ta din blogg som exempel, hahahhahahahah, du är som gjuten från RoK, kan du reka en enda vinst??), kände bara att du behövde hänge med i händelserna då du var så snabb att svara när jag var arg för att mitt lag inte vann. Hur går det för ditt lag? Vinner dom allsvenskan? Nehe? Men en plats i europa har dom väl? Nehe? Amen vaddå? Jaha, dom spelar i superettan!! HAHAHHAHAHHA. Fan vad ni måste skämmas. Men ni håller väl i hop? Ni från söder? Det är det viktigaste! Broderskapen! Nehe, du bor i Karlshamn, Småland....ok. |
|
2012-11-03, 01:44 | #1649 |
1: så du skrev här för att visa att DU inte tyckte det var OK? Vem fan bryr sig? Dina åsikter är inte efterfrågade här... och dina rekar är lika med noll och din blogg? (kan du reka en enda vinst??)
Har någon bett dig moderera denna tråd? Nej, så varför känner du att du ska tillrättavisa mig? Avundsjuka? Storebrorsyndrom? STHLM är större än Malmö så du behö...ahhh, just det, Karlshamn. Har inte ni typ Karlshamn IF eller nått? Jag ville avreagera mig. Jag skrev i tråden. Hade jag blivit ifrågasatt eller kommenterad av en riktig supporter hade jag tagit den fighten (för det fanns en chans att de kan argumentera). Istället får jag dig, AndreasB1897, som startat en blogg och allt. Du kan inte cappa en match for shit, du är ju för fan förlorande i allt du skriver (oh no, hoppas jag inte sabbar för dig nu), Dessutom tycker du att DU ska vara den som modererar denna tråd genom att förolämpa tillbaka personen du tyckte hade gått över gränsen. Faast...du bestämmer ju inte här; och Hammarby kommer ju inte gå upp; och jag bryr mig ju inte vad du tycker. |
2012-11-03, 02:09 | #1650 |
Sharp$: 421Hi-diddly-ho Stats: 770 - 730 - 56 ROI: 110.07% Vinstprocent: 51.00% |